قهوهی سرد شده.
قناة بسيطة
من مینویسم، تو از زبونِ من بخون این قصهرو.🤍🎀 t.me/BChatPlusBot?start=sc-0zuxpvqOch3j پلی لیست: @Lattemusic7
إظهار المزيدإيران124 338الفئة غير محددة
476
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
+530 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from - زمستونِ آفتابی
شاید با نبودنت کنار اومده باشم اما هنوز هم تولدت رو یادمه، هنوز هم عکسهات رو تو گالریم دارم، هنوز هم با کوچیکترین جزییاتی راجع به تو ناراحت میشم، هنوز هم پروفایلت رو چک میکنم، هنوز هم یادمه اولین مکالمهمون چطوری شروع شده و هنوز هم با شنیدن اسمت قلبم یه ضربان رو جا میندازه.
Repost from N/a
رفتن من یه تقاصه
من گناه هر دومونم
من واسه به چی رسیدن
بعد تو اینجا بمونم
نمیخوام اینجا بمونم
من بمونم تو هوایی که تو هستی
که یه روزی کیو جای تو بیارم
مگه میشه به کسی غیر تو فکر کرد
وقتی هر جایی ازت خاطره دارم
وقتی هر جایی ازت خاطره دارم
رفتن من یه تقاصه من گناه هر دومونم
من واسه به چی رسیدن
بعد تو اینجا بمونم
نمیخوام اینجا بمونم:)
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
