قهوهی سرد شده.
Yopiq kanal
من مینویسم، تو از زبونِ من بخون این قصهرو.🤍🎀 t.me/BChatPlusBot?start=sc-0zuxpvqOch3j پلی لیست: @Lattemusic7
Ko'proq ko'rsatishEron124 338Toif belgilanmagan
476
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
+530 kunlar
Postlar arxiv
Repost from - زمستونِ آفتابی
شاید با نبودنت کنار اومده باشم اما هنوز هم تولدت رو یادمه، هنوز هم عکسهات رو تو گالریم دارم، هنوز هم با کوچیکترین جزییاتی راجع به تو ناراحت میشم، هنوز هم پروفایلت رو چک میکنم، هنوز هم یادمه اولین مکالمهمون چطوری شروع شده و هنوز هم با شنیدن اسمت قلبم یه ضربان رو جا میندازه.
Repost from N/a
رفتن من یه تقاصه
من گناه هر دومونم
من واسه به چی رسیدن
بعد تو اینجا بمونم
نمیخوام اینجا بمونم
من بمونم تو هوایی که تو هستی
که یه روزی کیو جای تو بیارم
مگه میشه به کسی غیر تو فکر کرد
وقتی هر جایی ازت خاطره دارم
وقتی هر جایی ازت خاطره دارم
رفتن من یه تقاصه من گناه هر دومونم
من واسه به چی رسیدن
بعد تو اینجا بمونم
نمیخوام اینجا بمونم:)
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
