ch
Feedback
قهوه‌ی سرد شده.

قهوه‌ی سرد شده.

关闭频道

من مینویسم، تو از زبونِ من بخون این قصه‌رو.🤍🎀 t.me/BChatPlusBot?start=sc-0zuxpvqOch3j پلی لیست: @Lattemusic7

显示更多
伊朗124 338未指定类别
476
订阅者
无数据24 小时
-17
+530
帖子存档
شاید با نبودنت کنار اومده باشم اما هنوز هم تولدت رو یادمه، هنوز هم عکس‌هات رو تو گالریم دارم، هنوز هم با کوچیک‌ترین جزییاتی راجع به تو ناراحت میشم، هنوز هم پروفایلت رو چک میکنم، هنوز هم یادمه اولین مکالمه‌مون چطوری شروع شده و هنوز هم با شنیدن اسمت قلبم یه ضربان رو جا میندازه.

کفش پاشنه بلندی که یبار میخوام بپوشمو خریدم شیش تومن

رفتم دادم ریمل

دیدم تمیارزه پنج تومن بدم شلواری که یکی دوبار میخوام بپوشمش سر رنگش

عشقم من هرچی با خودم حساب کردم

پشششمااام من میخواستم برگشتم کلی خرید کنم چه خبره‌ ‌ ‌‌‌ ‌

شلوار ۴-۵تومن شومیز یه گرمی ۴ تومن

هیچی زیر دو تومن نیس جدی دیگه

دلم تمیخواد به روز دیگم تو این مملکت زندگی کنم

واقعا حالم بده

دیروز ریمل گرفتم ۱۸۰۰

دلم میخواد کل روز بشینم به حرفاش گوش بدم

وای داداشم انقد باسواده نمیتونمش..

Repost from N/a
تولدت مبارک خیالِ محال، امیدِ غبار گرفته، تنی‌ترین غریبه...🤍 ۴/۴

ئی‌ژن خه‌یاله، تو درو بوی...

فردا تولدشه:)

Repost from N/a
رفتن من یه تقاصه من گناه هر دومونم من واسه به چی رسیدن بعد تو اینجا بمونم نمیخوام اینجا بمونم من بمونم تو هوایی که تو هستی که یه روزی کیو جای تو بیارم مگه میشه به کسی غیر تو فکر کرد وقتی هر جایی ازت خاطره دارم وقتی هر جایی ازت خاطره دارم رفتن من یه تقاصه من گناه هر دومونم من واسه به چی رسیدن بعد تو اینجا بمونم نمیخوام اینجا بمونم:)