en
Feedback
O𝗇𝗒𝗑𝗂𝖺

O𝗇𝗒𝗑𝗂𝖺

Open in Telegram
1 168
Subscribers
-424 hours
-177 days
+10430 days
Attracting Subscribers
June '26
June '26
+225
in 1 channels
May '26
+1
in 0 channels
Get PRO
April '26
+1
in 0 channels
Get PRO
March '26
+1
in 0 channels
Get PRO
February '26
+8
in 1 channels
Get PRO
January '26
+1
in 0 channels
Get PRO
December '25
+519
in 3 channels
Get PRO
November '25
+1
in 0 channels
Get PRO
October '25
+5
in 1 channels
Get PRO
September '25
+43
in 3 channels
Get PRO
August '25
+154
in 6 channels
Get PRO
July '25
+221
in 27 channels
Get PRO
June '25
+21
in 11 channels
Get PRO
May '25
+176
in 64 channels
Get PRO
April '25
+377
in 48 channels
Get PRO
March '25
+177
in 81 channels
Get PRO
February '25
+183
in 45 channels
Get PRO
January '25
+289
in 40 channels
Get PRO
December '24
+171
in 56 channels
Get PRO
November '24
+142
in 73 channels
Get PRO
October '24
+481
in 53 channels
Get PRO
September '240
in 53 channels
Get PRO
August '24
+1
in 20 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
22 June0
21 June0
20 June+1
19 June+2
18 June0
17 June0
16 June0
15 June+1
14 June0
13 June+1
12 June+1
11 June+1
10 June0
09 June0
08 June0
07 June0
06 June0
05 June0
04 June+1
03 June+3
02 June+157
01 June+57
Channel Posts
2
ریکت هاتون کجاست
28
3
می‌بوسمت میان هیاهوی خسته‌ی روزها، میان تمام ثانیه‌هایی که بی‌تو از نفس افتاده‌اند. می‌بوسمت کنار پنجره‌ای که هر شب چشم به راه آمدنت بیدار می‌ماند. می‌بوسمت زیر باران آرامِ خاطره‌ها، در کوچه‌های خاموش دلتنگی، در جایی که هنوز عطر حضورت روی دیوارهای قلبم جا مانده است. می‌بوسمت، نه برای فراموش کردن غم‌ها، بلکه برای دوست داشتنِ تو در تمام غم‌هایی که سهم زندگی‌مان شده‌اند.
83
4
تو ارزشش رو داری که برات از خودم بگذرم
86
5
بنظر من تو ارزش اینو داری که دوس داشته بشی
86
6
من نمی‌دونم فردا چی میشه، نمی‌دونم زندگی قراره چه چیزایی سر راهمون بذاره، فقط یه چیزو مطمئنم... هر اتفاقی بیفته، من کنار تو می‌مونم. وقتی حالت خوبه، وقتی می‌خندی، وقتی از خوشحالی ذوق می‌کنی. و حتی بیشتر از اون، وقتی خسته‌ای، وقتی دلت گرفته، وقتی هیچ‌کس حالتو نمی‌فهمه. من آدمِ رفتن توی سختی‌ها نیستم. اگه قرار باشه یه نفر کنار تو بمونه، دلم می‌خواد اون یه نفر من باشم. نه به خاطر اینکه همه‌چی همیشه خوبه، نه به خاطر اینکه هیچ مشکلی وجود نداره، فقط چون تو برای من ارزشِ موندن داری. و بین این همه آدمی که میان و میرن، من دلم می‌خواد همون کسی باشم که می‌مونه.
86
7
https://t.me/Onyxia8/46032 اره به شما🦖
1
8
https://t.me/Onyxia8/46028 چشم تلاشمو میکنم حتما مرسی از پیشنهادتون:))) به زوایایی رونمایی میکنیم🙂‍↕️
1
9
sticker.webp
8
10
من دو درجه بالاتر از توام
8
11
https://t.me/Onyxia8/46030 یکی‌تو مظلومی یکی مننن
7
12
https://t.me/Onyxia8/46024 چخه بمن؟ دختر خانوم؟
8
13
sticker.webp
7
14
من به این مظلومی
8
15
https://t.me/Onyxia8/46021 نه من
7
16
https://t.me/Onyxia8/46018 دوتایی بخونین، قشنگ میشه تو چنلت و بزن و اول از دوست و اشنا استفاده کن و بگو کمکت هم کنن تازه تو چنلای بزرگ تبلیغ هم زیاد میگیرن که میتونی ازون طریق هم آمار و ببری بالا، یکم که راه بیوفتی خود به خود امار بالا میره
7
17
sticker.webp
6
18
ممنونم
7
19
https://t.me/Onyxia8/46023 فدای توووو توام همینطور نانایییی
7
20
https://t.me/Onyxia8/46019 هیونگ منه چخه🦖
8