uz
Feedback
O𝗇𝗒𝗑𝗂𝖺

O𝗇𝗒𝗑𝗂𝖺

Kanalga Telegram’da o‘tish

شنوای توام مروارید من: http://t.me/HidenChat_Bot?start=7331523881

Ko'proq ko'rsatish
1 168
Obunachilar
-424 soatlar
-177 kunlar
+10430 kunlar
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+225
1 kanalda
May '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+8
1 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+519
3 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+1
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+5
1 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+43
3 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+154
6 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+221
27 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+21
11 kanalda
Get PRO
May '25
+176
64 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+377
48 kanalda
Get PRO
Mart '25
+177
81 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+183
45 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+289
40 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+171
56 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+142
73 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+481
53 kanalda
Get PRO
Sentabr '240
53 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+1
20 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
22 Iyun0
21 Iyun0
20 Iyun+1
19 Iyun+2
18 Iyun0
17 Iyun0
16 Iyun0
15 Iyun+1
14 Iyun0
13 Iyun+1
12 Iyun+1
11 Iyun+1
10 Iyun0
09 Iyun0
08 Iyun0
07 Iyun0
06 Iyun0
05 Iyun0
04 Iyun+1
03 Iyun+3
02 Iyun+157
01 Iyun+57
Kanal postlari
2
ریکت هاتون کجاست
28
3
می‌بوسمت میان هیاهوی خسته‌ی روزها، میان تمام ثانیه‌هایی که بی‌تو از نفس افتاده‌اند. می‌بوسمت کنار پنجره‌ای که هر شب چشم به راه آمدنت بیدار می‌ماند. می‌بوسمت زیر باران آرامِ خاطره‌ها، در کوچه‌های خاموش دلتنگی، در جایی که هنوز عطر حضورت روی دیوارهای قلبم جا مانده است. می‌بوسمت، نه برای فراموش کردن غم‌ها، بلکه برای دوست داشتنِ تو در تمام غم‌هایی که سهم زندگی‌مان شده‌اند.
83
4
تو ارزشش رو داری که برات از خودم بگذرم
86
5
بنظر من تو ارزش اینو داری که دوس داشته بشی
86
6
من نمی‌دونم فردا چی میشه، نمی‌دونم زندگی قراره چه چیزایی سر راهمون بذاره، فقط یه چیزو مطمئنم... هر اتفاقی بیفته، من کنار تو می‌مونم. وقتی حالت خوبه، وقتی می‌خندی، وقتی از خوشحالی ذوق می‌کنی. و حتی بیشتر از اون، وقتی خسته‌ای، وقتی دلت گرفته، وقتی هیچ‌کس حالتو نمی‌فهمه. من آدمِ رفتن توی سختی‌ها نیستم. اگه قرار باشه یه نفر کنار تو بمونه، دلم می‌خواد اون یه نفر من باشم. نه به خاطر اینکه همه‌چی همیشه خوبه، نه به خاطر اینکه هیچ مشکلی وجود نداره، فقط چون تو برای من ارزشِ موندن داری. و بین این همه آدمی که میان و میرن، من دلم می‌خواد همون کسی باشم که می‌مونه.
86
7
https://t.me/Onyxia8/46032 اره به شما🦖
1
8
https://t.me/Onyxia8/46028 چشم تلاشمو میکنم حتما مرسی از پیشنهادتون:))) به زوایایی رونمایی میکنیم🙂‍↕️
1
9
sticker.webp
8
10
من دو درجه بالاتر از توام
8
11
https://t.me/Onyxia8/46030 یکی‌تو مظلومی یکی مننن
7
12
https://t.me/Onyxia8/46024 چخه بمن؟ دختر خانوم؟
8
13
sticker.webp
7
14
من به این مظلومی
8
15
https://t.me/Onyxia8/46021 نه من
7
16
https://t.me/Onyxia8/46018 دوتایی بخونین، قشنگ میشه تو چنلت و بزن و اول از دوست و اشنا استفاده کن و بگو کمکت هم کنن تازه تو چنلای بزرگ تبلیغ هم زیاد میگیرن که میتونی ازون طریق هم آمار و ببری بالا، یکم که راه بیوفتی خود به خود امار بالا میره
7
17
sticker.webp
6
18
ممنونم
7
19
https://t.me/Onyxia8/46023 فدای توووو توام همینطور نانایییی
7
20
https://t.me/Onyxia8/46019 هیونگ منه چخه🦖
8