es
Feedback
O𝗇𝗒𝗑𝗂𝖺

O𝗇𝗒𝗑𝗂𝖺

Ir al canal en Telegram
1 168
Suscriptores
-424 horas
-177 días
+10430 días
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+225
en 1 canales
mayo '26
+1
en 0 canales
Get PRO
abril '26
+1
en 0 canales
Get PRO
marzo '26
+1
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+8
en 1 canales
Get PRO
enero '26
+1
en 0 canales
Get PRO
diciembre '25
+519
en 3 canales
Get PRO
noviembre '25
+1
en 0 canales
Get PRO
octubre '25
+5
en 1 canales
Get PRO
septiembre '25
+43
en 3 canales
Get PRO
agosto '25
+154
en 6 canales
Get PRO
julio '25
+221
en 27 canales
Get PRO
junio '25
+21
en 11 canales
Get PRO
mayo '25
+176
en 64 canales
Get PRO
abril '25
+377
en 48 canales
Get PRO
marzo '25
+177
en 81 canales
Get PRO
febrero '25
+183
en 45 canales
Get PRO
enero '25
+289
en 40 canales
Get PRO
diciembre '24
+171
en 56 canales
Get PRO
noviembre '24
+142
en 73 canales
Get PRO
octubre '24
+481
en 53 canales
Get PRO
septiembre '240
en 53 canales
Get PRO
agosto '24
+1
en 20 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
22 junio0
21 junio0
20 junio+1
19 junio+2
18 junio0
17 junio0
16 junio0
15 junio+1
14 junio0
13 junio+1
12 junio+1
11 junio+1
10 junio0
09 junio0
08 junio0
07 junio0
06 junio0
05 junio0
04 junio+1
03 junio+3
02 junio+157
01 junio+57
Publicaciones del Canal

2
ریکت هاتون کجاست
28
3
می‌بوسمت میان هیاهوی خسته‌ی روزها، میان تمام ثانیه‌هایی که بی‌تو از نفس افتاده‌اند. می‌بوسمت کنار پنجره‌ای که هر شب چشم به راه آمدنت بیدار می‌ماند. می‌بوسمت زیر باران آرامِ خاطره‌ها، در کوچه‌های خاموش دلتنگی، در جایی که هنوز عطر حضورت روی دیوارهای قلبم جا مانده است. می‌بوسمت، نه برای فراموش کردن غم‌ها، بلکه برای دوست داشتنِ تو در تمام غم‌هایی که سهم زندگی‌مان شده‌اند.
83
4
تو ارزشش رو داری که برات از خودم بگذرم
86
5
بنظر من تو ارزش اینو داری که دوس داشته بشی
86
6
من نمی‌دونم فردا چی میشه، نمی‌دونم زندگی قراره چه چیزایی سر راهمون بذاره، فقط یه چیزو مطمئنم... هر اتفاقی بیفته، من کنار تو می‌مونم. وقتی حالت خوبه، وقتی می‌خندی، وقتی از خوشحالی ذوق می‌کنی. و حتی بیشتر از اون، وقتی خسته‌ای، وقتی دلت گرفته، وقتی هیچ‌کس حالتو نمی‌فهمه. من آدمِ رفتن توی سختی‌ها نیستم. اگه قرار باشه یه نفر کنار تو بمونه، دلم می‌خواد اون یه نفر من باشم. نه به خاطر اینکه همه‌چی همیشه خوبه، نه به خاطر اینکه هیچ مشکلی وجود نداره، فقط چون تو برای من ارزشِ موندن داری. و بین این همه آدمی که میان و میرن، من دلم می‌خواد همون کسی باشم که می‌مونه.
86
7
https://t.me/Onyxia8/46032 اره به شما🦖
1
8
https://t.me/Onyxia8/46028 چشم تلاشمو میکنم حتما مرسی از پیشنهادتون:))) به زوایایی رونمایی میکنیم🙂‍↕️
1
9
sticker.webp
8
10
من دو درجه بالاتر از توام
8
11
https://t.me/Onyxia8/46030 یکی‌تو مظلومی یکی مننن
7
12
https://t.me/Onyxia8/46024 چخه بمن؟ دختر خانوم؟
8
13
sticker.webp
7
14
من به این مظلومی
8
15
https://t.me/Onyxia8/46021 نه من
7
16
https://t.me/Onyxia8/46018 دوتایی بخونین، قشنگ میشه تو چنلت و بزن و اول از دوست و اشنا استفاده کن و بگو کمکت هم کنن تازه تو چنلای بزرگ تبلیغ هم زیاد میگیرن که میتونی ازون طریق هم آمار و ببری بالا، یکم که راه بیوفتی خود به خود امار بالا میره
7
17
sticker.webp
6
18
ممنونم
7
19
https://t.me/Onyxia8/46023 فدای توووو توام همینطور نانایییی
7
20
https://t.me/Onyxia8/46019 هیونگ منه چخه🦖
8