fa
Feedback
O𝗇𝗒𝗑𝗂𝖺

O𝗇𝗒𝗑𝗂𝖺

رفتن به کانال در Telegram

شنوای توام مروارید من: http://t.me/HidenChat_Bot?start=7331523881

نمایش بیشتر
1 168
مشترکین
-424 ساعت
-177 روز
+10430 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+225
در 1 کانال‌ها
مه '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+8
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+519
در 3 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+5
در 1 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+43
در 3 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+154
در 6 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+221
در 27 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+21
در 11 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+176
در 64 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+377
در 48 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+177
در 81 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+183
در 45 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+289
در 40 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+171
در 56 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+142
در 73 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+481
در 53 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '240
در 53 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+1
در 20 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
22 ژوئن0
21 ژوئن0
20 ژوئن+1
19 ژوئن+2
18 ژوئن0
17 ژوئن0
16 ژوئن0
15 ژوئن+1
14 ژوئن0
13 ژوئن+1
12 ژوئن+1
11 ژوئن+1
10 ژوئن0
09 ژوئن0
08 ژوئن0
07 ژوئن0
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن+1
03 ژوئن+3
02 ژوئن+157
01 ژوئن+57
پست‌های کانال

2
ریکت هاتون کجاست
28
3
می‌بوسمت میان هیاهوی خسته‌ی روزها، میان تمام ثانیه‌هایی که بی‌تو از نفس افتاده‌اند. می‌بوسمت کنار پنجره‌ای که هر شب چشم به راه آمدنت بیدار می‌ماند. می‌بوسمت زیر باران آرامِ خاطره‌ها، در کوچه‌های خاموش دلتنگی، در جایی که هنوز عطر حضورت روی دیوارهای قلبم جا مانده است. می‌بوسمت، نه برای فراموش کردن غم‌ها، بلکه برای دوست داشتنِ تو در تمام غم‌هایی که سهم زندگی‌مان شده‌اند.
83
4
تو ارزشش رو داری که برات از خودم بگذرم
86
5
بنظر من تو ارزش اینو داری که دوس داشته بشی
86
6
من نمی‌دونم فردا چی میشه، نمی‌دونم زندگی قراره چه چیزایی سر راهمون بذاره، فقط یه چیزو مطمئنم... هر اتفاقی بیفته، من کنار تو می‌مونم. وقتی حالت خوبه، وقتی می‌خندی، وقتی از خوشحالی ذوق می‌کنی. و حتی بیشتر از اون، وقتی خسته‌ای، وقتی دلت گرفته، وقتی هیچ‌کس حالتو نمی‌فهمه. من آدمِ رفتن توی سختی‌ها نیستم. اگه قرار باشه یه نفر کنار تو بمونه، دلم می‌خواد اون یه نفر من باشم. نه به خاطر اینکه همه‌چی همیشه خوبه، نه به خاطر اینکه هیچ مشکلی وجود نداره، فقط چون تو برای من ارزشِ موندن داری. و بین این همه آدمی که میان و میرن، من دلم می‌خواد همون کسی باشم که می‌مونه.
86
7
https://t.me/Onyxia8/46032 اره به شما🦖
1
8
https://t.me/Onyxia8/46028 چشم تلاشمو میکنم حتما مرسی از پیشنهادتون:))) به زوایایی رونمایی میکنیم🙂‍↕️
1
9
sticker.webp
8
10
من دو درجه بالاتر از توام
8
11
https://t.me/Onyxia8/46030 یکی‌تو مظلومی یکی مننن
7
12
https://t.me/Onyxia8/46024 چخه بمن؟ دختر خانوم؟
8
13
sticker.webp
7
14
من به این مظلومی
8
15
https://t.me/Onyxia8/46021 نه من
7
16
https://t.me/Onyxia8/46018 دوتایی بخونین، قشنگ میشه تو چنلت و بزن و اول از دوست و اشنا استفاده کن و بگو کمکت هم کنن تازه تو چنلای بزرگ تبلیغ هم زیاد میگیرن که میتونی ازون طریق هم آمار و ببری بالا، یکم که راه بیوفتی خود به خود امار بالا میره
7
17
sticker.webp
6
18
ممنونم
7
19
https://t.me/Onyxia8/46023 فدای توووو توام همینطور نانایییی
7
20
https://t.me/Onyxia8/46019 هیونگ منه چخه🦖
8