ar
Feedback
O𝗇𝗒𝗑𝗂𝖺

O𝗇𝗒𝗑𝗂𝖺

الذهاب إلى القناة على Telegram

شنوای توام مروارید من: http://t.me/HidenChat_Bot?start=7331523881

إظهار المزيد
1 168
المشتركون
-424 ساعات
-177 أيام
+10430 أيام

جاري تحميل البيانات...

جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+225
في 1 قنوات
مايو '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+8
في 1 قنوات
Get PRO
يناير '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+519
في 3 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+5
في 1 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+43
في 3 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+154
في 6 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+221
في 27 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+21
في 11 قنوات
Get PRO
مايو '25
+176
في 64 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+377
في 48 قنوات
Get PRO
مارس '25
+177
في 81 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+183
في 45 قنوات
Get PRO
يناير '25
+289
في 40 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+171
في 56 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+142
في 73 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+481
في 53 قنوات
Get PRO
سبتمبر '240
في 53 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+1
في 20 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
22 يونيو0
21 يونيو0
20 يونيو+1
19 يونيو+2
18 يونيو0
17 يونيو0
16 يونيو0
15 يونيو+1
14 يونيو0
13 يونيو+1
12 يونيو+1
11 يونيو+1
10 يونيو0
09 يونيو0
08 يونيو0
07 يونيو0
06 يونيو0
05 يونيو0
04 يونيو+1
03 يونيو+3
02 يونيو+157
01 يونيو+57
منشورات القناة

2
ریکت هاتون کجاست
28
3
می‌بوسمت میان هیاهوی خسته‌ی روزها، میان تمام ثانیه‌هایی که بی‌تو از نفس افتاده‌اند. می‌بوسمت کنار پنجره‌ای که هر شب چشم به راه آمدنت بیدار می‌ماند. می‌بوسمت زیر باران آرامِ خاطره‌ها، در کوچه‌های خاموش دلتنگی، در جایی که هنوز عطر حضورت روی دیوارهای قلبم جا مانده است. می‌بوسمت، نه برای فراموش کردن غم‌ها، بلکه برای دوست داشتنِ تو در تمام غم‌هایی که سهم زندگی‌مان شده‌اند.
83
4
تو ارزشش رو داری که برات از خودم بگذرم
86
5
بنظر من تو ارزش اینو داری که دوس داشته بشی
86
6
من نمی‌دونم فردا چی میشه، نمی‌دونم زندگی قراره چه چیزایی سر راهمون بذاره، فقط یه چیزو مطمئنم... هر اتفاقی بیفته، من کنار تو می‌مونم. وقتی حالت خوبه، وقتی می‌خندی، وقتی از خوشحالی ذوق می‌کنی. و حتی بیشتر از اون، وقتی خسته‌ای، وقتی دلت گرفته، وقتی هیچ‌کس حالتو نمی‌فهمه. من آدمِ رفتن توی سختی‌ها نیستم. اگه قرار باشه یه نفر کنار تو بمونه، دلم می‌خواد اون یه نفر من باشم. نه به خاطر اینکه همه‌چی همیشه خوبه، نه به خاطر اینکه هیچ مشکلی وجود نداره، فقط چون تو برای من ارزشِ موندن داری. و بین این همه آدمی که میان و میرن، من دلم می‌خواد همون کسی باشم که می‌مونه.
86
7
https://t.me/Onyxia8/46032 اره به شما🦖
1
8
https://t.me/Onyxia8/46028 چشم تلاشمو میکنم حتما مرسی از پیشنهادتون:))) به زوایایی رونمایی میکنیم🙂‍↕️
1
9
sticker.webp
8
10
من دو درجه بالاتر از توام
8
11
https://t.me/Onyxia8/46030 یکی‌تو مظلومی یکی مننن
7
12
https://t.me/Onyxia8/46024 چخه بمن؟ دختر خانوم؟
8
13
sticker.webp
7
14
من به این مظلومی
8
15
https://t.me/Onyxia8/46021 نه من
7
16
https://t.me/Onyxia8/46018 دوتایی بخونین، قشنگ میشه تو چنلت و بزن و اول از دوست و اشنا استفاده کن و بگو کمکت هم کنن تازه تو چنلای بزرگ تبلیغ هم زیاد میگیرن که میتونی ازون طریق هم آمار و ببری بالا، یکم که راه بیوفتی خود به خود امار بالا میره
7
17
sticker.webp
6
18
ممنونم
7
19
https://t.me/Onyxia8/46023 فدای توووو توام همینطور نانایییی
7
20
https://t.me/Onyxia8/46019 هیونگ منه چخه🦖
8