en
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Open in Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel BitBoy Crypto

Channel BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 22 858 subscribers, ranking 5 251 in the Cryptocurrencies category and 14 734 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 22 858 subscribers.

According to the latest data from 25 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -381 over the last 30 days and by -17 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 22.37%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 11.11% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 5 114 views. Within the first day, a publication typically gains 2 540 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 37.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 26 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

22 858
Subscribers
-1724 hours
-927 days
-38130 days
Posts Archive
Repost from BitBoy Crypto
avatar
Unlock fortelegram star10
🔹 خب طبق قولم تخفیف کارمزد رو در کوینکس 30درصد کردم براتون ، بیشتر از این نمیشه سیستم اجازه نمیده ، بنابراین بین خودم و شما فرقی نگذاشته ام و نصف نصف تنظیم کرده ام . چند ماه این برقراره نگران نباشید . 🔹لینک ثبتنام با تخفیف 30درصد کارمزد معاملات : https://www.coinex.com/register?refer_code=bitboyhh سیگنالهایی که در کانال میدیم ، میتونید در کوینکس هم معامله کنید ، منتها ارزهایی که نقد شوندگی خوبی دارن @CryptoMarket_BitBoy

#sxp اگه با لورج زدین ، حتما ریسک فری کنید اسپات کارا بمونن فعلا
#sxp اگه با لورج زدین ، حتما ریسک فری کنید اسپات کارا بمونن فعلا

واچلیستها رو آماده میکنم و نقاط ورودشون رو میذارم ، هرکدوم رسید میخریم نرسید هم که هیچ ، نگران نباشید جا نمیمونیم @CryptoMarket_BitBoy

الوداع بیتکوین 70 هزاری 😁

#ETC سیگنال اسپات & [فیوچرز لورج 3] محدوده خرید پله اول $21 پله دوم در اصلاحات احتمالی میخریم هرروز سوال نپرسید چیکار کنیم فلان ، میانمدتی هست . صبور نیستی نخر @CryptoMarket_BitBoy

#ADA سیگنال اسپات & (فیوچرز لورج 3) محدوده خرید : 0.47 الی 0.46 همین محدوده بهترین جای خریده بنظرم ، در اصلاحات بخرید ازش میانمدتی @CryptoMarket_BitBoy

#SXP ترند نزولی بلند مدتیش هم شکست ، یک پله خریدم اسپات کارا میتونن پله اولو بخرن اینجا خروجشو میگم @CryptoMarket_BitBoy
#SXP ترند نزولی بلند مدتیش هم شکست ، یک پله خریدم اسپات کارا میتونن پله اولو بخرن اینجا خروجشو میگم @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI چه رشد خوبی کرد ، مجدد محدوده 1.600 یک پله جهت لانگ وارد میشم . لورج 3 و پله دوم در صورت اصلاح میخریم @CryptoMarket_Bi
#ETHFI چه رشد خوبی کرد ، مجدد محدوده 1.600 یک پله جهت لانگ وارد میشم . لورج 3 و پله دوم در صورت اصلاح میخریم @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency خروج بموقعی بود ، محدوده خوب برسه میخریم مجدد

#TRB در حال پولبکه ، محدوده 75 الی 74.500 اردر جهت لانگ گذاشتم . لورج 3 حد ضرر $72 🚫 مدیریت ریسک انجام داده ام . @CryptoMark
#TRB در حال پولبکه ، محدوده 75 الی 74.500 اردر جهت لانگ گذاشتم . لورج 3 حد ضرر $72 🚫 مدیریت ریسک انجام داده ام . @CryptoMarket_BitBoy

#ADA کاردانو که خیلیا دوسش نداریم ، بی سرو صدا در عرض یک هفته دوبرابر شده :))) @CryptoMarket_BitBoy
#ADA کاردانو که خیلیا دوسش نداریم ، بی سرو صدا در عرض یک هفته دوبرابر شده :))) @CryptoMarket_BitBoy

ببین کی گفتم نتیجش رو میبینید . آقا یک کلام ، اصلاحات بازار پله ای خریدنیست . @CryptoMarket_BitBoy

#ARB آربیتروم دقیقا از عددی که گفتم پولبکو زد برگشت ، لورج 3 هست !!! نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#ARB آربیتروم دقیقا از عددی که گفتم پولبکو زد برگشت ، لورج 3 هست !!! نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#SAND هدف میانمدت 70 سنت @CryptoMarket_BitBoy
#SAND هدف میانمدت 70 سنت @CryptoMarket_BitBoy

میخای گریه کنی ؟ 😄
میخای گریه کنی ؟ 😄

خریدهای خودم پله اول این و این @CryptoMarket_BitBoy
خریدهای خودم پله اول این و این @CryptoMarket_BitBoy

#LIT این مقاومت بشکنه چی میشه :)) 😉 پله ای میخرم @CryptoMarket_BitBoy
#LIT این مقاومت بشکنه چی میشه :)) 😉 پله ای میخرم @CryptoMarket_BitBoy

معاملاتم رو لورج 3 میزنم و کم حجم ، بنده کسی رو ترغیب نمیکنم . خدمات مالی هم نداریم و نداشتیم و نخواهیم داشت @CryptoMarket_BitBoy

#CATI کتیزن چه پولبک زیبایی زده 👌 @CryptoMarket_BitBoy
+1
#CATI کتیزن چه پولبک زیبایی زده 👌 @CryptoMarket_BitBoy