ru
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Открыть в Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала BitBoy Crypto

Канал BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 22 858 подписчиков, занимая 5 251 место в категории Криптовалюты и 14 734 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 22 858 подписчиков.

Согласно последним данным от 25 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -381, а за последние 24 часа — -17, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 22.37%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 11.11% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 5 114 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 2 540 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 37.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 26 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

22 858
Подписчики
-1724 часа
-927 дней
-38130 день
Архив постов
Repost from BitBoy Crypto
avatar
Unlock fortelegram star10
🔹 خب طبق قولم تخفیف کارمزد رو در کوینکس 30درصد کردم براتون ، بیشتر از این نمیشه سیستم اجازه نمیده ، بنابراین بین خودم و شما فرقی نگذاشته ام و نصف نصف تنظیم کرده ام . چند ماه این برقراره نگران نباشید . 🔹لینک ثبتنام با تخفیف 30درصد کارمزد معاملات : https://www.coinex.com/register?refer_code=bitboyhh سیگنالهایی که در کانال میدیم ، میتونید در کوینکس هم معامله کنید ، منتها ارزهایی که نقد شوندگی خوبی دارن @CryptoMarket_BitBoy

#sxp اگه با لورج زدین ، حتما ریسک فری کنید اسپات کارا بمونن فعلا
#sxp اگه با لورج زدین ، حتما ریسک فری کنید اسپات کارا بمونن فعلا

واچلیستها رو آماده میکنم و نقاط ورودشون رو میذارم ، هرکدوم رسید میخریم نرسید هم که هیچ ، نگران نباشید جا نمیمونیم @CryptoMarket_BitBoy

الوداع بیتکوین 70 هزاری 😁

#ETC سیگنال اسپات & [فیوچرز لورج 3] محدوده خرید پله اول $21 پله دوم در اصلاحات احتمالی میخریم هرروز سوال نپرسید چیکار کنیم فلان ، میانمدتی هست . صبور نیستی نخر @CryptoMarket_BitBoy

#ADA سیگنال اسپات & (فیوچرز لورج 3) محدوده خرید : 0.47 الی 0.46 همین محدوده بهترین جای خریده بنظرم ، در اصلاحات بخرید ازش میانمدتی @CryptoMarket_BitBoy

#SXP ترند نزولی بلند مدتیش هم شکست ، یک پله خریدم اسپات کارا میتونن پله اولو بخرن اینجا خروجشو میگم @CryptoMarket_BitBoy
#SXP ترند نزولی بلند مدتیش هم شکست ، یک پله خریدم اسپات کارا میتونن پله اولو بخرن اینجا خروجشو میگم @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI چه رشد خوبی کرد ، مجدد محدوده 1.600 یک پله جهت لانگ وارد میشم . لورج 3 و پله دوم در صورت اصلاح میخریم @CryptoMarket_Bi
#ETHFI چه رشد خوبی کرد ، مجدد محدوده 1.600 یک پله جهت لانگ وارد میشم . لورج 3 و پله دوم در صورت اصلاح میخریم @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency خروج بموقعی بود ، محدوده خوب برسه میخریم مجدد

#TRB در حال پولبکه ، محدوده 75 الی 74.500 اردر جهت لانگ گذاشتم . لورج 3 حد ضرر $72 🚫 مدیریت ریسک انجام داده ام . @CryptoMark
#TRB در حال پولبکه ، محدوده 75 الی 74.500 اردر جهت لانگ گذاشتم . لورج 3 حد ضرر $72 🚫 مدیریت ریسک انجام داده ام . @CryptoMarket_BitBoy

#ADA کاردانو که خیلیا دوسش نداریم ، بی سرو صدا در عرض یک هفته دوبرابر شده :))) @CryptoMarket_BitBoy
#ADA کاردانو که خیلیا دوسش نداریم ، بی سرو صدا در عرض یک هفته دوبرابر شده :))) @CryptoMarket_BitBoy

ببین کی گفتم نتیجش رو میبینید . آقا یک کلام ، اصلاحات بازار پله ای خریدنیست . @CryptoMarket_BitBoy

#ARB آربیتروم دقیقا از عددی که گفتم پولبکو زد برگشت ، لورج 3 هست !!! نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#ARB آربیتروم دقیقا از عددی که گفتم پولبکو زد برگشت ، لورج 3 هست !!! نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#SAND هدف میانمدت 70 سنت @CryptoMarket_BitBoy
#SAND هدف میانمدت 70 سنت @CryptoMarket_BitBoy

میخای گریه کنی ؟ 😄
میخای گریه کنی ؟ 😄

خریدهای خودم پله اول این و این @CryptoMarket_BitBoy
خریدهای خودم پله اول این و این @CryptoMarket_BitBoy

#LIT این مقاومت بشکنه چی میشه :)) 😉 پله ای میخرم @CryptoMarket_BitBoy
#LIT این مقاومت بشکنه چی میشه :)) 😉 پله ای میخرم @CryptoMarket_BitBoy

معاملاتم رو لورج 3 میزنم و کم حجم ، بنده کسی رو ترغیب نمیکنم . خدمات مالی هم نداریم و نداشتیم و نخواهیم داشت @CryptoMarket_BitBoy

#CATI کتیزن چه پولبک زیبایی زده 👌 @CryptoMarket_BitBoy
+1
#CATI کتیزن چه پولبک زیبایی زده 👌 @CryptoMarket_BitBoy