es
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Ir al canal en Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram BitBoy Crypto

El canal BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 22 858 suscriptores, ocupando la posición 5 251 en la categoría Criptomonedas y el puesto 14 734 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 22 858 suscriptores.

Según los últimos datos del 25 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -381, y en las últimas 24 horas de -17, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 22.37%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 11.11% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 5 114 visualizaciones. En el primer día suele acumular 2 540 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 37.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 26 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

22 858
Suscriptores
-1724 horas
-927 días
-38130 días
Archivo de publicaciones
Repost from BitBoy Crypto
avatar
Unlock fortelegram star10
🔹 خب طبق قولم تخفیف کارمزد رو در کوینکس 30درصد کردم براتون ، بیشتر از این نمیشه سیستم اجازه نمیده ، بنابراین بین خودم و شما فرقی نگذاشته ام و نصف نصف تنظیم کرده ام . چند ماه این برقراره نگران نباشید . 🔹لینک ثبتنام با تخفیف 30درصد کارمزد معاملات : https://www.coinex.com/register?refer_code=bitboyhh سیگنالهایی که در کانال میدیم ، میتونید در کوینکس هم معامله کنید ، منتها ارزهایی که نقد شوندگی خوبی دارن @CryptoMarket_BitBoy

#sxp اگه با لورج زدین ، حتما ریسک فری کنید اسپات کارا بمونن فعلا
#sxp اگه با لورج زدین ، حتما ریسک فری کنید اسپات کارا بمونن فعلا

واچلیستها رو آماده میکنم و نقاط ورودشون رو میذارم ، هرکدوم رسید میخریم نرسید هم که هیچ ، نگران نباشید جا نمیمونیم @CryptoMarket_BitBoy

الوداع بیتکوین 70 هزاری 😁

#ETC سیگنال اسپات & [فیوچرز لورج 3] محدوده خرید پله اول $21 پله دوم در اصلاحات احتمالی میخریم هرروز سوال نپرسید چیکار کنیم فلان ، میانمدتی هست . صبور نیستی نخر @CryptoMarket_BitBoy

#ADA سیگنال اسپات & (فیوچرز لورج 3) محدوده خرید : 0.47 الی 0.46 همین محدوده بهترین جای خریده بنظرم ، در اصلاحات بخرید ازش میانمدتی @CryptoMarket_BitBoy

#SXP ترند نزولی بلند مدتیش هم شکست ، یک پله خریدم اسپات کارا میتونن پله اولو بخرن اینجا خروجشو میگم @CryptoMarket_BitBoy
#SXP ترند نزولی بلند مدتیش هم شکست ، یک پله خریدم اسپات کارا میتونن پله اولو بخرن اینجا خروجشو میگم @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI چه رشد خوبی کرد ، مجدد محدوده 1.600 یک پله جهت لانگ وارد میشم . لورج 3 و پله دوم در صورت اصلاح میخریم @CryptoMarket_Bi
#ETHFI چه رشد خوبی کرد ، مجدد محدوده 1.600 یک پله جهت لانگ وارد میشم . لورج 3 و پله دوم در صورت اصلاح میخریم @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency خروج بموقعی بود ، محدوده خوب برسه میخریم مجدد

#TRB در حال پولبکه ، محدوده 75 الی 74.500 اردر جهت لانگ گذاشتم . لورج 3 حد ضرر $72 🚫 مدیریت ریسک انجام داده ام . @CryptoMark
#TRB در حال پولبکه ، محدوده 75 الی 74.500 اردر جهت لانگ گذاشتم . لورج 3 حد ضرر $72 🚫 مدیریت ریسک انجام داده ام . @CryptoMarket_BitBoy

#ADA کاردانو که خیلیا دوسش نداریم ، بی سرو صدا در عرض یک هفته دوبرابر شده :))) @CryptoMarket_BitBoy
#ADA کاردانو که خیلیا دوسش نداریم ، بی سرو صدا در عرض یک هفته دوبرابر شده :))) @CryptoMarket_BitBoy

ببین کی گفتم نتیجش رو میبینید . آقا یک کلام ، اصلاحات بازار پله ای خریدنیست . @CryptoMarket_BitBoy

#ARB آربیتروم دقیقا از عددی که گفتم پولبکو زد برگشت ، لورج 3 هست !!! نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#ARB آربیتروم دقیقا از عددی که گفتم پولبکو زد برگشت ، لورج 3 هست !!! نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#SAND هدف میانمدت 70 سنت @CryptoMarket_BitBoy
#SAND هدف میانمدت 70 سنت @CryptoMarket_BitBoy

میخای گریه کنی ؟ 😄
میخای گریه کنی ؟ 😄

خریدهای خودم پله اول این و این @CryptoMarket_BitBoy
خریدهای خودم پله اول این و این @CryptoMarket_BitBoy

#LIT این مقاومت بشکنه چی میشه :)) 😉 پله ای میخرم @CryptoMarket_BitBoy
#LIT این مقاومت بشکنه چی میشه :)) 😉 پله ای میخرم @CryptoMarket_BitBoy

معاملاتم رو لورج 3 میزنم و کم حجم ، بنده کسی رو ترغیب نمیکنم . خدمات مالی هم نداریم و نداشتیم و نخواهیم داشت @CryptoMarket_BitBoy

#CATI کتیزن چه پولبک زیبایی زده 👌 @CryptoMarket_BitBoy
+1
#CATI کتیزن چه پولبک زیبایی زده 👌 @CryptoMarket_BitBoy