uz
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Kanalga Telegram’da o‘tish

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali BitBoy Crypto analitikasi

BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 22 858 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 251-o'rinni va Eron mintaqasida 14 734-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 22 858 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -381 ga, so‘nggi 24 soatda esa -17 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 22.37% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 11.11% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 5 114 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 2 540 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 37 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

22 858
Obunachilar
-1724 soatlar
-927 kunlar
-38130 kunlar
Postlar arxiv
Repost from BitBoy Crypto
avatar
Unlock fortelegram star10
🔹 خب طبق قولم تخفیف کارمزد رو در کوینکس 30درصد کردم براتون ، بیشتر از این نمیشه سیستم اجازه نمیده ، بنابراین بین خودم و شما فرقی نگذاشته ام و نصف نصف تنظیم کرده ام . چند ماه این برقراره نگران نباشید . 🔹لینک ثبتنام با تخفیف 30درصد کارمزد معاملات : https://www.coinex.com/register?refer_code=bitboyhh سیگنالهایی که در کانال میدیم ، میتونید در کوینکس هم معامله کنید ، منتها ارزهایی که نقد شوندگی خوبی دارن @CryptoMarket_BitBoy

#sxp اگه با لورج زدین ، حتما ریسک فری کنید اسپات کارا بمونن فعلا
#sxp اگه با لورج زدین ، حتما ریسک فری کنید اسپات کارا بمونن فعلا

واچلیستها رو آماده میکنم و نقاط ورودشون رو میذارم ، هرکدوم رسید میخریم نرسید هم که هیچ ، نگران نباشید جا نمیمونیم @CryptoMarket_BitBoy

الوداع بیتکوین 70 هزاری 😁

#ETC سیگنال اسپات & [فیوچرز لورج 3] محدوده خرید پله اول $21 پله دوم در اصلاحات احتمالی میخریم هرروز سوال نپرسید چیکار کنیم فلان ، میانمدتی هست . صبور نیستی نخر @CryptoMarket_BitBoy

#ADA سیگنال اسپات & (فیوچرز لورج 3) محدوده خرید : 0.47 الی 0.46 همین محدوده بهترین جای خریده بنظرم ، در اصلاحات بخرید ازش میانمدتی @CryptoMarket_BitBoy

#SXP ترند نزولی بلند مدتیش هم شکست ، یک پله خریدم اسپات کارا میتونن پله اولو بخرن اینجا خروجشو میگم @CryptoMarket_BitBoy
#SXP ترند نزولی بلند مدتیش هم شکست ، یک پله خریدم اسپات کارا میتونن پله اولو بخرن اینجا خروجشو میگم @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI چه رشد خوبی کرد ، مجدد محدوده 1.600 یک پله جهت لانگ وارد میشم . لورج 3 و پله دوم در صورت اصلاح میخریم @CryptoMarket_Bi
#ETHFI چه رشد خوبی کرد ، مجدد محدوده 1.600 یک پله جهت لانگ وارد میشم . لورج 3 و پله دوم در صورت اصلاح میخریم @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency خروج بموقعی بود ، محدوده خوب برسه میخریم مجدد

#TRB در حال پولبکه ، محدوده 75 الی 74.500 اردر جهت لانگ گذاشتم . لورج 3 حد ضرر $72 🚫 مدیریت ریسک انجام داده ام . @CryptoMark
#TRB در حال پولبکه ، محدوده 75 الی 74.500 اردر جهت لانگ گذاشتم . لورج 3 حد ضرر $72 🚫 مدیریت ریسک انجام داده ام . @CryptoMarket_BitBoy

#ADA کاردانو که خیلیا دوسش نداریم ، بی سرو صدا در عرض یک هفته دوبرابر شده :))) @CryptoMarket_BitBoy
#ADA کاردانو که خیلیا دوسش نداریم ، بی سرو صدا در عرض یک هفته دوبرابر شده :))) @CryptoMarket_BitBoy

ببین کی گفتم نتیجش رو میبینید . آقا یک کلام ، اصلاحات بازار پله ای خریدنیست . @CryptoMarket_BitBoy

#ARB آربیتروم دقیقا از عددی که گفتم پولبکو زد برگشت ، لورج 3 هست !!! نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#ARB آربیتروم دقیقا از عددی که گفتم پولبکو زد برگشت ، لورج 3 هست !!! نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#SAND هدف میانمدت 70 سنت @CryptoMarket_BitBoy
#SAND هدف میانمدت 70 سنت @CryptoMarket_BitBoy

میخای گریه کنی ؟ 😄
میخای گریه کنی ؟ 😄

خریدهای خودم پله اول این و این @CryptoMarket_BitBoy
خریدهای خودم پله اول این و این @CryptoMarket_BitBoy

#LIT این مقاومت بشکنه چی میشه :)) 😉 پله ای میخرم @CryptoMarket_BitBoy
#LIT این مقاومت بشکنه چی میشه :)) 😉 پله ای میخرم @CryptoMarket_BitBoy

معاملاتم رو لورج 3 میزنم و کم حجم ، بنده کسی رو ترغیب نمیکنم . خدمات مالی هم نداریم و نداشتیم و نخواهیم داشت @CryptoMarket_BitBoy

#CATI کتیزن چه پولبک زیبایی زده 👌 @CryptoMarket_BitBoy
+1
#CATI کتیزن چه پولبک زیبایی زده 👌 @CryptoMarket_BitBoy