ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 858 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 251 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 734 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 858 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -381، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -17، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.37‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 11.11‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 114 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 540 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 37.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 858
المشتركون
-1724 ساعات
-927 أيام
-38130 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from BitBoy Crypto
avatar
Unlock fortelegram star10
🔹 خب طبق قولم تخفیف کارمزد رو در کوینکس 30درصد کردم براتون ، بیشتر از این نمیشه سیستم اجازه نمیده ، بنابراین بین خودم و شما فرقی نگذاشته ام و نصف نصف تنظیم کرده ام . چند ماه این برقراره نگران نباشید . 🔹لینک ثبتنام با تخفیف 30درصد کارمزد معاملات : https://www.coinex.com/register?refer_code=bitboyhh سیگنالهایی که در کانال میدیم ، میتونید در کوینکس هم معامله کنید ، منتها ارزهایی که نقد شوندگی خوبی دارن @CryptoMarket_BitBoy

#sxp اگه با لورج زدین ، حتما ریسک فری کنید اسپات کارا بمونن فعلا
#sxp اگه با لورج زدین ، حتما ریسک فری کنید اسپات کارا بمونن فعلا

واچلیستها رو آماده میکنم و نقاط ورودشون رو میذارم ، هرکدوم رسید میخریم نرسید هم که هیچ ، نگران نباشید جا نمیمونیم @CryptoMarket_BitBoy

الوداع بیتکوین 70 هزاری 😁

#ETC سیگنال اسپات & [فیوچرز لورج 3] محدوده خرید پله اول $21 پله دوم در اصلاحات احتمالی میخریم هرروز سوال نپرسید چیکار کنیم فلان ، میانمدتی هست . صبور نیستی نخر @CryptoMarket_BitBoy

#ADA سیگنال اسپات & (فیوچرز لورج 3) محدوده خرید : 0.47 الی 0.46 همین محدوده بهترین جای خریده بنظرم ، در اصلاحات بخرید ازش میانمدتی @CryptoMarket_BitBoy

#SXP ترند نزولی بلند مدتیش هم شکست ، یک پله خریدم اسپات کارا میتونن پله اولو بخرن اینجا خروجشو میگم @CryptoMarket_BitBoy
#SXP ترند نزولی بلند مدتیش هم شکست ، یک پله خریدم اسپات کارا میتونن پله اولو بخرن اینجا خروجشو میگم @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI چه رشد خوبی کرد ، مجدد محدوده 1.600 یک پله جهت لانگ وارد میشم . لورج 3 و پله دوم در صورت اصلاح میخریم @CryptoMarket_Bi
#ETHFI چه رشد خوبی کرد ، مجدد محدوده 1.600 یک پله جهت لانگ وارد میشم . لورج 3 و پله دوم در صورت اصلاح میخریم @CryptoMarket_BitBoy

#SAMO@bitboy_cryptocurrency خروج بموقعی بود ، محدوده خوب برسه میخریم مجدد

#TRB در حال پولبکه ، محدوده 75 الی 74.500 اردر جهت لانگ گذاشتم . لورج 3 حد ضرر $72 🚫 مدیریت ریسک انجام داده ام . @CryptoMark
#TRB در حال پولبکه ، محدوده 75 الی 74.500 اردر جهت لانگ گذاشتم . لورج 3 حد ضرر $72 🚫 مدیریت ریسک انجام داده ام . @CryptoMarket_BitBoy

#ADA کاردانو که خیلیا دوسش نداریم ، بی سرو صدا در عرض یک هفته دوبرابر شده :))) @CryptoMarket_BitBoy
#ADA کاردانو که خیلیا دوسش نداریم ، بی سرو صدا در عرض یک هفته دوبرابر شده :))) @CryptoMarket_BitBoy

ببین کی گفتم نتیجش رو میبینید . آقا یک کلام ، اصلاحات بازار پله ای خریدنیست . @CryptoMarket_BitBoy

#ARB آربیتروم دقیقا از عددی که گفتم پولبکو زد برگشت ، لورج 3 هست !!! نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#ARB آربیتروم دقیقا از عددی که گفتم پولبکو زد برگشت ، لورج 3 هست !!! نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#SAND هدف میانمدت 70 سنت @CryptoMarket_BitBoy
#SAND هدف میانمدت 70 سنت @CryptoMarket_BitBoy

میخای گریه کنی ؟ 😄
میخای گریه کنی ؟ 😄

خریدهای خودم پله اول این و این @CryptoMarket_BitBoy
خریدهای خودم پله اول این و این @CryptoMarket_BitBoy

#LIT این مقاومت بشکنه چی میشه :)) 😉 پله ای میخرم @CryptoMarket_BitBoy
#LIT این مقاومت بشکنه چی میشه :)) 😉 پله ای میخرم @CryptoMarket_BitBoy

معاملاتم رو لورج 3 میزنم و کم حجم ، بنده کسی رو ترغیب نمیکنم . خدمات مالی هم نداریم و نداشتیم و نخواهیم داشت @CryptoMarket_BitBoy

#CATI کتیزن چه پولبک زیبایی زده 👌 @CryptoMarket_BitBoy
+1
#CATI کتیزن چه پولبک زیبایی زده 👌 @CryptoMarket_BitBoy