en
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

Open in Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Caption | کپشن

Channel Caption | کپشن (@caption) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 240 042 subscribers, ranking 65 in the Motivation & Quotes category and 903 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 240 042 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -3 256 over the last 30 days and by -102 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 13.78%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 4.53% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 33 078 views. Within the first day, a publication typically gains 10 874 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 394.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Motivation & Quotes category.

240 042
Subscribers
-10224 hours
-7287 days
-3 25630 days
Posts Archive
جدی یه پیتزا داره میشه هدف پول جمع کنیم بریم پیتزا بخوریم باید براش برنامه بچینی دیگه نمیشه رندوم رفت بیرون یه چیزی خورد unlovable cherry @caption

‏بعد از تروما، تنها موندن امن‌ترین انتخاب به‌نظر میرسه، ولی ارتباط شرط ترمیم و ادامه دادنه. Nafas @Caption

زندگی‌ای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد @Caption لی‌لی کازابلانکایی
زندگی‌ای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد @Caption لی‌لی کازابلانکایی

‏چقدر درس خوندیم، چقدر کار کردیم، چقدر با شعور بودیم، چقدر برای پیشرفت جنگیدیم، چقدر ورزش کردیم، چقدر زحمت کشیدیم، چقدر آدمای قابلی بودیم و این زندگی چقدر حقمون نبود. daeiily @Caption

‏آدم در این روزهای پر از استیصاله که می‌فهمه دوست‌داشتن و دوست‌ داشته‌شدن چه نجات‌دهنده‌ست، اون‌موقع که نیاز داره، ولی نیست. با تکیه به چی می‌شه ادامه داد؟ Roe @Caption

دیگه فقط این بیت از سعدی آرومم می‌کنه: ‏مرا دردی است اندر دل که گر گویم زبان سوزد و گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد @Caption

Voice message00:30

‏تو زندگیم تاحالا اینقدر خلأ عاطفی نداشتم بیشتر از هر زمان دیگه ای نیاز به محبت دارم نیاز دارم یکی بغلم کنه و بهم قول بده همه چیز درست میشه. ROSA @Caption

صبح که چشامو باز میکنم یکی دو دقیقه طول می‌کشه یادم بیاد کجام و زندگیم چقدر سیاهه و من چقدر برای ادامه ناتوانم. از اون جا تا پایان روز دوباره جسممو مثل عروسک خیمه‌شب‌بازی اینور و اونور خرکش می‌کنم و آرزو می‌کنم فردایی در کار نباشه. gaooshh @Caption

کاش می‌شد هیچکس با آدم کاری نداشته باشه، تا این روزها در انزوا سپری بشن. من کشش روانی و ظرفیت اجتماعی سابق رو ندارم. لعنت به زندگی بزرگسالی و‌ مسئولیت‌ها. Her Majesty @Caption

اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور: @Caption نازکـ‌ خیال
اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور: @Caption نازکـ‌ خیال

اگر بدن در معرض اضطراب شدید و طولانی و تروما و استرس مزمن قرار بگیره دچار Anhedonia میشه، یعنی قطع ارتباط با احساسات به عنوان مکانیزم دفاعی. اگه این روزا اگه به هیچ چیزی هیچ حسی ندارید بدونید که واکنش طبیعی مغز برای حفاظت از شماست. 🫂 Khesht 1 @Caption

‏این جمله از کتابِ جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم: «هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...» Arman @Caption

کافکا تو رمان قصر نوشت: ‏«ما از چیزی در آینده هراسی نداشتیم. ما از زمان حال رنج می‌کشیدیم، و به‌واقع مجازاتمان را می‌دیدیم.» @Caption

به‌قول عطار: گر بمیرم این دم از غم هم رواست @Caption

ما ایرانیا عادت کردیم که نگران کسایی باشیم که نه دیدیمشون و نه حتی میشناسیمشون؛ خیلی مراقبت خودتون باشید این روزا ❤️ @Caption تماشاگر سایه‌ها

برای شرح دقیقی وضعیت روحیه‌ام باید مثل فروغ فرخزاد بگم: در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام، گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم. @Caption

کاش می‌تونستم همه‌ی داشته‌هام رو این‌جوری کوچک جمع‌ و جور کنم و برای همیشه از این‌سرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تا
کاش می‌تونستم همه‌ی داشته‌هام رو این‌جوری کوچک جمع‌ و جور کنم و برای همیشه از این‌سرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تاب‌ش رو ندارم. AlceeSnna @Caption

‏باشد که رها شویم از رنجی که به قول شاملو از آن ما نیست. @Caption سپید

جالبه از دستش ندید. @Caption

Caption | کپشن - Statistics & analytics of Telegram channel @caption