ar
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

الذهاب إلى القناة على Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Caption | کپشن

تُعد قناة Caption | کپشن (@caption) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 240 042 مشتركاً، محتلاً المرتبة 65 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 903 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 240 042 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -3 256، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -102، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 13.78‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.53‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 33 078 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 10 874 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 394.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.

240 042
المشتركون
-10224 ساعات
-7287 أيام
-3 25630 أيام
أرشيف المشاركات
جدی یه پیتزا داره میشه هدف پول جمع کنیم بریم پیتزا بخوریم باید براش برنامه بچینی دیگه نمیشه رندوم رفت بیرون یه چیزی خورد unlovable cherry @caption

‏بعد از تروما، تنها موندن امن‌ترین انتخاب به‌نظر میرسه، ولی ارتباط شرط ترمیم و ادامه دادنه. Nafas @Caption

زندگی‌ای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد @Caption لی‌لی کازابلانکایی
زندگی‌ای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد @Caption لی‌لی کازابلانکایی

‏چقدر درس خوندیم، چقدر کار کردیم، چقدر با شعور بودیم، چقدر برای پیشرفت جنگیدیم، چقدر ورزش کردیم، چقدر زحمت کشیدیم، چقدر آدمای قابلی بودیم و این زندگی چقدر حقمون نبود. daeiily @Caption

‏آدم در این روزهای پر از استیصاله که می‌فهمه دوست‌داشتن و دوست‌ داشته‌شدن چه نجات‌دهنده‌ست، اون‌موقع که نیاز داره، ولی نیست. با تکیه به چی می‌شه ادامه داد؟ Roe @Caption

دیگه فقط این بیت از سعدی آرومم می‌کنه: ‏مرا دردی است اندر دل که گر گویم زبان سوزد و گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد @Caption

رسالة صوتية00:30

‏تو زندگیم تاحالا اینقدر خلأ عاطفی نداشتم بیشتر از هر زمان دیگه ای نیاز به محبت دارم نیاز دارم یکی بغلم کنه و بهم قول بده همه چیز درست میشه. ROSA @Caption

صبح که چشامو باز میکنم یکی دو دقیقه طول می‌کشه یادم بیاد کجام و زندگیم چقدر سیاهه و من چقدر برای ادامه ناتوانم. از اون جا تا پایان روز دوباره جسممو مثل عروسک خیمه‌شب‌بازی اینور و اونور خرکش می‌کنم و آرزو می‌کنم فردایی در کار نباشه. gaooshh @Caption

کاش می‌شد هیچکس با آدم کاری نداشته باشه، تا این روزها در انزوا سپری بشن. من کشش روانی و ظرفیت اجتماعی سابق رو ندارم. لعنت به زندگی بزرگسالی و‌ مسئولیت‌ها. Her Majesty @Caption

اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور: @Caption نازکـ‌ خیال
اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور: @Caption نازکـ‌ خیال

اگر بدن در معرض اضطراب شدید و طولانی و تروما و استرس مزمن قرار بگیره دچار Anhedonia میشه، یعنی قطع ارتباط با احساسات به عنوان مکانیزم دفاعی. اگه این روزا اگه به هیچ چیزی هیچ حسی ندارید بدونید که واکنش طبیعی مغز برای حفاظت از شماست. 🫂 Khesht 1 @Caption

‏این جمله از کتابِ جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم: «هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...» Arman @Caption

کافکا تو رمان قصر نوشت: ‏«ما از چیزی در آینده هراسی نداشتیم. ما از زمان حال رنج می‌کشیدیم، و به‌واقع مجازاتمان را می‌دیدیم.» @Caption

به‌قول عطار: گر بمیرم این دم از غم هم رواست @Caption

ما ایرانیا عادت کردیم که نگران کسایی باشیم که نه دیدیمشون و نه حتی میشناسیمشون؛ خیلی مراقبت خودتون باشید این روزا ❤️ @Caption تماشاگر سایه‌ها

برای شرح دقیقی وضعیت روحیه‌ام باید مثل فروغ فرخزاد بگم: در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام، گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم. @Caption

کاش می‌تونستم همه‌ی داشته‌هام رو این‌جوری کوچک جمع‌ و جور کنم و برای همیشه از این‌سرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تا
کاش می‌تونستم همه‌ی داشته‌هام رو این‌جوری کوچک جمع‌ و جور کنم و برای همیشه از این‌سرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تاب‌ش رو ندارم. AlceeSnna @Caption

‏باشد که رها شویم از رنجی که به قول شاملو از آن ما نیست. @Caption سپید

جالبه از دستش ندید. @Caption