es
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

Ir al canal en Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Caption | کپشن

El canal Caption | کپشن (@caption) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 240 042 suscriptores, ocupando la posición 65 en la categoría Motivación y presupuesto y el puesto 903 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 240 042 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -3 256, y en las últimas 24 horas de -102, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 13.78%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 4.53% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 33 078 visualizaciones. En el primer día suele acumular 10 874 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 394.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Motivación y presupuesto.

240 042
Suscriptores
-10224 horas
-7287 días
-3 25630 días
Archivo de publicaciones
جدی یه پیتزا داره میشه هدف پول جمع کنیم بریم پیتزا بخوریم باید براش برنامه بچینی دیگه نمیشه رندوم رفت بیرون یه چیزی خورد unlovable cherry @caption

‏بعد از تروما، تنها موندن امن‌ترین انتخاب به‌نظر میرسه، ولی ارتباط شرط ترمیم و ادامه دادنه. Nafas @Caption

زندگی‌ای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد @Caption لی‌لی کازابلانکایی
زندگی‌ای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد @Caption لی‌لی کازابلانکایی

‏چقدر درس خوندیم، چقدر کار کردیم، چقدر با شعور بودیم، چقدر برای پیشرفت جنگیدیم، چقدر ورزش کردیم، چقدر زحمت کشیدیم، چقدر آدمای قابلی بودیم و این زندگی چقدر حقمون نبود. daeiily @Caption

‏آدم در این روزهای پر از استیصاله که می‌فهمه دوست‌داشتن و دوست‌ داشته‌شدن چه نجات‌دهنده‌ست، اون‌موقع که نیاز داره، ولی نیست. با تکیه به چی می‌شه ادامه داد؟ Roe @Caption

دیگه فقط این بیت از سعدی آرومم می‌کنه: ‏مرا دردی است اندر دل که گر گویم زبان سوزد و گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد @Caption

Mensaje de voz00:30

‏تو زندگیم تاحالا اینقدر خلأ عاطفی نداشتم بیشتر از هر زمان دیگه ای نیاز به محبت دارم نیاز دارم یکی بغلم کنه و بهم قول بده همه چیز درست میشه. ROSA @Caption

صبح که چشامو باز میکنم یکی دو دقیقه طول می‌کشه یادم بیاد کجام و زندگیم چقدر سیاهه و من چقدر برای ادامه ناتوانم. از اون جا تا پایان روز دوباره جسممو مثل عروسک خیمه‌شب‌بازی اینور و اونور خرکش می‌کنم و آرزو می‌کنم فردایی در کار نباشه. gaooshh @Caption

کاش می‌شد هیچکس با آدم کاری نداشته باشه، تا این روزها در انزوا سپری بشن. من کشش روانی و ظرفیت اجتماعی سابق رو ندارم. لعنت به زندگی بزرگسالی و‌ مسئولیت‌ها. Her Majesty @Caption

اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور: @Caption نازکـ‌ خیال
اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور: @Caption نازکـ‌ خیال

اگر بدن در معرض اضطراب شدید و طولانی و تروما و استرس مزمن قرار بگیره دچار Anhedonia میشه، یعنی قطع ارتباط با احساسات به عنوان مکانیزم دفاعی. اگه این روزا اگه به هیچ چیزی هیچ حسی ندارید بدونید که واکنش طبیعی مغز برای حفاظت از شماست. 🫂 Khesht 1 @Caption

‏این جمله از کتابِ جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم: «هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...» Arman @Caption

کافکا تو رمان قصر نوشت: ‏«ما از چیزی در آینده هراسی نداشتیم. ما از زمان حال رنج می‌کشیدیم، و به‌واقع مجازاتمان را می‌دیدیم.» @Caption

به‌قول عطار: گر بمیرم این دم از غم هم رواست @Caption

ما ایرانیا عادت کردیم که نگران کسایی باشیم که نه دیدیمشون و نه حتی میشناسیمشون؛ خیلی مراقبت خودتون باشید این روزا ❤️ @Caption تماشاگر سایه‌ها

برای شرح دقیقی وضعیت روحیه‌ام باید مثل فروغ فرخزاد بگم: در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام، گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم. @Caption

کاش می‌تونستم همه‌ی داشته‌هام رو این‌جوری کوچک جمع‌ و جور کنم و برای همیشه از این‌سرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تا
کاش می‌تونستم همه‌ی داشته‌هام رو این‌جوری کوچک جمع‌ و جور کنم و برای همیشه از این‌سرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تاب‌ش رو ندارم. AlceeSnna @Caption

‏باشد که رها شویم از رنجی که به قول شاملو از آن ما نیست. @Caption سپید

جالبه از دستش ندید. @Caption