fa
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

رفتن به کانال در Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Caption | کپشن

کانال Caption | کپشن (@caption) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 240 042 مشترک است و جایگاه 65 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 903 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 240 042 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -3 256 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -102 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 13.78% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.53% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 33 078 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 10 874 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 394 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, بلیط, چیز, آدما, سر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

240 042
مشترکین
-10224 ساعت
-7287 روز
-3 25630 روز
آرشیو پست ها
جدی یه پیتزا داره میشه هدف پول جمع کنیم بریم پیتزا بخوریم باید براش برنامه بچینی دیگه نمیشه رندوم رفت بیرون یه چیزی خورد unlovable cherry @caption

‏بعد از تروما، تنها موندن امن‌ترین انتخاب به‌نظر میرسه، ولی ارتباط شرط ترمیم و ادامه دادنه. Nafas @Caption

زندگی‌ای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد @Caption لی‌لی کازابلانکایی
زندگی‌ای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد @Caption لی‌لی کازابلانکایی

‏چقدر درس خوندیم، چقدر کار کردیم، چقدر با شعور بودیم، چقدر برای پیشرفت جنگیدیم، چقدر ورزش کردیم، چقدر زحمت کشیدیم، چقدر آدمای قابلی بودیم و این زندگی چقدر حقمون نبود. daeiily @Caption

‏آدم در این روزهای پر از استیصاله که می‌فهمه دوست‌داشتن و دوست‌ داشته‌شدن چه نجات‌دهنده‌ست، اون‌موقع که نیاز داره، ولی نیست. با تکیه به چی می‌شه ادامه داد؟ Roe @Caption

دیگه فقط این بیت از سعدی آرومم می‌کنه: ‏مرا دردی است اندر دل که گر گویم زبان سوزد و گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد @Caption

پیام صوتی00:30

‏تو زندگیم تاحالا اینقدر خلأ عاطفی نداشتم بیشتر از هر زمان دیگه ای نیاز به محبت دارم نیاز دارم یکی بغلم کنه و بهم قول بده همه چیز درست میشه. ROSA @Caption

صبح که چشامو باز میکنم یکی دو دقیقه طول می‌کشه یادم بیاد کجام و زندگیم چقدر سیاهه و من چقدر برای ادامه ناتوانم. از اون جا تا پایان روز دوباره جسممو مثل عروسک خیمه‌شب‌بازی اینور و اونور خرکش می‌کنم و آرزو می‌کنم فردایی در کار نباشه. gaooshh @Caption

کاش می‌شد هیچکس با آدم کاری نداشته باشه، تا این روزها در انزوا سپری بشن. من کشش روانی و ظرفیت اجتماعی سابق رو ندارم. لعنت به زندگی بزرگسالی و‌ مسئولیت‌ها. Her Majesty @Caption

اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور: @Caption نازکـ‌ خیال
اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور: @Caption نازکـ‌ خیال

اگر بدن در معرض اضطراب شدید و طولانی و تروما و استرس مزمن قرار بگیره دچار Anhedonia میشه، یعنی قطع ارتباط با احساسات به عنوان مکانیزم دفاعی. اگه این روزا اگه به هیچ چیزی هیچ حسی ندارید بدونید که واکنش طبیعی مغز برای حفاظت از شماست. 🫂 Khesht 1 @Caption

‏این جمله از کتابِ جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم: «هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...» Arman @Caption

کافکا تو رمان قصر نوشت: ‏«ما از چیزی در آینده هراسی نداشتیم. ما از زمان حال رنج می‌کشیدیم، و به‌واقع مجازاتمان را می‌دیدیم.» @Caption

به‌قول عطار: گر بمیرم این دم از غم هم رواست @Caption

ما ایرانیا عادت کردیم که نگران کسایی باشیم که نه دیدیمشون و نه حتی میشناسیمشون؛ خیلی مراقبت خودتون باشید این روزا ❤️ @Caption تماشاگر سایه‌ها

برای شرح دقیقی وضعیت روحیه‌ام باید مثل فروغ فرخزاد بگم: در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام، گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم. @Caption

کاش می‌تونستم همه‌ی داشته‌هام رو این‌جوری کوچک جمع‌ و جور کنم و برای همیشه از این‌سرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تا
کاش می‌تونستم همه‌ی داشته‌هام رو این‌جوری کوچک جمع‌ و جور کنم و برای همیشه از این‌سرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تاب‌ش رو ندارم. AlceeSnna @Caption

‏باشد که رها شویم از رنجی که به قول شاملو از آن ما نیست. @Caption سپید

جالبه از دستش ندید. @Caption