ru
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

Открыть в Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Caption | کپشن

Канал Caption | کپشن (@caption) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 240 042 подписчиков, занимая 65 место в категории Мотивация и цитаты и 903 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 240 042 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -3 256, а за последние 24 часа — -102, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 13.78%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.53% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 33 078 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 10 874 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 394.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Мотивация и цитаты.

240 042
Подписчики
-10224 часа
-7287 дней
-3 25630 день
Архив постов
جدی یه پیتزا داره میشه هدف پول جمع کنیم بریم پیتزا بخوریم باید براش برنامه بچینی دیگه نمیشه رندوم رفت بیرون یه چیزی خورد unlovable cherry @caption

‏بعد از تروما، تنها موندن امن‌ترین انتخاب به‌نظر میرسه، ولی ارتباط شرط ترمیم و ادامه دادنه. Nafas @Caption

زندگی‌ای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد @Caption لی‌لی کازابلانکایی
زندگی‌ای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد @Caption لی‌لی کازابلانکایی

‏چقدر درس خوندیم، چقدر کار کردیم، چقدر با شعور بودیم، چقدر برای پیشرفت جنگیدیم، چقدر ورزش کردیم، چقدر زحمت کشیدیم، چقدر آدمای قابلی بودیم و این زندگی چقدر حقمون نبود. daeiily @Caption

‏آدم در این روزهای پر از استیصاله که می‌فهمه دوست‌داشتن و دوست‌ داشته‌شدن چه نجات‌دهنده‌ست، اون‌موقع که نیاز داره، ولی نیست. با تکیه به چی می‌شه ادامه داد؟ Roe @Caption

دیگه فقط این بیت از سعدی آرومم می‌کنه: ‏مرا دردی است اندر دل که گر گویم زبان سوزد و گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد @Caption

Голосовое сообщение00:30

‏تو زندگیم تاحالا اینقدر خلأ عاطفی نداشتم بیشتر از هر زمان دیگه ای نیاز به محبت دارم نیاز دارم یکی بغلم کنه و بهم قول بده همه چیز درست میشه. ROSA @Caption

صبح که چشامو باز میکنم یکی دو دقیقه طول می‌کشه یادم بیاد کجام و زندگیم چقدر سیاهه و من چقدر برای ادامه ناتوانم. از اون جا تا پایان روز دوباره جسممو مثل عروسک خیمه‌شب‌بازی اینور و اونور خرکش می‌کنم و آرزو می‌کنم فردایی در کار نباشه. gaooshh @Caption

کاش می‌شد هیچکس با آدم کاری نداشته باشه، تا این روزها در انزوا سپری بشن. من کشش روانی و ظرفیت اجتماعی سابق رو ندارم. لعنت به زندگی بزرگسالی و‌ مسئولیت‌ها. Her Majesty @Caption

اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور: @Caption نازکـ‌ خیال
اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور: @Caption نازکـ‌ خیال

اگر بدن در معرض اضطراب شدید و طولانی و تروما و استرس مزمن قرار بگیره دچار Anhedonia میشه، یعنی قطع ارتباط با احساسات به عنوان مکانیزم دفاعی. اگه این روزا اگه به هیچ چیزی هیچ حسی ندارید بدونید که واکنش طبیعی مغز برای حفاظت از شماست. 🫂 Khesht 1 @Caption

‏این جمله از کتابِ جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم: «هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...» Arman @Caption

کافکا تو رمان قصر نوشت: ‏«ما از چیزی در آینده هراسی نداشتیم. ما از زمان حال رنج می‌کشیدیم، و به‌واقع مجازاتمان را می‌دیدیم.» @Caption

به‌قول عطار: گر بمیرم این دم از غم هم رواست @Caption

ما ایرانیا عادت کردیم که نگران کسایی باشیم که نه دیدیمشون و نه حتی میشناسیمشون؛ خیلی مراقبت خودتون باشید این روزا ❤️ @Caption تماشاگر سایه‌ها

برای شرح دقیقی وضعیت روحیه‌ام باید مثل فروغ فرخزاد بگم: در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام، گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم. @Caption

کاش می‌تونستم همه‌ی داشته‌هام رو این‌جوری کوچک جمع‌ و جور کنم و برای همیشه از این‌سرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تا
کاش می‌تونستم همه‌ی داشته‌هام رو این‌جوری کوچک جمع‌ و جور کنم و برای همیشه از این‌سرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تاب‌ش رو ندارم. AlceeSnna @Caption

‏باشد که رها شویم از رنجی که به قول شاملو از آن ما نیست. @Caption سپید

جالبه از دستش ندید. @Caption