352
Subscribers
+124 hours
No data7 days
+630 days
Posts Archive
چرا تا به یكی ميگيم زشت بهمون میگید حسودی نكن؟ ما به كسی حسودی كنیم بهش ميگیم جنده
مغزم واقعا احمقه
هر دراز کشیدنی رو تلاش برای خوابیدن در نظر میگیره رها کن شاید میخوام فکر کنم
دختر بودن اینجوریه خط چشمی که واسه سرکوچه رفتن میکشی خوشگل تر از خط چشمی که واسه مهمونی میکشی از آب درمیاد
يه رابطه ى موفق نيازمند اينه كه بارها
و بارها عاشق بشى، اما هميشه عاشق همون يك نفر.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
