uz
Feedback
Sense-oriented✍🏼

Sense-oriented✍🏼

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
352
Obunachilar
+124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
+630 kunlar
Postlar arxiv
تعطیلات تابستان خود را چگونه گذراندید؟ من:
تعطیلات تابستان خود را چگونه گذراندید؟ من:

‏چرا تا به یكی ميگيم زشت بهمون میگید حسودی نكن؟ ما به كسی حسودی كنیم بهش ميگیم جنده

یجوری خستم که خواب اصلا جواب نمیده باید یه مدت برم تو کما.

photo content

بغل کن روحمو که خسته‌س.. 🥲 @Ssense_oriented

💃🏻🕺🏻🎶

رابطه من و پول همیشه یه طرفه بوده من براش میمردم ولی اون تو جیب بقیه میخوابید.

مغزم واقعا احمقه هر دراز کشیدنی رو تلاش برای خوابیدن در نظر میگیره رها کن شاید میخوام فکر کنم

‏دختر بودن اینجوریه خط چشمی که واسه سرکوچه رفتن میکشی خوشگل تر از خط چشمی که واسه مهمونی میکشی از آب درمیاد

يه رابطه ى موفق نيازمند اينه كه بارها و بارها عاشق بشى، اما هميشه عاشق همون يك نفر.