352
Obunachilar
+124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
+630 kunlar
Postlar arxiv
چرا تا به یكی ميگيم زشت بهمون میگید حسودی نكن؟ ما به كسی حسودی كنیم بهش ميگیم جنده
مغزم واقعا احمقه
هر دراز کشیدنی رو تلاش برای خوابیدن در نظر میگیره رها کن شاید میخوام فکر کنم
دختر بودن اینجوریه خط چشمی که واسه سرکوچه رفتن میکشی خوشگل تر از خط چشمی که واسه مهمونی میکشی از آب درمیاد
يه رابطه ى موفق نيازمند اينه كه بارها
و بارها عاشق بشى، اما هميشه عاشق همون يك نفر.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
