352
مشترکین
+124 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
+630 روز
آرشیو پست ها
چرا تا به یكی ميگيم زشت بهمون میگید حسودی نكن؟ ما به كسی حسودی كنیم بهش ميگیم جنده
مغزم واقعا احمقه
هر دراز کشیدنی رو تلاش برای خوابیدن در نظر میگیره رها کن شاید میخوام فکر کنم
دختر بودن اینجوریه خط چشمی که واسه سرکوچه رفتن میکشی خوشگل تر از خط چشمی که واسه مهمونی میکشی از آب درمیاد
يه رابطه ى موفق نيازمند اينه كه بارها
و بارها عاشق بشى، اما هميشه عاشق همون يك نفر.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
