352
المشتركون
+124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+630 أيام
أرشيف المشاركات
چرا تا به یكی ميگيم زشت بهمون میگید حسودی نكن؟ ما به كسی حسودی كنیم بهش ميگیم جنده
مغزم واقعا احمقه
هر دراز کشیدنی رو تلاش برای خوابیدن در نظر میگیره رها کن شاید میخوام فکر کنم
دختر بودن اینجوریه خط چشمی که واسه سرکوچه رفتن میکشی خوشگل تر از خط چشمی که واسه مهمونی میکشی از آب درمیاد
يه رابطه ى موفق نيازمند اينه كه بارها
و بارها عاشق بشى، اما هميشه عاشق همون يك نفر.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
