352
Подписчики
+124 часа
Нет данных7 дней
+630 день
Архив постов
چرا تا به یكی ميگيم زشت بهمون میگید حسودی نكن؟ ما به كسی حسودی كنیم بهش ميگیم جنده
مغزم واقعا احمقه
هر دراز کشیدنی رو تلاش برای خوابیدن در نظر میگیره رها کن شاید میخوام فکر کنم
دختر بودن اینجوریه خط چشمی که واسه سرکوچه رفتن میکشی خوشگل تر از خط چشمی که واسه مهمونی میکشی از آب درمیاد
يه رابطه ى موفق نيازمند اينه كه بارها
و بارها عاشق بشى، اما هميشه عاشق همون يك نفر.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
