en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 703 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 996 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 703 subscribers.

According to the latest data from 23 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -261 over the last 30 days and by -1 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.73%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 311 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 24 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 703
Subscribers
-124 hours
-407 days
-26130 days
Posts Archive
این میکس قرارِ قفلیه امشبتون بشه :))

سعی کنید تو پیاماتون به کسی که دوسش دارین همیشه آخر جمله ها با یه عنوان خاصی صداش بزنید میدونم خیلیاتون دوس دارین این کارو انجام بدین ولی بلد نیستین، اما از اونجایی که خودم بلدم و خیلی زبون میریزم گفتم یکمشو بهتون یاد بدم آخر جمله ها صداش کنید " دارو ندارم" ، "نورِ چشام" ، "ماهِ آسمونم" ، آرامشِ هر لحظم" ، " هستیِ من" ، "دلبستگیم" ، "بهترینم" ، " انگیزه‌ی فردام" ، "دلیلِ حالِ خوبم" ، " تنها دلیل ممکن زندگیم" ، "دلخوشیم" ، "یکی یدونم" ، "شاه‌رگِ من" ، " نازگلِ باغِ بهارم" ، " دلبرِ جذابم :)

همانند شیشه بودیم... اگر پاکمان میکردند، میدرخشیدیم اما آنها شکستند! ما هم بریدیم دیگر گله ای نیست:)

هر تیره شبی را سحری‌ست؛ صبر کن!

تمامِ داستانِ تراپی این است که «انسان، بدون خودآگاهی مجبور به تکرار است.» 💬دکتر روح الله صدیق

اگر کمتر بخوری، وزن کم میکنی، اما عمدتا عضله از دست میدی. اگر کمتر بخوری، اما پروتئین را اولویت قرار بدی، چربی بدن را از دست میدی. اگر کمتر بخوری، پروتئین را اولویت قرار بدی و وزنه بزنی، چربی را از دست میدی و عضله میسازی. تبریک میگم، حالا راز کاهش چربی و افزایش عضله رو میدونی! #سلامت

تنها کسی که نمی شود به او کمک کرد، فردی است که دیگران را مقصر اشتباهاتش میداند.

من تورو مثل باب دلمی چاووشی مثل باتو اِبی مثل بمونی‌برام رضا صادقی مثل خوب‌شد همایون شجریان مثل خیال‌خوش علیرضا قربانی مثل حس‌خوبیه شادمهر عقیلی مثل فقط‌تو معین مثل تقدیم سیاوش قمیشی مثل خالکوبی هنگامه دوست دارم

تویی که داری تلاش میکنی برای آیندت، هر موقع کم آوردی این نقل قول رو به یاد بیار؛ "امروز سخت است، فردا بسیار سخت‌تر، اما پس فردا بسیار زیبا خواهد بود، ولی بیشتر مردم فردا عصر تسلیم می‌شوند."

با کسی نباش که هر لحظه مجبور باشی خودت را به هر اجباری لای لحظه هایش جا بدهی... با کسی باش که لحظه هایش را روی مدار تو تنظیم کند... با کسی که مشغله هایش را بخاطر تو دوست داشته باشد... که تو را بخواهد که اولویت اولش باشی! ارزش تو خیلی بالاتر از یدک بودن است. جنس اعلا باش جنس اعلا که یدک نمیشود..! یاد بگیر که هر ماندنی ارزشش را ندارد! گاهی تنها بودن شرف دارد به ماندن های یک طرفه ی تحقیرآمیز که تمام شخصیت و انسان بودنت را زیر سوال میبرد... خیلی وقتها غرور واقعا چیز خوبیست!

رابطه سالم، حوصله آدم ناسالم رو‌سر میبره.

اونی که بالای سی سالشه ذوق و شوق هیچی نداره تو بیست سالگیش هم هیچ گُهی نبوده، خودتون رو با این جملات گول نزنید. آدم نرمال واسه چیزایی که دوس داره تا روز آخر عمرش هم ذوق داره هم شوق.

اگه واقعا آدم خوبيه نگهش دار و قدر داشتنش رو بدون اون بيرون انقدر اوضاع بد شده و همه چى گروعه منفعت طلبى ى سو استفاده گرى كه ديگه يه آدم با اصالت و ذات پاک خلييي کم پيدا میشه حتى اكه يكى بهتر هم ديدى گول ظاهرشو نخور چيزى كه دارى بهترينشه راحت از دستش نده!..🙌🏽

«من به هرکسی رسیدم غم داشت من همیشه عشقِ دوم بودم»..

تو تلاشت رو کردی و شرمنده‌ی دلت نیستی، ولی راستش شرمنده‌ی غرورتی.

به نظرم کسانی که شما را رها کردند که در آب‌های آزاد غرق شوید، حق ندارند بدانند شما چطور به ساحل برگشتید....

‏درسی که امروز می‌تونم‌‌ بهتون‌ بدم، اینه که هر وقت این سوال براتون پیش اومد که «نکنه دوستم نداره، نکنه داره ازم سوء استفاده می‌کنه، نکنه … »، جوابتون بله‌ست. چون اگه غیر از این بود هیچ‌وقت این سوال براتون پیش نمی‌اومد.

یاداوری : هیچ چیز سریع تر از ذهنت تو رو از پا درنمیاره، آروم باش و برای چیزهایی که تحت کنترل تو نیست استرس نداشته باش.

کسی رو پیدا کن که وقتی داری راجب چیز هایی که اذیتت کرده حرف میزنی، فکر نکنه داری غر میزنی؛ این خیلی مهمه،خیلی...

آیا اونقدر دوستم داری که بتونم در کنارت ضعیف باشم؟