ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 703 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 996 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 703 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -261، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.73‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 311 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 703
المشتركون
-124 ساعات
-407 أيام
-26130 أيام
أرشيف المشاركات
مقصد نه دانشگاهه نه ازدواج و نه ثروت، مقصد اینه که وقتی ۶۰ سالت شد بگی: دم خودم گرم که با شرف زندگی کردم!👌

من متوجه شدم نه مشکل از پوله نه لوکیشن نه موقعیت و نه حتی سن. « ذوق » در من مرده و دیگه هیچ چیزی منو نجات نمیده.

کپشن عکسای استوریت: All I gotta do is me. تنها چیزی که باید بهش رسیدگی کنم خودم هستم. My life without filter. زندگی من بدون هیچ فیلتری. Exposing myself. در حال خودنمایی. Clearing my camera roll. در حال تمیز کردن لنز دوربینمم. I decide my on vibe. خودم وایب خودمو تعیین می‌کنم. On my worst behaviour. در بی‌اخلاق‌ترین حالت خودمم. Onto better things. پیش به‌سوی چیزهای بهتر. All my personalities. تمام شخصیت‌هام.

ولی ی پسراییم هستن تیپ خاص ولی ساده دارن بی حاشین تتو ندارن بیشتر وقتشونو صرف کارشون میکنن پارتی نمیرن در حد یکی دوبار رل زدن رگباری دختر فالو ندارن اهل رفیق بازی نیستن اهل دود نیستن آرومن و حوصله دارن اکثراً تحصیل کردن ولی مشکل اینجاست که تو اجتماع نادیده میگیرنشون!

هفت نشانه یک رابطه عالی و پخته : اجازه نمیدن کسی در رابطه شون دخالت کنه هنگام برخورد با مشکلات دنبال مقصر نیستن اجازه نمیدن قهر بینشون طولانی بشه. وقتی طرف مقابلش ازش انتقاد میکنه گارد نمیگیره و بحث نمیکنه. بخاطر یک اتفاق ساده سر طرف مقابلش دادو بیداد نمیکنه. ‏ داشته های رابطه رو به رخ همه نمی‌کشه! برای همدیگه وقت میزارن

فکت: آدمای کم‌حرف، همیشه به چیزایی متهم میشن که واقعیت ندارن و چون توضیح دادن از حوصلشون خارجه، ترجیح میدن به همون شکل قضاوت بشن ...

به پدر و مادرت نگو : - نگو چقدر دخالت می‌کنید؛ بگو قطعا تجربه‌ی شما خیلی زیاده اما من میخوام موضوع رو از دید خودم بررسی کنم. - نگو شما هیچوقت به من باور نداشتید؛ بگو من میخوام شما به من افتخار کنید. - نگو انقدر به من گیر نده؛ بگو لطفا به من اعتماد کنید و آزادی عمل بیشتری بهم بدید. - نگو انقدر تو کارای من دخالت نکنید؛ بگو اجازه بدید خودم تنهایی انجامش بدم، من از پسش برمیام. - نگو میشه دست از سرم بردارید؛ بگو یکم حالم گرفته‌اس نیاز دارم تنها باشم.

از نظر من رفتار تاکسیک یعنی تو داری مثلا با طرف مقابلت چت میکنی یهو غیب میشی و دو ساعت بعد میای میگی ببخشید پشت ماشین بودم رفتار درست چیه بیای قبل غیب شدنت بگی عزیزم ببخشید من پشت ماشینم رسیدم میام پیشت

‏تمام وجودم پر از خشمه اما توی رفتار بی‌نهایت آرومم، یه دنیا غم توی دلمه اما توی صورتم هیچی معلوم نیست، برای هیچ چیزی دیگه حتی ذره‌ای ذوق ندارم اما دائم دارم لبخند میزنم، دیگه حتی خودم هم نمی‌تونم بفهمم چِمه…

شما به ۳ برد روزانه نیاز دارید: ۱. یک پیروزی فیزیکی: پیاده‌روی ، دویدن، وزنه زدن، شنا کردن ۲. یک پیروزی ذهنی: خواندن، نوشتن، ساختن یا خلق، یاد گرفتن ۳. یک پیروزی روحی: شکرگزاری ، مدیتیشن، مطالعه، رشد و تعالی

‏«عزیز دل کسی بودن» باعث میشه این دنیا راحت تر بگذره

‏گل خریدن هدر دادن پول نیست ؛ سرمایه گذاری قوی رو رابطه‌ست.

نه همنشین بدی بودم ، نه یار بدی به پای هیچ نشستم ، عجب قمار بدی :)

اینو یه جا پین کنید، بنویسید که جلوی چشمتون باشه و دقیقا توی تمام روابط دوستی، اجتماعی، عاطفی و حتی خانوادگی‌تون هم پیاده کنید؛ «حتی اگر برای مردم دراز بکشید تا از رویتان رد شوند، بسیاری از آن‌ها شاکی خواهند بود که به اندازه‌ی کافی پهن نیستید! مراقب باشید که وقت و انرژی باارزش خود را فقط برای افرادی خرج کنید که ارزشش را دارند.»

و دیدم بیشتر از چیزی که گمان می‌کردم دوام آورده‌ام!

اگه تورو رد‌کردن، بپذیر. اگه تورو دوست ندارن، رها کن. اگه کسی یا چیزی رو به تو ترجیح می‌دن، ازشون بگذر. همه کسایی که دوسشون داری موندنی نیستن. همه ی اونایی که بهشون اعتماد داری وفادار نیستن. از دست دادن آدمایی که نمی‌خوان تو زندگیم باشن، برام اهمیتی نداره؛ من کسایی رو از دست دادم که تمام دنیام بودن، ولی با این وجود هنوز حالم خوبه. برای موندن کسی التماس نکن. چیزی که برای تو باشه تا ابد موندنیه. تو شاید نتونی تمام موقعیت ها و عواقبشونو کنترل کنی، اما می‌تونی رفتار خودت و طرز پاسخ بهش رو در قبالشون کنترل کنی. همیشه خوب باش. قطعاً در جایی از زندگیت که انتظارشو نداری جواب خوبی هات رو می‌گیری.

همه از قوی بودنم گفتند؛ ولی او گفت: به من تکیه بده من بخاطر تو اینجام🌱🤍

خیلی از آدما عاشق نمیشن فقط میخوان یکیو داشته باشن. باید یکی حتما باشه.. فقط اون بودنه مهمه، کی باشه و چجوری اومده باشه و اینا مهم نیست. عادت کردن به تنها نبودن، درحالی که در واقع تنهان... این بدترین اعتیاد ممکنه که یه آدم میتونه داشته باشه، "اعتیاد به دوست داشتن"...

یه چیزی خوندم خیلی شبیه من بود، می‌گفت: و من خودم را با خستگی تمام از میان این فصل عبور می‌دهم، فقط به امید نور کم سویی که در دور دست‌ها می‌درخشد...

همه را ببخش جز کسانی‌که؛ تو را از سمت آبادت ویران کردند...