ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 703 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 996 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 703 подписчиков.

Согласно последним данным от 23 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -261, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.73%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 311 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 24 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 703
Подписчики
-124 часа
-407 дней
-26130 день
Архив постов
مقصد نه دانشگاهه نه ازدواج و نه ثروت، مقصد اینه که وقتی ۶۰ سالت شد بگی: دم خودم گرم که با شرف زندگی کردم!👌

من متوجه شدم نه مشکل از پوله نه لوکیشن نه موقعیت و نه حتی سن. « ذوق » در من مرده و دیگه هیچ چیزی منو نجات نمیده.

کپشن عکسای استوریت: All I gotta do is me. تنها چیزی که باید بهش رسیدگی کنم خودم هستم. My life without filter. زندگی من بدون هیچ فیلتری. Exposing myself. در حال خودنمایی. Clearing my camera roll. در حال تمیز کردن لنز دوربینمم. I decide my on vibe. خودم وایب خودمو تعیین می‌کنم. On my worst behaviour. در بی‌اخلاق‌ترین حالت خودمم. Onto better things. پیش به‌سوی چیزهای بهتر. All my personalities. تمام شخصیت‌هام.

ولی ی پسراییم هستن تیپ خاص ولی ساده دارن بی حاشین تتو ندارن بیشتر وقتشونو صرف کارشون میکنن پارتی نمیرن در حد یکی دوبار رل زدن رگباری دختر فالو ندارن اهل رفیق بازی نیستن اهل دود نیستن آرومن و حوصله دارن اکثراً تحصیل کردن ولی مشکل اینجاست که تو اجتماع نادیده میگیرنشون!

هفت نشانه یک رابطه عالی و پخته : اجازه نمیدن کسی در رابطه شون دخالت کنه هنگام برخورد با مشکلات دنبال مقصر نیستن اجازه نمیدن قهر بینشون طولانی بشه. وقتی طرف مقابلش ازش انتقاد میکنه گارد نمیگیره و بحث نمیکنه. بخاطر یک اتفاق ساده سر طرف مقابلش دادو بیداد نمیکنه. ‏ داشته های رابطه رو به رخ همه نمی‌کشه! برای همدیگه وقت میزارن

فکت: آدمای کم‌حرف، همیشه به چیزایی متهم میشن که واقعیت ندارن و چون توضیح دادن از حوصلشون خارجه، ترجیح میدن به همون شکل قضاوت بشن ...

به پدر و مادرت نگو : - نگو چقدر دخالت می‌کنید؛ بگو قطعا تجربه‌ی شما خیلی زیاده اما من میخوام موضوع رو از دید خودم بررسی کنم. - نگو شما هیچوقت به من باور نداشتید؛ بگو من میخوام شما به من افتخار کنید. - نگو انقدر به من گیر نده؛ بگو لطفا به من اعتماد کنید و آزادی عمل بیشتری بهم بدید. - نگو انقدر تو کارای من دخالت نکنید؛ بگو اجازه بدید خودم تنهایی انجامش بدم، من از پسش برمیام. - نگو میشه دست از سرم بردارید؛ بگو یکم حالم گرفته‌اس نیاز دارم تنها باشم.

از نظر من رفتار تاکسیک یعنی تو داری مثلا با طرف مقابلت چت میکنی یهو غیب میشی و دو ساعت بعد میای میگی ببخشید پشت ماشین بودم رفتار درست چیه بیای قبل غیب شدنت بگی عزیزم ببخشید من پشت ماشینم رسیدم میام پیشت

‏تمام وجودم پر از خشمه اما توی رفتار بی‌نهایت آرومم، یه دنیا غم توی دلمه اما توی صورتم هیچی معلوم نیست، برای هیچ چیزی دیگه حتی ذره‌ای ذوق ندارم اما دائم دارم لبخند میزنم، دیگه حتی خودم هم نمی‌تونم بفهمم چِمه…

شما به ۳ برد روزانه نیاز دارید: ۱. یک پیروزی فیزیکی: پیاده‌روی ، دویدن، وزنه زدن، شنا کردن ۲. یک پیروزی ذهنی: خواندن، نوشتن، ساختن یا خلق، یاد گرفتن ۳. یک پیروزی روحی: شکرگزاری ، مدیتیشن، مطالعه، رشد و تعالی

‏«عزیز دل کسی بودن» باعث میشه این دنیا راحت تر بگذره

‏گل خریدن هدر دادن پول نیست ؛ سرمایه گذاری قوی رو رابطه‌ست.

نه همنشین بدی بودم ، نه یار بدی به پای هیچ نشستم ، عجب قمار بدی :)

اینو یه جا پین کنید، بنویسید که جلوی چشمتون باشه و دقیقا توی تمام روابط دوستی، اجتماعی، عاطفی و حتی خانوادگی‌تون هم پیاده کنید؛ «حتی اگر برای مردم دراز بکشید تا از رویتان رد شوند، بسیاری از آن‌ها شاکی خواهند بود که به اندازه‌ی کافی پهن نیستید! مراقب باشید که وقت و انرژی باارزش خود را فقط برای افرادی خرج کنید که ارزشش را دارند.»

و دیدم بیشتر از چیزی که گمان می‌کردم دوام آورده‌ام!

اگه تورو رد‌کردن، بپذیر. اگه تورو دوست ندارن، رها کن. اگه کسی یا چیزی رو به تو ترجیح می‌دن، ازشون بگذر. همه کسایی که دوسشون داری موندنی نیستن. همه ی اونایی که بهشون اعتماد داری وفادار نیستن. از دست دادن آدمایی که نمی‌خوان تو زندگیم باشن، برام اهمیتی نداره؛ من کسایی رو از دست دادم که تمام دنیام بودن، ولی با این وجود هنوز حالم خوبه. برای موندن کسی التماس نکن. چیزی که برای تو باشه تا ابد موندنیه. تو شاید نتونی تمام موقعیت ها و عواقبشونو کنترل کنی، اما می‌تونی رفتار خودت و طرز پاسخ بهش رو در قبالشون کنترل کنی. همیشه خوب باش. قطعاً در جایی از زندگیت که انتظارشو نداری جواب خوبی هات رو می‌گیری.

همه از قوی بودنم گفتند؛ ولی او گفت: به من تکیه بده من بخاطر تو اینجام🌱🤍

خیلی از آدما عاشق نمیشن فقط میخوان یکیو داشته باشن. باید یکی حتما باشه.. فقط اون بودنه مهمه، کی باشه و چجوری اومده باشه و اینا مهم نیست. عادت کردن به تنها نبودن، درحالی که در واقع تنهان... این بدترین اعتیاد ممکنه که یه آدم میتونه داشته باشه، "اعتیاد به دوست داشتن"...

یه چیزی خوندم خیلی شبیه من بود، می‌گفت: و من خودم را با خستگی تمام از میان این فصل عبور می‌دهم، فقط به امید نور کم سویی که در دور دست‌ها می‌درخشد...

همه را ببخش جز کسانی‌که؛ تو را از سمت آبادت ویران کردند...