en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 705 subscribers, ranking 1 613 in the Art & Design category and 16 972 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 705 subscribers.

According to the latest data from 24 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -261 over the last 30 days and by 0 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.89%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 343 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 25 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 705
Subscribers
No data24 hours
-347 days
-26130 days
Posts Archive
امیدوارم زندگی شما رو به «بی تفاوت بودن» نرسونه و از جمله ی «دیگه ذوقشو ندارم» هیچ وقت استفاده نکنید ….

عمیقا میخوام یه روز پشت ماشین مورد علاقتون بشینید، هر چیزی از هر برندی که دوست دارین بخرین. تو کشور مورد علاقتون بهترین و قشنگ ترین هتل رو واسه هر چند روز بگیرید. آدم مورد علاقتون کنارتون باشه و شما آدم مورد علاقش باشین. امیدوارم چشم‌ها و لباتون بخنده.

به خودت افتخار کردی؟ بخاطر مسیری که تو این چند ماهه گذشته طی کردی، بخاطر جنگ‌های روانی خاموشی که به تنهایی پشت سر گذاشتی، بخاطر موقعی که زمین خوردی و هیچکس نفهمید و عصای دستت نشد اما باز قوی‌تر از قبل بلند شدی به خودت افتخار کن تو خیلی قوی‌تر از اون چیزی هستی که فکر می‌کنی.❤️

«رؤیا، مخدّر واقعیت است»؛ زمانی که زندگی تیره‌ و تار شود، تخیل و رؤیاپردازی برای جلوگیری از فروپاشی ذهن به پا می‌خیزد تا کمی اوضاع را تلطیف کند... 👤آرتور میلر

گاهی رابطه های خراب شده قابل ترمیم نیستن, چون ترمیم کردنشون یعنی قبول کردن چیزی کمتر از لیاقتت, بی توجهی به نیازهات یا از دست دادن خودت برای کنار اومدن. تلاش برای حفظ این رابطه ها میتونه خیانت به خودت باشه, بعضی رابطه‌ها رو حفظ کردن، یعنی از خودت فاصله گرفتن؛ و هیچ رابطه‌ای ارزش گم کردن خودت رو نداره...

دختر بودن واقعا سخته همیشه میخوای یه چیزی بخری یکی رو کتک بزنی وزن کم کنی و همیشه میخوای یه چیزی بخوری

پناه تورا قشنگ تر میکند، چه باشی برای کسی، چه باشد کسی برای تو…🩵

پناهگاه اصلی خانواده‌س، شاید ایده‌ال نباشه، ولی عوضش محکمه، امنه، و‌ می‌تونه ازت مراقبت کنه...

‏پدربزرگ میگفت: زن ها هر سوالی میکنند جوابشو از قبل میدونن پس بهتره همیشه راستشو بگی و زرنگ بازی در نیاری

میگن؛ تو که بهش توجه نکنی، یکی دیگه توجه میکنه! حقیقتش اگه هزار نفر غیر تو به من توجه کنن، منم که بهشون توجهی نمیکنم! پایبندی من وابسته به توجه کردن یا نکردن تو نیست، صرفا بخاطر حفظ اصالت و شخصیت خودمه، همچنین بخاطر احترام و حرمت احساس و علاقم نسبت به توئه! لاشی گری توجیه نداره!

یه روزی با خوشحال ترین و موفق ترین نسخه ی خودت روبرو میشی و به خودت میگی:«دمت گرم! همینو میخواستم،دیدی ارزششو داشتت؟!»

Grow in silence. تو سکوت رشد کن!

ما تو ادبیات فارسی یه واژه خیلی بهتر برای «پارتنر» داریم مثلِ «یار» یعنی هم‌تیمی، هم‌راه ، هم‌دست، رفیق♥️

روانشناسای دانشگاه سیدنی طبق تحقیقاتی که کردن میگن: افرادی که زود عصبانی میشن،اخلاق تندی دارن و زیاد از فرد مقابلشون ناراحت میشن؛معمولا بسیار دلبسته و احساسی هستند و بخاطر اینه که به جزئیات توجه بیشتری میکنن و حافظه قوی دارن

از معماری یه چیز خوب یاد گرفتم تا از خطی مطمین نشدم پر رنگش نکنم دقیقا مثل آدما...!

‌‌ اعتماد به آدما خیلی زیباست باید انقدر اعتماد کنی و ضربه بخوری تا یادبگیری دیگه از این غلطا نکنی ((: ‌‌

واقعا نمیدونم کی نیاز داره بشنوه اما انقدر همه چیزتو به بقیه نگو باور کن تعداد آدمایی که دوست دارن شکست بخوری، نرسی و نتونی، اصلا کم نیست!

زندگی جایی قشنگ میشه که ؛ خنده رو لبهای مامانت باشه. حال مامان خوب باشه ، حال یه زندگی خوبه.

راجب آینده ای که داری بلاتکلیفی؟ نمیدونی چیکار کنی؟ این تمرین رو انجام بده: (۱) یه دفتر و خودکار بردار (۲) خودتو در ۵ سال آینده تصور کن (۳) بنویس دوست داری دقیقا کجا باشی (۴) جایگاه شغلیت چی باشه؟ (۵) چه سبک آدمایی اطرافت باشن؟ (۶) بنویس دوست داری آدما تو رو چجوری بشناسن؟ (۷) زندگی مورد علاقتو تصور کن و همه چیو با جزئیات بنویس (۸) در آخر بنویس بیشترین دلیلی که مانع رسیدنت به خواسته هات میشه چیه؟

پای هرچی که درسته بمون حتی اگه تنها موندی

Morphin™ | مورفین - Statistics & analytics of Telegram channel @morphin_graphy