es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 705 suscriptores, ocupando la posición 1 613 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 972 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 705 suscriptores.

Según los últimos datos del 24 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -261, y en las últimas 24 horas de 0, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.89%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 343 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 25 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 705
Suscriptores
Sin datos24 horas
-347 días
-26130 días
Archivo de publicaciones
امیدوارم زندگی شما رو به «بی تفاوت بودن» نرسونه و از جمله ی «دیگه ذوقشو ندارم» هیچ وقت استفاده نکنید ….

عمیقا میخوام یه روز پشت ماشین مورد علاقتون بشینید، هر چیزی از هر برندی که دوست دارین بخرین. تو کشور مورد علاقتون بهترین و قشنگ ترین هتل رو واسه هر چند روز بگیرید. آدم مورد علاقتون کنارتون باشه و شما آدم مورد علاقش باشین. امیدوارم چشم‌ها و لباتون بخنده.

به خودت افتخار کردی؟ بخاطر مسیری که تو این چند ماهه گذشته طی کردی، بخاطر جنگ‌های روانی خاموشی که به تنهایی پشت سر گذاشتی، بخاطر موقعی که زمین خوردی و هیچکس نفهمید و عصای دستت نشد اما باز قوی‌تر از قبل بلند شدی به خودت افتخار کن تو خیلی قوی‌تر از اون چیزی هستی که فکر می‌کنی.❤️

«رؤیا، مخدّر واقعیت است»؛ زمانی که زندگی تیره‌ و تار شود، تخیل و رؤیاپردازی برای جلوگیری از فروپاشی ذهن به پا می‌خیزد تا کمی اوضاع را تلطیف کند... 👤آرتور میلر

گاهی رابطه های خراب شده قابل ترمیم نیستن, چون ترمیم کردنشون یعنی قبول کردن چیزی کمتر از لیاقتت, بی توجهی به نیازهات یا از دست دادن خودت برای کنار اومدن. تلاش برای حفظ این رابطه ها میتونه خیانت به خودت باشه, بعضی رابطه‌ها رو حفظ کردن، یعنی از خودت فاصله گرفتن؛ و هیچ رابطه‌ای ارزش گم کردن خودت رو نداره...

دختر بودن واقعا سخته همیشه میخوای یه چیزی بخری یکی رو کتک بزنی وزن کم کنی و همیشه میخوای یه چیزی بخوری

پناه تورا قشنگ تر میکند، چه باشی برای کسی، چه باشد کسی برای تو…🩵

پناهگاه اصلی خانواده‌س، شاید ایده‌ال نباشه، ولی عوضش محکمه، امنه، و‌ می‌تونه ازت مراقبت کنه...

‏پدربزرگ میگفت: زن ها هر سوالی میکنند جوابشو از قبل میدونن پس بهتره همیشه راستشو بگی و زرنگ بازی در نیاری

میگن؛ تو که بهش توجه نکنی، یکی دیگه توجه میکنه! حقیقتش اگه هزار نفر غیر تو به من توجه کنن، منم که بهشون توجهی نمیکنم! پایبندی من وابسته به توجه کردن یا نکردن تو نیست، صرفا بخاطر حفظ اصالت و شخصیت خودمه، همچنین بخاطر احترام و حرمت احساس و علاقم نسبت به توئه! لاشی گری توجیه نداره!

یه روزی با خوشحال ترین و موفق ترین نسخه ی خودت روبرو میشی و به خودت میگی:«دمت گرم! همینو میخواستم،دیدی ارزششو داشتت؟!»

Grow in silence. تو سکوت رشد کن!

ما تو ادبیات فارسی یه واژه خیلی بهتر برای «پارتنر» داریم مثلِ «یار» یعنی هم‌تیمی، هم‌راه ، هم‌دست، رفیق♥️

روانشناسای دانشگاه سیدنی طبق تحقیقاتی که کردن میگن: افرادی که زود عصبانی میشن،اخلاق تندی دارن و زیاد از فرد مقابلشون ناراحت میشن؛معمولا بسیار دلبسته و احساسی هستند و بخاطر اینه که به جزئیات توجه بیشتری میکنن و حافظه قوی دارن

از معماری یه چیز خوب یاد گرفتم تا از خطی مطمین نشدم پر رنگش نکنم دقیقا مثل آدما...!

‌‌ اعتماد به آدما خیلی زیباست باید انقدر اعتماد کنی و ضربه بخوری تا یادبگیری دیگه از این غلطا نکنی ((: ‌‌

واقعا نمیدونم کی نیاز داره بشنوه اما انقدر همه چیزتو به بقیه نگو باور کن تعداد آدمایی که دوست دارن شکست بخوری، نرسی و نتونی، اصلا کم نیست!

زندگی جایی قشنگ میشه که ؛ خنده رو لبهای مامانت باشه. حال مامان خوب باشه ، حال یه زندگی خوبه.

راجب آینده ای که داری بلاتکلیفی؟ نمیدونی چیکار کنی؟ این تمرین رو انجام بده: (۱) یه دفتر و خودکار بردار (۲) خودتو در ۵ سال آینده تصور کن (۳) بنویس دوست داری دقیقا کجا باشی (۴) جایگاه شغلیت چی باشه؟ (۵) چه سبک آدمایی اطرافت باشن؟ (۶) بنویس دوست داری آدما تو رو چجوری بشناسن؟ (۷) زندگی مورد علاقتو تصور کن و همه چیو با جزئیات بنویس (۸) در آخر بنویس بیشترین دلیلی که مانع رسیدنت به خواسته هات میشه چیه؟

پای هرچی که درسته بمون حتی اگه تنها موندی