ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 705 подписчиков, занимая 1 613 место в категории Искусство и дизайн и 16 972 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 705 подписчиков.

Согласно последним данным от 24 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -261, а за последние 24 часа — 0, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.89%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 343 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 25 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 705
Подписчики
Нет данных24 часа
-347 дней
-26130 день
Архив постов
امیدوارم زندگی شما رو به «بی تفاوت بودن» نرسونه و از جمله ی «دیگه ذوقشو ندارم» هیچ وقت استفاده نکنید ….

عمیقا میخوام یه روز پشت ماشین مورد علاقتون بشینید، هر چیزی از هر برندی که دوست دارین بخرین. تو کشور مورد علاقتون بهترین و قشنگ ترین هتل رو واسه هر چند روز بگیرید. آدم مورد علاقتون کنارتون باشه و شما آدم مورد علاقش باشین. امیدوارم چشم‌ها و لباتون بخنده.

به خودت افتخار کردی؟ بخاطر مسیری که تو این چند ماهه گذشته طی کردی، بخاطر جنگ‌های روانی خاموشی که به تنهایی پشت سر گذاشتی، بخاطر موقعی که زمین خوردی و هیچکس نفهمید و عصای دستت نشد اما باز قوی‌تر از قبل بلند شدی به خودت افتخار کن تو خیلی قوی‌تر از اون چیزی هستی که فکر می‌کنی.❤️

«رؤیا، مخدّر واقعیت است»؛ زمانی که زندگی تیره‌ و تار شود، تخیل و رؤیاپردازی برای جلوگیری از فروپاشی ذهن به پا می‌خیزد تا کمی اوضاع را تلطیف کند... 👤آرتور میلر

گاهی رابطه های خراب شده قابل ترمیم نیستن, چون ترمیم کردنشون یعنی قبول کردن چیزی کمتر از لیاقتت, بی توجهی به نیازهات یا از دست دادن خودت برای کنار اومدن. تلاش برای حفظ این رابطه ها میتونه خیانت به خودت باشه, بعضی رابطه‌ها رو حفظ کردن، یعنی از خودت فاصله گرفتن؛ و هیچ رابطه‌ای ارزش گم کردن خودت رو نداره...

دختر بودن واقعا سخته همیشه میخوای یه چیزی بخری یکی رو کتک بزنی وزن کم کنی و همیشه میخوای یه چیزی بخوری

پناه تورا قشنگ تر میکند، چه باشی برای کسی، چه باشد کسی برای تو…🩵

پناهگاه اصلی خانواده‌س، شاید ایده‌ال نباشه، ولی عوضش محکمه، امنه، و‌ می‌تونه ازت مراقبت کنه...

‏پدربزرگ میگفت: زن ها هر سوالی میکنند جوابشو از قبل میدونن پس بهتره همیشه راستشو بگی و زرنگ بازی در نیاری

میگن؛ تو که بهش توجه نکنی، یکی دیگه توجه میکنه! حقیقتش اگه هزار نفر غیر تو به من توجه کنن، منم که بهشون توجهی نمیکنم! پایبندی من وابسته به توجه کردن یا نکردن تو نیست، صرفا بخاطر حفظ اصالت و شخصیت خودمه، همچنین بخاطر احترام و حرمت احساس و علاقم نسبت به توئه! لاشی گری توجیه نداره!

یه روزی با خوشحال ترین و موفق ترین نسخه ی خودت روبرو میشی و به خودت میگی:«دمت گرم! همینو میخواستم،دیدی ارزششو داشتت؟!»

Grow in silence. تو سکوت رشد کن!

ما تو ادبیات فارسی یه واژه خیلی بهتر برای «پارتنر» داریم مثلِ «یار» یعنی هم‌تیمی، هم‌راه ، هم‌دست، رفیق♥️

روانشناسای دانشگاه سیدنی طبق تحقیقاتی که کردن میگن: افرادی که زود عصبانی میشن،اخلاق تندی دارن و زیاد از فرد مقابلشون ناراحت میشن؛معمولا بسیار دلبسته و احساسی هستند و بخاطر اینه که به جزئیات توجه بیشتری میکنن و حافظه قوی دارن

از معماری یه چیز خوب یاد گرفتم تا از خطی مطمین نشدم پر رنگش نکنم دقیقا مثل آدما...!

‌‌ اعتماد به آدما خیلی زیباست باید انقدر اعتماد کنی و ضربه بخوری تا یادبگیری دیگه از این غلطا نکنی ((: ‌‌

واقعا نمیدونم کی نیاز داره بشنوه اما انقدر همه چیزتو به بقیه نگو باور کن تعداد آدمایی که دوست دارن شکست بخوری، نرسی و نتونی، اصلا کم نیست!

زندگی جایی قشنگ میشه که ؛ خنده رو لبهای مامانت باشه. حال مامان خوب باشه ، حال یه زندگی خوبه.

راجب آینده ای که داری بلاتکلیفی؟ نمیدونی چیکار کنی؟ این تمرین رو انجام بده: (۱) یه دفتر و خودکار بردار (۲) خودتو در ۵ سال آینده تصور کن (۳) بنویس دوست داری دقیقا کجا باشی (۴) جایگاه شغلیت چی باشه؟ (۵) چه سبک آدمایی اطرافت باشن؟ (۶) بنویس دوست داری آدما تو رو چجوری بشناسن؟ (۷) زندگی مورد علاقتو تصور کن و همه چیو با جزئیات بنویس (۸) در آخر بنویس بیشترین دلیلی که مانع رسیدنت به خواسته هات میشه چیه؟

پای هرچی که درسته بمون حتی اگه تنها موندی

Morphin™ | مورفین - Статистика и аналитика Telegram-канала @morphin_graphy