ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 698 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 977 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 698 подписчиков.

Согласно последним данным от 25 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -253, а за последние 24 часа — 3, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.01%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 366 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 26 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 698
Подписчики
+324 часа
-247 дней
-25330 день
Архив постов
امیدوارم اون چیزی که الان خیلی نگرانشی؛ فردا یه "آخيش حل شدِ عمیق" باشه گوشه‌ی قلبت.

بعضی‌وقتا با خودم حرف میزنم و جفتمون گریه میکنیم!

پرسید: حضورش به چه ماند؟ گفتم: به شنیدن صدای آدمی که در غربت، به زبان مادریت سخن بگوید ...

اگه بپرسی چقد دوست دارم میگم به اندازه ی انار؛ از بیرون فقط من دیده میشم از درونم هزاران تـــــ❤️ـــــو میریزه

بوسیدن دست یکی از زیباترین ، محترم‌ترین و اصیل‌ترین راه های ابراز علاقست .

ماه امشب قشنگه، تو هر شب.

فکت نامحبوب : متولدین آبان، دی، بهمن و تیر احساساتین و برای اینکه آسیب نبینن یه پوسته سرد و خشن دور خودشون میکشن.

تورو خدا اگه اگه تو یه رابطه ی خوبی هستین یه سری مشکل وسطه وایسین همونو بسازین ، درستش کنید ، یه جا کوتاه بیاین ؛ بخدا این بیرون خبری نیستا ، سر چرت و پرت دست همدیگه رو ول نکنید. ولش میکنی تو این گرگ بازار بعد میای این دلتنگیه گلوتو می‌چسبه بعد بهت میگم با یه خروار حسرت و خاطره زندگی کردن چه حالِ مزخرفیه :) دیگه خودت میدونی"

جمله پایینیم نتیجه صدهاجلسه تراپی هستش: "از رابطه هاتون به هیچکس هیچی نگین" تاکید میکنم هیچکس...

یکی از بهترین موقعیت هایی که میتونیم به شخصیت واقعی کسی پی ببریم اینه که باهاش اختلاف نظر داشته باشیم، چون اختلاف نظرها چالش‌برانگیزن، بهترین فرصت برای کشف عمق واقعی اخلاق طرف مقابلمونه، راحت میتونیم از نوع برخورد و نحوه تعاملش باهامون به خیلی از چیزا پی ببریم.

احترام به خودت باید قوی‌تر از احساساتت باشه!

اینایی که حواسشون به جزئیات هست خیلی خوبن؛ "دیر جواب پیام دادی نگران شدم. چرا رنگت پریده؟ دستت زخم شدها! چرا صدات گرفته؟ چرا دیشب انقد دیر خوابیدی؟ چشمات قرمز شده. چرا غذاتو نخوردی؟ بی حالی، چیزی شده؟" برای پارتنرتون این شکلی باشید.

امیدوارم زندگی شما رو به «بی تفاوت بودن» نرسونه و از جمله ی «دیگه ذوقشو ندارم» هیچ وقت استفاده نکنید ….

عمیقا میخوام یه روز پشت ماشین مورد علاقتون بشینید، هر چیزی از هر برندی که دوست دارین بخرین. تو کشور مورد علاقتون بهترین و قشنگ ترین هتل رو واسه هر چند روز بگیرید. آدم مورد علاقتون کنارتون باشه و شما آدم مورد علاقش باشین. امیدوارم چشم‌ها و لباتون بخنده.

به خودت افتخار کردی؟ بخاطر مسیری که تو این چند ماهه گذشته طی کردی، بخاطر جنگ‌های روانی خاموشی که به تنهایی پشت سر گذاشتی، بخاطر موقعی که زمین خوردی و هیچکس نفهمید و عصای دستت نشد اما باز قوی‌تر از قبل بلند شدی به خودت افتخار کن تو خیلی قوی‌تر از اون چیزی هستی که فکر می‌کنی.❤️

«رؤیا، مخدّر واقعیت است»؛ زمانی که زندگی تیره‌ و تار شود، تخیل و رؤیاپردازی برای جلوگیری از فروپاشی ذهن به پا می‌خیزد تا کمی اوضاع را تلطیف کند... 👤آرتور میلر

گاهی رابطه های خراب شده قابل ترمیم نیستن, چون ترمیم کردنشون یعنی قبول کردن چیزی کمتر از لیاقتت, بی توجهی به نیازهات یا از دست دادن خودت برای کنار اومدن. تلاش برای حفظ این رابطه ها میتونه خیانت به خودت باشه, بعضی رابطه‌ها رو حفظ کردن، یعنی از خودت فاصله گرفتن؛ و هیچ رابطه‌ای ارزش گم کردن خودت رو نداره...

دختر بودن واقعا سخته همیشه میخوای یه چیزی بخری یکی رو کتک بزنی وزن کم کنی و همیشه میخوای یه چیزی بخوری

پناه تورا قشنگ تر میکند، چه باشی برای کسی، چه باشد کسی برای تو…🩵

پناهگاه اصلی خانواده‌س، شاید ایده‌ال نباشه، ولی عوضش محکمه، امنه، و‌ می‌تونه ازت مراقبت کنه...