uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 705 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 613-o'rinni va Eron mintaqasida 16 972-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 705 obunachiga ega bo‘ldi.

24 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -261 ga, so‘nggi 24 soatda esa 0 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.89% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 343 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 25 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 705
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-347 kunlar
-26130 kunlar
Postlar arxiv
امیدوارم زندگی شما رو به «بی تفاوت بودن» نرسونه و از جمله ی «دیگه ذوقشو ندارم» هیچ وقت استفاده نکنید ….

عمیقا میخوام یه روز پشت ماشین مورد علاقتون بشینید، هر چیزی از هر برندی که دوست دارین بخرین. تو کشور مورد علاقتون بهترین و قشنگ ترین هتل رو واسه هر چند روز بگیرید. آدم مورد علاقتون کنارتون باشه و شما آدم مورد علاقش باشین. امیدوارم چشم‌ها و لباتون بخنده.

به خودت افتخار کردی؟ بخاطر مسیری که تو این چند ماهه گذشته طی کردی، بخاطر جنگ‌های روانی خاموشی که به تنهایی پشت سر گذاشتی، بخاطر موقعی که زمین خوردی و هیچکس نفهمید و عصای دستت نشد اما باز قوی‌تر از قبل بلند شدی به خودت افتخار کن تو خیلی قوی‌تر از اون چیزی هستی که فکر می‌کنی.❤️

«رؤیا، مخدّر واقعیت است»؛ زمانی که زندگی تیره‌ و تار شود، تخیل و رؤیاپردازی برای جلوگیری از فروپاشی ذهن به پا می‌خیزد تا کمی اوضاع را تلطیف کند... 👤آرتور میلر

گاهی رابطه های خراب شده قابل ترمیم نیستن, چون ترمیم کردنشون یعنی قبول کردن چیزی کمتر از لیاقتت, بی توجهی به نیازهات یا از دست دادن خودت برای کنار اومدن. تلاش برای حفظ این رابطه ها میتونه خیانت به خودت باشه, بعضی رابطه‌ها رو حفظ کردن، یعنی از خودت فاصله گرفتن؛ و هیچ رابطه‌ای ارزش گم کردن خودت رو نداره...

دختر بودن واقعا سخته همیشه میخوای یه چیزی بخری یکی رو کتک بزنی وزن کم کنی و همیشه میخوای یه چیزی بخوری

پناه تورا قشنگ تر میکند، چه باشی برای کسی، چه باشد کسی برای تو…🩵

پناهگاه اصلی خانواده‌س، شاید ایده‌ال نباشه، ولی عوضش محکمه، امنه، و‌ می‌تونه ازت مراقبت کنه...

‏پدربزرگ میگفت: زن ها هر سوالی میکنند جوابشو از قبل میدونن پس بهتره همیشه راستشو بگی و زرنگ بازی در نیاری

میگن؛ تو که بهش توجه نکنی، یکی دیگه توجه میکنه! حقیقتش اگه هزار نفر غیر تو به من توجه کنن، منم که بهشون توجهی نمیکنم! پایبندی من وابسته به توجه کردن یا نکردن تو نیست، صرفا بخاطر حفظ اصالت و شخصیت خودمه، همچنین بخاطر احترام و حرمت احساس و علاقم نسبت به توئه! لاشی گری توجیه نداره!

یه روزی با خوشحال ترین و موفق ترین نسخه ی خودت روبرو میشی و به خودت میگی:«دمت گرم! همینو میخواستم،دیدی ارزششو داشتت؟!»

Grow in silence. تو سکوت رشد کن!

ما تو ادبیات فارسی یه واژه خیلی بهتر برای «پارتنر» داریم مثلِ «یار» یعنی هم‌تیمی، هم‌راه ، هم‌دست، رفیق♥️

روانشناسای دانشگاه سیدنی طبق تحقیقاتی که کردن میگن: افرادی که زود عصبانی میشن،اخلاق تندی دارن و زیاد از فرد مقابلشون ناراحت میشن؛معمولا بسیار دلبسته و احساسی هستند و بخاطر اینه که به جزئیات توجه بیشتری میکنن و حافظه قوی دارن

از معماری یه چیز خوب یاد گرفتم تا از خطی مطمین نشدم پر رنگش نکنم دقیقا مثل آدما...!

‌‌ اعتماد به آدما خیلی زیباست باید انقدر اعتماد کنی و ضربه بخوری تا یادبگیری دیگه از این غلطا نکنی ((: ‌‌

واقعا نمیدونم کی نیاز داره بشنوه اما انقدر همه چیزتو به بقیه نگو باور کن تعداد آدمایی که دوست دارن شکست بخوری، نرسی و نتونی، اصلا کم نیست!

زندگی جایی قشنگ میشه که ؛ خنده رو لبهای مامانت باشه. حال مامان خوب باشه ، حال یه زندگی خوبه.

راجب آینده ای که داری بلاتکلیفی؟ نمیدونی چیکار کنی؟ این تمرین رو انجام بده: (۱) یه دفتر و خودکار بردار (۲) خودتو در ۵ سال آینده تصور کن (۳) بنویس دوست داری دقیقا کجا باشی (۴) جایگاه شغلیت چی باشه؟ (۵) چه سبک آدمایی اطرافت باشن؟ (۶) بنویس دوست داری آدما تو رو چجوری بشناسن؟ (۷) زندگی مورد علاقتو تصور کن و همه چیو با جزئیات بنویس (۸) در آخر بنویس بیشترین دلیلی که مانع رسیدنت به خواسته هات میشه چیه؟

پای هرچی که درسته بمون حتی اگه تنها موندی