en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 705 subscribers, ranking 1 613 in the Art & Design category and 16 972 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 705 subscribers.

According to the latest data from 24 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -261 over the last 30 days and by 0 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.89%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 343 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 25 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 705
Subscribers
No data24 hours
-347 days
-26130 days
Posts Archive
‏یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که توی زندگی گرفتم این بوده که همه‌چیز یک دوره‌ای داره. هیچی، هیچ آدمی، هیچ شرایطی تا همیشه اون‌جوری که هست نمی‌مونه؛ یا تموم می‌شه یا شکلش عوض می‌شه.

‏بحثمون شده بود، صحبت کردیم حلش کردیم. اومدیم خونه کلی بوس بوسیش کردم کلی ناز نازیم کرد، چای ریختم و نشستیم باهم لگو درست کردیم. داریم همو یاد میگیریم و از هم مراقبت میکنیم؛ احساس میکنم تلاشامون برای ساختن رابطمون خوب جواب داده:)

من ها شکست تا من شدم.

یه نصیحت میکنم بهتون جدی بگیرید: پسر یا دختری که به لایف استایل و جسم خودش اهمیت نمیده سمتش نرید اینا مهم‌ترین قسمت زندگیشون یعنی خودشون براشون مهم نیست، نباید انتظار داشته باشید به شما اهمیت بدن

‏یه‌ دیالوگی بود که میگفت: «تا امروز هر اشتباهی‌‌ رو بخشیدم، چون از کُلِ این آدما بیشتر دوسِت داشتم سوفی، اما این‌بار از چشمم افتادی» نیاد اون روزی که هر اشتباهى رو ببخشی، اما همون آدم کاری کنه با یه اشتباه از چشمت بیفته ...

هفت علامت که نشون میده شما برای خودتون سمی هستین: ۱-شک کردن به توانایی هاتون و احساس این که به اندازه کافی خوب نیستید حتی زمانی که خوب عمل می‌کنید. ۲-داشتن تردید برای درخواست کمک، چون نگرانید ناتوان به نظر برسید. ۳-مقایسه دایمی زندگیتون با زندگی دیگران در فضای مجازی و احساس عقب افتادن از دیگران. ۴-اولویت دادن نیازهای دیگران نسبت به نیازهای خودتون و بی اهمیتی به مراقبت از خود. ۵-اجتناب از تنش به هر قیمتی،حتی اگر به معنای سرکوب کردن احساساتتان باشد. ۶-تلاش بیش از حد برای خشنود کردن دیگران که منجر به استرس و فشار میشه. ۷- عقب انداختن کارهای مهم به دلیل ترس از شکست یا انتقاد اگر خودتون رو در کشمکش با هر یکی از این موارد می‌دانید، وقتشه که رویکردتون رو نسبت به کار و زندگی تغییر بدید.

‏یه نصیحت میلیون دلاری می‌کنم بهتون آویزه گوشتون کنید👵🏻: هیچوقت با کسی که قدیم‌ها قهر کردید یا محلش نذاشتید، رفتارتون رو تغییر ندید. زمان گذشته و احتمالاً یادتون رفته، ولی حتماً یه دلیلی داشته که تصمیم گرفتید باهاش ارتباط نداشته باشید.

بعضی چیزها درجهان خیلی مهم‌تر از دارایی هستند یکی از آنها توانایی خوش بودن با چیزهای ساده است...🌱 #دیل_کارنگی

تاحالا آدم سالمی رو ندیدم که توجه ببینه و بره ! آدمای سالم و درست وقتی توجه میبینن ، چند برابرشو بهت پس میدن و ماندگارتر میشن ✔

بچها امروز تراپیستم یه جمله گفت واقعا نمیدونم ولی احساس میکنم انگار یه نور تو قلبم بود میگفت: "زنی مثل شما که به تنهایی می‌تونه هر کاری انجام بده، واقعاً لیاقتش مردی نیست که هیچ تلاشی نمی‌کنه."

تو اورثینک می‌کنی، چون نمی‌نویسی. تو اضطراب داری، چون عمل نمی‌کنی. تو امروز و فردا می‌کنی، چون برنامه نداری. تو استرس داری، چون تمرین نمی‌کنی. ذهن روشنی نداری، چون افکارتو نمی‌نویسی. تو احساس می‌کنی گم شدی، چون هنوز دنبال هدف خودت نرفتی. دنبال تایید دیگران هستی، چون هنوز اونو درون خودت پیدا نکردی. تو احساس غرق شدن می‌کنی، چون می‌خوای چیزی رو کنترل کنی که از دستت خارجه. همه مشکلاتت راه حل دارن، تو فقط باید شهامت برداشتن قدم اول رو داشته باشی.

امروز یه کلمه ی جدید یاد گرفتم به اسم "‏گِس لایت" یعنی کسی شمارو می رنجونه و بعد قانعتون می کنه که تقصیر خودتون بوده. یجور که فکر کنید خیلی حساسید یا حتی به عقل خودتون شک می کنید.

یه وقتاییم هست که انقد فکر کردی، انقدر تو فکرت جنگیدی، انقدر رفتی و برگشتی، انقد دو دوتا چهار تا کردی، انقدر حدس زدی، پیش بینی کردی، انقد کم آوردی و انقد تو فکرت مُردی و زنده شدی که آخرش گفتی ولش کن، بلاخره یه چیزی میشه دیگه، یا‌ میشه یا نمیشه ، یا میاد یا نمیاد، یا خوب میشه یا بد. این همه فکر نداره ، این همه حال خراب کردن نداره ، این همه بدقلقی و ناراحتی نداره. بعضی وقتام باید رهاش کرد ، این فکر لعنتی رو میگم ، باید به حال خودش رها کرد ، مهم نباشه چی میشه. بلاخره یا میشه یا نمیشه.

‏به نظرم تنها معیار برای ورود به رابطه میتونه جواب به این سوال باشه که آیا داشتن اون شخص در زندگی،شما را به آدم بهتر، پر انرژی تر، خود پذیرتر، عاقل تر و آرام تر تبدیل می‌کند؟

امروز تو آیینه به خودم گفتم: سخت بود، ولی تونستی بچه🐋🤍

‏من دارم سخت ترین کار دنیا رو میکنم چون هم غمگینم، هم امیدوار.. هم دلتنگم، هم پر از امید.. هم خسته ام، هم پر از تقلا برای زندگی کردن.. امیدوار بودن یه وقتایی، تو یه موقعیت‌هایی بزرگترین و سخت ترین کار دنیاست.. ✨

خودمون یه‌جاییم، دلمون یه‌جا، فکرمون هزار جا.

واقعا ملت عجیبی داریم. فکرشو بکن ، بلک فرایدیی که به ما هیچ ربطی نداره، همجوره تخفیف میذارن و کلی تبلیغ می‌کنن. بعد نزدیک عید نوروز که عید باستانی و هویت کشورمون هست، قیمت هارو دو برابر می‌کنن...!

+‌در عین حال که ورزش میکنید، لباس های برند می‌پوشید، عطر میزنید و خوش استایل هستید، ‹مودب› هم باشید، ادب کاریزماتیک ترین و یونیک ترین آپشنِ آدم هاست.🤌🏼

‏من شیفته ی احترامم حتی وسط بحث حتی تو سخت ترین لحظه ها حتی تو بدترین دعوا ها یه چیز خاص که هیچ معیاری حریفش نیست.