en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 703 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 996 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 703 subscribers.

According to the latest data from 23 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -261 over the last 30 days and by -1 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.73%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 311 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 24 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 703
Subscribers
-124 hours
-407 days
-26130 days
Posts Archive
‏من بچه ندارم ولی درست مثل یه مادر نگرانِ یه نفرم.. نگران ساعت خوابش، وعده های غذاییش، فشار کارش، تفریح کمش، نگران دور و بریایی که عصبی یا کلافه‌ش میکنن، نگران مواقعی که پشت فرمون با گوشی کار میکنه، نگران همه چیش!میدونم این درست نیست، خوب نیست، اما نگرانم..

بعضی وقتا چون راحت به دستت میارن، فکر می‌کنن راحت نمیتونن از دستت بدن! همین طرز فکر خیلی اشتباهه؛ فکر می‌کنن چون خیلی خوبی، هیچوقت نمیتونی بد باشی، چون خیلی مهربونی، نمیتونی بداخلاق باشی! البته که تقصیر ما هم هست؛ چون نسنجیده انقدر خوبی می‌کنیم که میذارن پای وظیفمون! تو باید بهشون بفهمونی که خوبی کردن تو، ارزش زیادی داره و هر کسی لایق این قاعده نیست!

‏خیلی چیزا دلمو شکست اما عاقلترم کرد ✅👌

خیلی جالبه من... من هیچوقت برای آدمایی که برام توی زندگیم مهم بودن،غرور نداشتم حتی یه کوچولو! تو عصبانیت اگه سرم داد میزدن یا فوشم میدادن یا بد حرف میزدن ناراحت میشدم،ولی نه اینکه به دل بگیرم کینه کنم بخوام هی بزنم تو سرشون تیکه بندازم.فقط درکشون میکردم و بازم این من بودم که پیشقدم میشدم و به روی خودم نمیوردم توی حرف زدن باهاشون.اون قسمت ناراحتیمم یه چیزیه که دست خودم نیست.بحث انتظاره.وقتی از یه نفر انتظارشو نداشته باشی و بخواد ناراحتت کنه اونجا دیگه منطق حالیت نیست.

اگه ‏بهم بگن از زندگی چه درسی گرفتی؟ ‏میگم؛من یاد گرفتم از کسی کینه به دل نگیرم و بدیارو زود فراموش کنم، حرف های دیگران واسم مهم نباشه، شبا به هدفام و آرزوهام فکر کنم و فرداش واسشون قدم بردارم، دنبال عشق نرم چون خودش به وقتش اتفاق میفته،بیشتر گوش کنم تا حرف بزنم، چیزهایی که میدونم واسم مضره رو مدیریت کنم و از همه مهمتر یاد گرفتم هیچی از هیچکسی بعید نیست پس آرامش خودمو الویتم قرار بدم!

‏اتفاقا به روی آدما بیارین؛ بذارین قدر بدونن، بفهمن که با کی طرفن.

رمانتیکترین دیالوگی که اخیرا شنیدم؛ نمیدونم میتونیم حال همو خوب کنیم یا نه... یا در آینده میتونیم برای هم خوب باشیم یا بد! ولی من میخوام بجنگم برای تو.. و تو بشی زیباترین نبردی که توش برنده میشم:))

هَر چِه با هَر کِه کُنی بَر تْو هَمان می‌گذرد🤌🏻

امیدوارم اون چیزی که الان خیلی نگرانشی؛ فردا یه "آخيش حل شدِ عمیق" باشه گوشه‌ی قلبت.

بعضی‌وقتا با خودم حرف میزنم و جفتمون گریه میکنیم!

پرسید: حضورش به چه ماند؟ گفتم: به شنیدن صدای آدمی که در غربت، به زبان مادریت سخن بگوید ...

اگه بپرسی چقد دوست دارم میگم به اندازه ی انار؛ از بیرون فقط من دیده میشم از درونم هزاران تـــــ❤️ـــــو میریزه

بوسیدن دست یکی از زیباترین ، محترم‌ترین و اصیل‌ترین راه های ابراز علاقست .

ماه امشب قشنگه، تو هر شب.

فکت نامحبوب : متولدین آبان، دی، بهمن و تیر احساساتین و برای اینکه آسیب نبینن یه پوسته سرد و خشن دور خودشون میکشن.

تورو خدا اگه اگه تو یه رابطه ی خوبی هستین یه سری مشکل وسطه وایسین همونو بسازین ، درستش کنید ، یه جا کوتاه بیاین ؛ بخدا این بیرون خبری نیستا ، سر چرت و پرت دست همدیگه رو ول نکنید. ولش میکنی تو این گرگ بازار بعد میای این دلتنگیه گلوتو می‌چسبه بعد بهت میگم با یه خروار حسرت و خاطره زندگی کردن چه حالِ مزخرفیه :) دیگه خودت میدونی"

جمله پایینیم نتیجه صدهاجلسه تراپی هستش: "از رابطه هاتون به هیچکس هیچی نگین" تاکید میکنم هیچکس...

یکی از بهترین موقعیت هایی که میتونیم به شخصیت واقعی کسی پی ببریم اینه که باهاش اختلاف نظر داشته باشیم، چون اختلاف نظرها چالش‌برانگیزن، بهترین فرصت برای کشف عمق واقعی اخلاق طرف مقابلمونه، راحت میتونیم از نوع برخورد و نحوه تعاملش باهامون به خیلی از چیزا پی ببریم.

احترام به خودت باید قوی‌تر از احساساتت باشه!

اینایی که حواسشون به جزئیات هست خیلی خوبن؛ "دیر جواب پیام دادی نگران شدم. چرا رنگت پریده؟ دستت زخم شدها! چرا صدات گرفته؟ چرا دیشب انقد دیر خوابیدی؟ چشمات قرمز شده. چرا غذاتو نخوردی؟ بی حالی، چیزی شده؟" برای پارتنرتون این شکلی باشید.