uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 703 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 996-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 703 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -261 ga, so‘nggi 24 soatda esa -1 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.73% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 311 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 703
Obunachilar
-124 soatlar
-407 kunlar
-26130 kunlar
Postlar arxiv
‏من بچه ندارم ولی درست مثل یه مادر نگرانِ یه نفرم.. نگران ساعت خوابش، وعده های غذاییش، فشار کارش، تفریح کمش، نگران دور و بریایی که عصبی یا کلافه‌ش میکنن، نگران مواقعی که پشت فرمون با گوشی کار میکنه، نگران همه چیش!میدونم این درست نیست، خوب نیست، اما نگرانم..

بعضی وقتا چون راحت به دستت میارن، فکر می‌کنن راحت نمیتونن از دستت بدن! همین طرز فکر خیلی اشتباهه؛ فکر می‌کنن چون خیلی خوبی، هیچوقت نمیتونی بد باشی، چون خیلی مهربونی، نمیتونی بداخلاق باشی! البته که تقصیر ما هم هست؛ چون نسنجیده انقدر خوبی می‌کنیم که میذارن پای وظیفمون! تو باید بهشون بفهمونی که خوبی کردن تو، ارزش زیادی داره و هر کسی لایق این قاعده نیست!

‏خیلی چیزا دلمو شکست اما عاقلترم کرد ✅👌

خیلی جالبه من... من هیچوقت برای آدمایی که برام توی زندگیم مهم بودن،غرور نداشتم حتی یه کوچولو! تو عصبانیت اگه سرم داد میزدن یا فوشم میدادن یا بد حرف میزدن ناراحت میشدم،ولی نه اینکه به دل بگیرم کینه کنم بخوام هی بزنم تو سرشون تیکه بندازم.فقط درکشون میکردم و بازم این من بودم که پیشقدم میشدم و به روی خودم نمیوردم توی حرف زدن باهاشون.اون قسمت ناراحتیمم یه چیزیه که دست خودم نیست.بحث انتظاره.وقتی از یه نفر انتظارشو نداشته باشی و بخواد ناراحتت کنه اونجا دیگه منطق حالیت نیست.

اگه ‏بهم بگن از زندگی چه درسی گرفتی؟ ‏میگم؛من یاد گرفتم از کسی کینه به دل نگیرم و بدیارو زود فراموش کنم، حرف های دیگران واسم مهم نباشه، شبا به هدفام و آرزوهام فکر کنم و فرداش واسشون قدم بردارم، دنبال عشق نرم چون خودش به وقتش اتفاق میفته،بیشتر گوش کنم تا حرف بزنم، چیزهایی که میدونم واسم مضره رو مدیریت کنم و از همه مهمتر یاد گرفتم هیچی از هیچکسی بعید نیست پس آرامش خودمو الویتم قرار بدم!

‏اتفاقا به روی آدما بیارین؛ بذارین قدر بدونن، بفهمن که با کی طرفن.

رمانتیکترین دیالوگی که اخیرا شنیدم؛ نمیدونم میتونیم حال همو خوب کنیم یا نه... یا در آینده میتونیم برای هم خوب باشیم یا بد! ولی من میخوام بجنگم برای تو.. و تو بشی زیباترین نبردی که توش برنده میشم:))

هَر چِه با هَر کِه کُنی بَر تْو هَمان می‌گذرد🤌🏻

امیدوارم اون چیزی که الان خیلی نگرانشی؛ فردا یه "آخيش حل شدِ عمیق" باشه گوشه‌ی قلبت.

بعضی‌وقتا با خودم حرف میزنم و جفتمون گریه میکنیم!

پرسید: حضورش به چه ماند؟ گفتم: به شنیدن صدای آدمی که در غربت، به زبان مادریت سخن بگوید ...

اگه بپرسی چقد دوست دارم میگم به اندازه ی انار؛ از بیرون فقط من دیده میشم از درونم هزاران تـــــ❤️ـــــو میریزه

بوسیدن دست یکی از زیباترین ، محترم‌ترین و اصیل‌ترین راه های ابراز علاقست .

ماه امشب قشنگه، تو هر شب.

فکت نامحبوب : متولدین آبان، دی، بهمن و تیر احساساتین و برای اینکه آسیب نبینن یه پوسته سرد و خشن دور خودشون میکشن.

تورو خدا اگه اگه تو یه رابطه ی خوبی هستین یه سری مشکل وسطه وایسین همونو بسازین ، درستش کنید ، یه جا کوتاه بیاین ؛ بخدا این بیرون خبری نیستا ، سر چرت و پرت دست همدیگه رو ول نکنید. ولش میکنی تو این گرگ بازار بعد میای این دلتنگیه گلوتو می‌چسبه بعد بهت میگم با یه خروار حسرت و خاطره زندگی کردن چه حالِ مزخرفیه :) دیگه خودت میدونی"

جمله پایینیم نتیجه صدهاجلسه تراپی هستش: "از رابطه هاتون به هیچکس هیچی نگین" تاکید میکنم هیچکس...

یکی از بهترین موقعیت هایی که میتونیم به شخصیت واقعی کسی پی ببریم اینه که باهاش اختلاف نظر داشته باشیم، چون اختلاف نظرها چالش‌برانگیزن، بهترین فرصت برای کشف عمق واقعی اخلاق طرف مقابلمونه، راحت میتونیم از نوع برخورد و نحوه تعاملش باهامون به خیلی از چیزا پی ببریم.

احترام به خودت باید قوی‌تر از احساساتت باشه!

اینایی که حواسشون به جزئیات هست خیلی خوبن؛ "دیر جواب پیام دادی نگران شدم. چرا رنگت پریده؟ دستت زخم شدها! چرا صدات گرفته؟ چرا دیشب انقد دیر خوابیدی؟ چشمات قرمز شده. چرا غذاتو نخوردی؟ بی حالی، چیزی شده؟" برای پارتنرتون این شکلی باشید.