Morphin™ | مورفین
前往频道在 Telegram
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy
显示更多📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览
频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 698 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 977 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 698 名订阅者。
根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -253,过去 24 小时变化为 3,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.01%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 366 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23。
- 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“به کانال مورفین خوش آمدید🌸
آدرس اینستاگرام مورفین:👇
https://instagram.com/morphin.graphy”
凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。
19 698
订阅者
+324 小时
-247 天
-25330 天
帖子存档
19 698
«تا مدتها دلشکسته بودم، دلشکسته. این کلمه رو توی اون دفترچهات بنویس، دلشکستگی مثل غصه نیست که شب بخوابی و صبح بیدار بشی و تموم شده باشه، دلشکستگی مثل تجربهی یک مرگه، از دست دادن و تنها شدن، دلشکستگی تجربهی از دستدادنِ تکّههای بزرگی از قلبه.»
19 698
دوستت دارم.
حس میکنم بیشتر از هرکس دیگری در این جهان دوستت دارم، تو همان چیزهایی را میگویی که دلم میخواهد بشنوم و همان سوالاتی را میپرسی که دوست دارم جواب دهم.
19 698
بنظرم مهم ترین چیزی که رابطه میخواد حوصلهست!
حوصله فقط شنیدن نه جواب دادن، حوصلهی توجه کردن، درست کردن و تحمل کردن، حوصلهی هر روز کنار هم بودن و ساختن.
19 698
من معمولا برای آدمها گریه نمیکنم، برای رفتاری که باهام کردن گریه میکنم، چون لایق اون رفتار نبودم و این دردناکه.
19 698
لوِلِ آدما نه به گوشی دستشونه
نه به ماشینِ زیرِ پاشونه
و نه به لباسهای مارکشون.
لِولِ آدما به صحبت کردنشون
شعور و شخصیتشون
ادب و احترام و رفتارِشونه.
آدم اول باید خودش گرون باشه بعد وسایلش:))
19 698
دقت کردین "دست"ها خیلی مهمه؟
با دست میشه بغل کرد
میشه لمس کرد
دست داد
موهاشو نوازش کرد
غذای مورد علاقشو درست کرد
کتاب نوشت
قهوه درست کرد
گل هدیه داد
براش تایپ کرد
نقاشی کشید
چایی دم کرد
کتاب ورق زد
میشه اشکاشو پاک کرد....
19 698
تاکید میکنم هیچوقت، هیچجا شخصیت و احترامتون رو به احساس نفروشین، آدما بهتون رحم نمیکنن؛
پشت خودتون رو حداقل خالی نکنین…
19 698
هربار بی دلیل از یکی انرژی و وایب بدی میگیرم یاد این جمله محمود دولتآبادی میوفتم:
"حتما نباید کسی پدرت را کشته باشد تا از او بیزار باشی؛
آدمهایی هستند که راه رفتنشان، نگاهشان، گفتارشان، حتی لبخندشان...
در تو بیزاری می رویاند.
19 698
من بچه ندارم ولی درست مثل یه مادر نگرانِ یه نفرم..
نگران ساعت خوابش، وعده های غذاییش، فشار کارش، تفریح کمش، نگران دور و بریایی که عصبی یا کلافهش میکنن، نگران مواقعی که پشت فرمون با گوشی کار میکنه، نگران همه چیش!میدونم این درست نیست، خوب نیست، اما نگرانم..
19 698
بعضی وقتا چون راحت به دستت میارن، فکر میکنن راحت نمیتونن از دستت بدن!
همین طرز فکر خیلی اشتباهه؛
فکر میکنن چون خیلی خوبی، هیچوقت نمیتونی بد باشی، چون خیلی مهربونی، نمیتونی بداخلاق باشی!
البته که تقصیر ما هم هست؛ چون نسنجیده انقدر خوبی میکنیم که میذارن پای وظیفمون!
تو باید بهشون بفهمونی که خوبی کردن تو، ارزش زیادی داره و هر کسی لایق این قاعده نیست!
19 698
خیلی جالبه
من...
من هیچوقت برای آدمایی که برام توی زندگیم مهم بودن،غرور نداشتم حتی یه کوچولو!
تو عصبانیت اگه سرم داد میزدن یا فوشم میدادن یا بد حرف میزدن ناراحت میشدم،ولی نه اینکه به دل بگیرم کینه کنم بخوام هی بزنم تو سرشون تیکه بندازم.فقط درکشون میکردم و بازم این من بودم که پیشقدم میشدم و به روی خودم نمیوردم توی حرف زدن باهاشون.اون قسمت ناراحتیمم یه چیزیه که دست خودم نیست.بحث انتظاره.وقتی از یه نفر انتظارشو نداشته باشی و بخواد ناراحتت کنه اونجا دیگه منطق حالیت نیست.
19 698
اگه بهم بگن از زندگی چه درسی گرفتی؟
میگم؛من یاد گرفتم از کسی کینه به دل نگیرم و بدیارو زود فراموش کنم، حرف های دیگران واسم مهم نباشه، شبا به هدفام و آرزوهام فکر کنم و فرداش واسشون قدم بردارم، دنبال عشق نرم چون خودش به وقتش اتفاق میفته،بیشتر گوش کنم تا حرف بزنم، چیزهایی که میدونم واسم مضره رو مدیریت کنم و از همه مهمتر یاد گرفتم هیچی از هیچکسی بعید نیست پس آرامش خودمو الویتم قرار بدم!
19 698
رمانتیکترین دیالوگی که اخیرا شنیدم؛
نمیدونم میتونیم حال همو خوب کنیم یا نه...
یا در آینده میتونیم برای هم خوب باشیم یا بد!
ولی من میخوام بجنگم برای تو..
و تو بشی زیباترین نبردی که توش برنده میشم:))
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
