es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 705 suscriptores, ocupando la posición 1 613 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 972 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 705 suscriptores.

Según los últimos datos del 24 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -261, y en las últimas 24 horas de 0, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.89%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 343 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 25 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 705
Suscriptores
Sin datos24 horas
-347 días
-26130 días
Archivo de publicaciones
‏من بچه ندارم ولی درست مثل یه مادر نگرانِ یه نفرم.. نگران ساعت خوابش، وعده های غذاییش، فشار کارش، تفریح کمش، نگران دور و بریایی که عصبی یا کلافه‌ش میکنن، نگران مواقعی که پشت فرمون با گوشی کار میکنه، نگران همه چیش!میدونم این درست نیست، خوب نیست، اما نگرانم..

بعضی وقتا چون راحت به دستت میارن، فکر می‌کنن راحت نمیتونن از دستت بدن! همین طرز فکر خیلی اشتباهه؛ فکر می‌کنن چون خیلی خوبی، هیچوقت نمیتونی بد باشی، چون خیلی مهربونی، نمیتونی بداخلاق باشی! البته که تقصیر ما هم هست؛ چون نسنجیده انقدر خوبی می‌کنیم که میذارن پای وظیفمون! تو باید بهشون بفهمونی که خوبی کردن تو، ارزش زیادی داره و هر کسی لایق این قاعده نیست!

‏خیلی چیزا دلمو شکست اما عاقلترم کرد ✅👌

خیلی جالبه من... من هیچوقت برای آدمایی که برام توی زندگیم مهم بودن،غرور نداشتم حتی یه کوچولو! تو عصبانیت اگه سرم داد میزدن یا فوشم میدادن یا بد حرف میزدن ناراحت میشدم،ولی نه اینکه به دل بگیرم کینه کنم بخوام هی بزنم تو سرشون تیکه بندازم.فقط درکشون میکردم و بازم این من بودم که پیشقدم میشدم و به روی خودم نمیوردم توی حرف زدن باهاشون.اون قسمت ناراحتیمم یه چیزیه که دست خودم نیست.بحث انتظاره.وقتی از یه نفر انتظارشو نداشته باشی و بخواد ناراحتت کنه اونجا دیگه منطق حالیت نیست.

اگه ‏بهم بگن از زندگی چه درسی گرفتی؟ ‏میگم؛من یاد گرفتم از کسی کینه به دل نگیرم و بدیارو زود فراموش کنم، حرف های دیگران واسم مهم نباشه، شبا به هدفام و آرزوهام فکر کنم و فرداش واسشون قدم بردارم، دنبال عشق نرم چون خودش به وقتش اتفاق میفته،بیشتر گوش کنم تا حرف بزنم، چیزهایی که میدونم واسم مضره رو مدیریت کنم و از همه مهمتر یاد گرفتم هیچی از هیچکسی بعید نیست پس آرامش خودمو الویتم قرار بدم!

‏اتفاقا به روی آدما بیارین؛ بذارین قدر بدونن، بفهمن که با کی طرفن.

رمانتیکترین دیالوگی که اخیرا شنیدم؛ نمیدونم میتونیم حال همو خوب کنیم یا نه... یا در آینده میتونیم برای هم خوب باشیم یا بد! ولی من میخوام بجنگم برای تو.. و تو بشی زیباترین نبردی که توش برنده میشم:))

هَر چِه با هَر کِه کُنی بَر تْو هَمان می‌گذرد🤌🏻

امیدوارم اون چیزی که الان خیلی نگرانشی؛ فردا یه "آخيش حل شدِ عمیق" باشه گوشه‌ی قلبت.

بعضی‌وقتا با خودم حرف میزنم و جفتمون گریه میکنیم!

پرسید: حضورش به چه ماند؟ گفتم: به شنیدن صدای آدمی که در غربت، به زبان مادریت سخن بگوید ...

اگه بپرسی چقد دوست دارم میگم به اندازه ی انار؛ از بیرون فقط من دیده میشم از درونم هزاران تـــــ❤️ـــــو میریزه

بوسیدن دست یکی از زیباترین ، محترم‌ترین و اصیل‌ترین راه های ابراز علاقست .

ماه امشب قشنگه، تو هر شب.

فکت نامحبوب : متولدین آبان، دی، بهمن و تیر احساساتین و برای اینکه آسیب نبینن یه پوسته سرد و خشن دور خودشون میکشن.

تورو خدا اگه اگه تو یه رابطه ی خوبی هستین یه سری مشکل وسطه وایسین همونو بسازین ، درستش کنید ، یه جا کوتاه بیاین ؛ بخدا این بیرون خبری نیستا ، سر چرت و پرت دست همدیگه رو ول نکنید. ولش میکنی تو این گرگ بازار بعد میای این دلتنگیه گلوتو می‌چسبه بعد بهت میگم با یه خروار حسرت و خاطره زندگی کردن چه حالِ مزخرفیه :) دیگه خودت میدونی"

جمله پایینیم نتیجه صدهاجلسه تراپی هستش: "از رابطه هاتون به هیچکس هیچی نگین" تاکید میکنم هیچکس...

یکی از بهترین موقعیت هایی که میتونیم به شخصیت واقعی کسی پی ببریم اینه که باهاش اختلاف نظر داشته باشیم، چون اختلاف نظرها چالش‌برانگیزن، بهترین فرصت برای کشف عمق واقعی اخلاق طرف مقابلمونه، راحت میتونیم از نوع برخورد و نحوه تعاملش باهامون به خیلی از چیزا پی ببریم.

احترام به خودت باید قوی‌تر از احساساتت باشه!

اینایی که حواسشون به جزئیات هست خیلی خوبن؛ "دیر جواب پیام دادی نگران شدم. چرا رنگت پریده؟ دستت زخم شدها! چرا صدات گرفته؟ چرا دیشب انقد دیر خوابیدی؟ چشمات قرمز شده. چرا غذاتو نخوردی؟ بی حالی، چیزی شده؟" برای پارتنرتون این شکلی باشید.