en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 698 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 977 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 698 subscribers.

According to the latest data from 25 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -253 over the last 30 days and by 3 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.01%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 366 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 26 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 698
Subscribers
+324 hours
-247 days
-25330 days
Posts Archive
مهم تر از یه آدم عاشق یه آدم امنه آدمی که وجودش باعث آرامش خاطرت باشه آدمی که وقتی پیششی از واقعی بودنت نترسی آدمی که مثل چشاش بهش اعتماد داشته باشی  و عاشقانه دوست داشته باشه به نظرم آدم امن حتی از یه آدم عاشق هم قشنگتره چون آدم امن قبلش عاشق هم بوده

اگرچه عشق بینمان به سرانجام نرسید ، اما از تو بابت تمام آن روزهایی که عمیقا حس کردم زنده ام ممنونم !

‏همه چيز التيام خواهد يافت. بدن‌ت بهبودی می‌يابد، قلبت شفا می‌گيرد، زخم‌ها خوب می‌شوند، ذهن ترميم می‌شود و روح برمی‌‌‌گردد. شادمانی باز خواهد گشت و دوران بد هميشگی نيست!

به جز خانواده؛ هر چیزی رو که از دست دادی اگر درست زندگی کنی، بهترشو به دست میاری...

بازم خوبه دوستم داشتی که این بلارو سرم آوردی اگه ازم بدت میومد چیکار میکردی.

هیچ مردی کامل نیست -اگه مرد سخت کوش میخوای؛باید قبول کنی خسته اس و وقت زیادی برات نداره -اگه مرد خوش قیافه میخوای؛باید با توجه دیگران بهش کنار بیای -اگه مرد مهربون میخوای؛باید قبول کنی گاهی احساساتش بیش از حد درگیر میشه -اگه مرد موفق میخوای؛باید قبول کنی فشار و مسئولیت زیادی رو دوششه -اگه مرد منطقی میخوای؛باید قبول کنی ممکنه گاهی احساست رو نفهمه چون عقلش براش اولویته -اگه مرد اجتماعی میخوای؛باید قبول کنی زمان زیادی با دوستاش میگذرونه

‏لاکچری واقعی کسیه که بدنش سالمه فکرش سالمه روح و روانش نسبتا در آرامشه معاشرین خوبی داره خودشو دوست داره و حالش با زندگیش خوبه اینا اهداف اصلی زندگی ماست وگرنه مارک ساعت و کفش و لباس ارزشی به کسی که در درون پوچه اضافه نمیکنه…

عکسی از من و دوست دخترم، وقتی با موفقیت ریده به اعصابم و الان آرومه:
عکسی از من و دوست دخترم، وقتی با موفقیت ریده به اعصابم و الان آرومه:

‏توی رابطه کمال‌گرا نباش، طرفت آدمه نه ربات! هیچ‌کس کامل نیست. توقع داری اشتباه نکنه؟ همیشه مثل فیلما رفتار کنه؟ خب این توقعای غیرواقعی باعث میشه رابطه فشار روانی بشه.

دلم عاشق شدن میخواد.انجام همه کار دوتایی، شب پیش هم موندن و بغل.حساس شدن روی هم و بغل. پیاده روی و قهوه و بغل.موزیک گوش دادن و بغل و بغل و بغلللللللللللل.

«میگفت: انسانهای خوب وقتی قلبشان می‌شکند دست از دوست داشتن برنمی‌دارند، فقط دیگر نشانش نمی‌دهند...»

با کسی از راه دوستی دشمنی نکنید ، امتیاز بی ذاتــی هیچ جا ثبت نشده!

یه دورانى هم از زندگیت هست که واسه یه مدت حالت خوب نیست؛ ولی وقتی ازت می پرسن خوبی؟ دیگه روت نمیشه بگی نه. خجالت می کشی. می شینی می شماری می گی خب، اون بار گفتم نه، دیشبم گفتم نه، امروز باید بگم خوبم.

من به شخصه رفتار قشنگ رو بیشتر از حرفای قشنگ دوست دارم.

‏می‌دونی کی کنسله؟ اونی که فهمید تو ناراحتی ولی هیچ تلاشی نکرد.

من همیشه از ۳۰ سالکی واهمه داشتم ولی الان که ۳۳ سالمه میگم خیلی سالهای باحالیه حوصله هیچ کار اضافه ای نداری شروع جدید؟ نه مرسی فقط همینا که دارم رو تکمیل می کنم تمرکز رو اهداف ۱۰/۱۰ زندگی آروم و آفتابی حسرتم اینه که کاش از ۲۰ سالگی ۳۰ سالم بود نمی فهمی چی میگم تا ۳۰ نشه

جدی توصیه میکنم می‌خواین خوشتیپ باشید با یه دختر برید خرید. کل عمرم یه دونه شلوار با اکسم خریدم خدا شاهده هنوز به روحش درود میفرستم.

‏از افرادی که به شوخی شما را تحقیر می‌کنند دوری کنید این رفتار ریشه در حسادت دارد.

چندتا از چیز هایی که آقایون و جذاب نشون میده: ‏- پيراهن سفید ‏- وقتی دختر زیبا میبینه رفتارشونو‌ تغییر نمیده ‏- راجب ماشین اطلاعات زیاد داره ‏- به هر کسی رو نمیده ‏- قهر نمی کنه ‏- بوی خیلی خوبی میده ‏-  جایی که لازمه جدی  میشه ‏- جایی که لازم‌ شوخ طبع میشه

مردای واقعی زنای خوشحال دارن،بقیشون زن قوی دارن!