uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 703 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 996-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 703 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -261 ga, so‘nggi 24 soatda esa -1 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.73% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 311 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 703
Obunachilar
-124 soatlar
-407 kunlar
-26130 kunlar
Postlar arxiv
یه دورانى هم از زندگیت هست که واسه یه مدت حالت خوب نیست؛ ولی وقتی ازت می پرسن خوبی؟ دیگه روت نمیشه بگی نه. خجالت می کشی. می شینی می شماری می گی خب، اون بار گفتم نه، دیشبم گفتم نه، امروز باید بگم خوبم.

من به شخصه رفتار قشنگ رو بیشتر از حرفای قشنگ دوست دارم.

‏می‌دونی کی کنسله؟ اونی که فهمید تو ناراحتی ولی هیچ تلاشی نکرد.

من همیشه از ۳۰ سالکی واهمه داشتم ولی الان که ۳۳ سالمه میگم خیلی سالهای باحالیه حوصله هیچ کار اضافه ای نداری شروع جدید؟ نه مرسی فقط همینا که دارم رو تکمیل می کنم تمرکز رو اهداف ۱۰/۱۰ زندگی آروم و آفتابی حسرتم اینه که کاش از ۲۰ سالگی ۳۰ سالم بود نمی فهمی چی میگم تا ۳۰ نشه

جدی توصیه میکنم می‌خواین خوشتیپ باشید با یه دختر برید خرید. کل عمرم یه دونه شلوار با اکسم خریدم خدا شاهده هنوز به روحش درود میفرستم.

‏از افرادی که به شوخی شما را تحقیر می‌کنند دوری کنید این رفتار ریشه در حسادت دارد.

چندتا از چیز هایی که آقایون و جذاب نشون میده: ‏- پيراهن سفید ‏- وقتی دختر زیبا میبینه رفتارشونو‌ تغییر نمیده ‏- راجب ماشین اطلاعات زیاد داره ‏- به هر کسی رو نمیده ‏- قهر نمی کنه ‏- بوی خیلی خوبی میده ‏-  جایی که لازمه جدی  میشه ‏- جایی که لازم‌ شوخ طبع میشه

مردای واقعی زنای خوشحال دارن،بقیشون زن قوی دارن!

مکثی کرد و نوشت: «ممنون که در دلم ریشه دواندی.» گفتم: «خاکت خوب بود؛ من گیاهی نیمه‌جان بودم، خسته از زیستن و از ماندن؛ هوای تو سبزم کرد…»

من واقعا بغل دوست دارم. بغل کوتاه، بغل طولانی، بغل از پشت، بغل از جلو، تو بغل نشستن، خوابیده بغل کردن، خوابیده بغل شدن، کلا ماهیت بغل رو دوست دارم.

فریدون یه انگشت نداشت، مادر زادی; انگشت اشاره‌ی دست چپ نداشت! ننه بابای خوب داشت، خانواده‌ی درست حسابی; مدرسه‌ی خوب درس خوند; سفرای خوب خوب رفت; دانشگاه رفت، مهندس شد، اما.. یه انگشت نداشت.. همین درد توی سینه‌ش بود! درد بدتر اینکه دختری که عاشقش بود بخاطر همین یه دونه انگشت نداشته، بهش جواب رد داد; اونجا بود که هرچی فریدون کلاس موفقیت و عزت نفس رفته بود، دود هوا شد! چندسالی گذشت و فریدون با دختر خوبی ازدواج کرد، میگفت خوب، چون فریدون رو با انگشت نداشته‌ش خواسته بود! بعد چندسال زندگی، فریدون فهمید غم  عشقش اونقدرا هم دردناک نبوده و بی جهت عمری غصه‌شو خورده; درد بدتر اینه که هنوز بچه‌ای نداشت; تو حین و بین دوا درمون; مادر فریدون مُرد! اونجا بود که فریدون فهمید درد بدتر غم بی مادریه، بچه نداشتن چه اهمیت داشت وقتی خودش گلی به سر مادرش نزده بود و الان حسرت روی حسرت تلمبار می‌کرد.. بالاخره خدا به فریدون یه دختر سالم داد، همون لحظه اول به دستای بچه‌ش نگاه کرد که یه وقت انگشتی کم نباشه.. بچه بزرگ شد، پدر فریدون مرد، زنش مریض شد، فریدون پیر شد.. دم مرگش..; به دخترش گفت: ما آدما همیشه فکر میکنیم یه چیزی نداریم.. فکر میکنیم خونمون کوچیکه، ماشینمون خوب نمیرونه، هوامون بده، اونی که خواستیمش رفته، عزیزمون مُرده.. انقد تو زندگیمون فکر نداشته‌هاییم که یادمون میره چیا رو داریم، کیا رو داریم.. اونقد حساب کتاب دل و عقلمون اشتباهه که چشم باز می‌کنیم، می بینم ساعتای آخر عمرمونه و حیف که کیف زندگی رو نکردیم.. کاش ده انگشت نداشتم، اما کم غصه میخوردم، اون موقع کمتر هرروز می مُردم..! تو مث من نشو بابا جان..زندگی هرچی باشه..خوبه! 👤نسرین قنواتی

‏تهش تنهایی زورم به همه‌چی میرسه ولی دروغ چرا؟ دلم نمیخواست تنهایی از پس همه‌چی بربیام.

توی فیلمی می‌گفت: "عشق درمورد این نیست که شرایط قراره آسون باشه؛ اما قطعا به این معنیه که یه نفر ارزششو داره که براش تلاش کنی، بجنگی، صبوری کنی و گاهی از خودت براش بگذری. عشق به این منظوره."

‏+که جهان رنج بزرگی‌ست؛ نگارا تو بخند...
‏+که جهان رنج بزرگی‌ست؛ نگارا تو بخند...

‏مامانم حرف قشنگی می‌زنه؛ میگه: بذار تو‌ رابطه مرد عاشق‌تر باشه، رابطه‌ای که مرد عاشق‌تر باشه تا ابد ادامه پیدا می‌کنه

. این رو خوندم و دلم آروم گرفت شما هم آروم بشین امابالاخره انسان ها به هر جای دنیا که بروند در آخر به همان جایی برمی‌گردند که به آن تعلق دارند؛ به همان شهر، به همان خانه به همان قلب و به همان آغوش!

شما که غریبه نیستین یه شبایی تو زندگی هست که آدمیزاد تا خرخره پُر از نیازه؛ نیاز به شنیدن و قضاوت نشدن، نیاز به دستی که از این لجنِ تنهایی نجاتش بده؛ هر آدمی که اون شبُ تنها بگذرونه، از فردا یه آدمِ کاملاً جدیده

«امیدوارم اون روز که به آرزوت میرسی؛ هنوزم آرزوت باشه!»

نمیدونم نظریه محبوب یا نامحبوبیه ولی اونایی که تو جمع حرف نمیزنن رو تنها گیر بیارید و باهاشون صحبت کنید، حرفاشون به اندازه کُل جمع محتوا داره.

حقیقتا این دخترایی که مویرگ های دستشون از زیر پوستشون معلومه ، آدم دلش نمیاد حتی بهشون بگه «تو»، چجوری دلتون میاد اذیتشون میکنید! اینا انگار امضای خداست..