ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 704 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 996

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 704 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -261,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.73%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 311 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 704
订阅者
-124 小时
-407
-26130
帖子存档
یه دورانى هم از زندگیت هست که واسه یه مدت حالت خوب نیست؛ ولی وقتی ازت می پرسن خوبی؟ دیگه روت نمیشه بگی نه. خجالت می کشی. می شینی می شماری می گی خب، اون بار گفتم نه، دیشبم گفتم نه، امروز باید بگم خوبم.

من به شخصه رفتار قشنگ رو بیشتر از حرفای قشنگ دوست دارم.

‏می‌دونی کی کنسله؟ اونی که فهمید تو ناراحتی ولی هیچ تلاشی نکرد.

من همیشه از ۳۰ سالکی واهمه داشتم ولی الان که ۳۳ سالمه میگم خیلی سالهای باحالیه حوصله هیچ کار اضافه ای نداری شروع جدید؟ نه مرسی فقط همینا که دارم رو تکمیل می کنم تمرکز رو اهداف ۱۰/۱۰ زندگی آروم و آفتابی حسرتم اینه که کاش از ۲۰ سالگی ۳۰ سالم بود نمی فهمی چی میگم تا ۳۰ نشه

جدی توصیه میکنم می‌خواین خوشتیپ باشید با یه دختر برید خرید. کل عمرم یه دونه شلوار با اکسم خریدم خدا شاهده هنوز به روحش درود میفرستم.

‏از افرادی که به شوخی شما را تحقیر می‌کنند دوری کنید این رفتار ریشه در حسادت دارد.

چندتا از چیز هایی که آقایون و جذاب نشون میده: ‏- پيراهن سفید ‏- وقتی دختر زیبا میبینه رفتارشونو‌ تغییر نمیده ‏- راجب ماشین اطلاعات زیاد داره ‏- به هر کسی رو نمیده ‏- قهر نمی کنه ‏- بوی خیلی خوبی میده ‏-  جایی که لازمه جدی  میشه ‏- جایی که لازم‌ شوخ طبع میشه

مردای واقعی زنای خوشحال دارن،بقیشون زن قوی دارن!

مکثی کرد و نوشت: «ممنون که در دلم ریشه دواندی.» گفتم: «خاکت خوب بود؛ من گیاهی نیمه‌جان بودم، خسته از زیستن و از ماندن؛ هوای تو سبزم کرد…»

من واقعا بغل دوست دارم. بغل کوتاه، بغل طولانی، بغل از پشت، بغل از جلو، تو بغل نشستن، خوابیده بغل کردن، خوابیده بغل شدن، کلا ماهیت بغل رو دوست دارم.

فریدون یه انگشت نداشت، مادر زادی; انگشت اشاره‌ی دست چپ نداشت! ننه بابای خوب داشت، خانواده‌ی درست حسابی; مدرسه‌ی خوب درس خوند; سفرای خوب خوب رفت; دانشگاه رفت، مهندس شد، اما.. یه انگشت نداشت.. همین درد توی سینه‌ش بود! درد بدتر اینکه دختری که عاشقش بود بخاطر همین یه دونه انگشت نداشته، بهش جواب رد داد; اونجا بود که هرچی فریدون کلاس موفقیت و عزت نفس رفته بود، دود هوا شد! چندسالی گذشت و فریدون با دختر خوبی ازدواج کرد، میگفت خوب، چون فریدون رو با انگشت نداشته‌ش خواسته بود! بعد چندسال زندگی، فریدون فهمید غم  عشقش اونقدرا هم دردناک نبوده و بی جهت عمری غصه‌شو خورده; درد بدتر اینه که هنوز بچه‌ای نداشت; تو حین و بین دوا درمون; مادر فریدون مُرد! اونجا بود که فریدون فهمید درد بدتر غم بی مادریه، بچه نداشتن چه اهمیت داشت وقتی خودش گلی به سر مادرش نزده بود و الان حسرت روی حسرت تلمبار می‌کرد.. بالاخره خدا به فریدون یه دختر سالم داد، همون لحظه اول به دستای بچه‌ش نگاه کرد که یه وقت انگشتی کم نباشه.. بچه بزرگ شد، پدر فریدون مرد، زنش مریض شد، فریدون پیر شد.. دم مرگش..; به دخترش گفت: ما آدما همیشه فکر میکنیم یه چیزی نداریم.. فکر میکنیم خونمون کوچیکه، ماشینمون خوب نمیرونه، هوامون بده، اونی که خواستیمش رفته، عزیزمون مُرده.. انقد تو زندگیمون فکر نداشته‌هاییم که یادمون میره چیا رو داریم، کیا رو داریم.. اونقد حساب کتاب دل و عقلمون اشتباهه که چشم باز می‌کنیم، می بینم ساعتای آخر عمرمونه و حیف که کیف زندگی رو نکردیم.. کاش ده انگشت نداشتم، اما کم غصه میخوردم، اون موقع کمتر هرروز می مُردم..! تو مث من نشو بابا جان..زندگی هرچی باشه..خوبه! 👤نسرین قنواتی

‏تهش تنهایی زورم به همه‌چی میرسه ولی دروغ چرا؟ دلم نمیخواست تنهایی از پس همه‌چی بربیام.

توی فیلمی می‌گفت: "عشق درمورد این نیست که شرایط قراره آسون باشه؛ اما قطعا به این معنیه که یه نفر ارزششو داره که براش تلاش کنی، بجنگی، صبوری کنی و گاهی از خودت براش بگذری. عشق به این منظوره."

‏+که جهان رنج بزرگی‌ست؛ نگارا تو بخند...
‏+که جهان رنج بزرگی‌ست؛ نگارا تو بخند...

‏مامانم حرف قشنگی می‌زنه؛ میگه: بذار تو‌ رابطه مرد عاشق‌تر باشه، رابطه‌ای که مرد عاشق‌تر باشه تا ابد ادامه پیدا می‌کنه

. این رو خوندم و دلم آروم گرفت شما هم آروم بشین امابالاخره انسان ها به هر جای دنیا که بروند در آخر به همان جایی برمی‌گردند که به آن تعلق دارند؛ به همان شهر، به همان خانه به همان قلب و به همان آغوش!

شما که غریبه نیستین یه شبایی تو زندگی هست که آدمیزاد تا خرخره پُر از نیازه؛ نیاز به شنیدن و قضاوت نشدن، نیاز به دستی که از این لجنِ تنهایی نجاتش بده؛ هر آدمی که اون شبُ تنها بگذرونه، از فردا یه آدمِ کاملاً جدیده

«امیدوارم اون روز که به آرزوت میرسی؛ هنوزم آرزوت باشه!»

نمیدونم نظریه محبوب یا نامحبوبیه ولی اونایی که تو جمع حرف نمیزنن رو تنها گیر بیارید و باهاشون صحبت کنید، حرفاشون به اندازه کُل جمع محتوا داره.

حقیقتا این دخترایی که مویرگ های دستشون از زیر پوستشون معلومه ، آدم دلش نمیاد حتی بهشون بگه «تو»، چجوری دلتون میاد اذیتشون میکنید! اینا انگار امضای خداست..