fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 704 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 996 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 704 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -261 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -1 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.73% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.96% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 311 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 781 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 704
مشترکین
-124 ساعت
-407 روز
-26130 روز
آرشیو پست ها
یه دورانى هم از زندگیت هست که واسه یه مدت حالت خوب نیست؛ ولی وقتی ازت می پرسن خوبی؟ دیگه روت نمیشه بگی نه. خجالت می کشی. می شینی می شماری می گی خب، اون بار گفتم نه، دیشبم گفتم نه، امروز باید بگم خوبم.

من به شخصه رفتار قشنگ رو بیشتر از حرفای قشنگ دوست دارم.

‏می‌دونی کی کنسله؟ اونی که فهمید تو ناراحتی ولی هیچ تلاشی نکرد.

من همیشه از ۳۰ سالکی واهمه داشتم ولی الان که ۳۳ سالمه میگم خیلی سالهای باحالیه حوصله هیچ کار اضافه ای نداری شروع جدید؟ نه مرسی فقط همینا که دارم رو تکمیل می کنم تمرکز رو اهداف ۱۰/۱۰ زندگی آروم و آفتابی حسرتم اینه که کاش از ۲۰ سالگی ۳۰ سالم بود نمی فهمی چی میگم تا ۳۰ نشه

جدی توصیه میکنم می‌خواین خوشتیپ باشید با یه دختر برید خرید. کل عمرم یه دونه شلوار با اکسم خریدم خدا شاهده هنوز به روحش درود میفرستم.

‏از افرادی که به شوخی شما را تحقیر می‌کنند دوری کنید این رفتار ریشه در حسادت دارد.

چندتا از چیز هایی که آقایون و جذاب نشون میده: ‏- پيراهن سفید ‏- وقتی دختر زیبا میبینه رفتارشونو‌ تغییر نمیده ‏- راجب ماشین اطلاعات زیاد داره ‏- به هر کسی رو نمیده ‏- قهر نمی کنه ‏- بوی خیلی خوبی میده ‏-  جایی که لازمه جدی  میشه ‏- جایی که لازم‌ شوخ طبع میشه

مردای واقعی زنای خوشحال دارن،بقیشون زن قوی دارن!

مکثی کرد و نوشت: «ممنون که در دلم ریشه دواندی.» گفتم: «خاکت خوب بود؛ من گیاهی نیمه‌جان بودم، خسته از زیستن و از ماندن؛ هوای تو سبزم کرد…»

من واقعا بغل دوست دارم. بغل کوتاه، بغل طولانی، بغل از پشت، بغل از جلو، تو بغل نشستن، خوابیده بغل کردن، خوابیده بغل شدن، کلا ماهیت بغل رو دوست دارم.

فریدون یه انگشت نداشت، مادر زادی; انگشت اشاره‌ی دست چپ نداشت! ننه بابای خوب داشت، خانواده‌ی درست حسابی; مدرسه‌ی خوب درس خوند; سفرای خوب خوب رفت; دانشگاه رفت، مهندس شد، اما.. یه انگشت نداشت.. همین درد توی سینه‌ش بود! درد بدتر اینکه دختری که عاشقش بود بخاطر همین یه دونه انگشت نداشته، بهش جواب رد داد; اونجا بود که هرچی فریدون کلاس موفقیت و عزت نفس رفته بود، دود هوا شد! چندسالی گذشت و فریدون با دختر خوبی ازدواج کرد، میگفت خوب، چون فریدون رو با انگشت نداشته‌ش خواسته بود! بعد چندسال زندگی، فریدون فهمید غم  عشقش اونقدرا هم دردناک نبوده و بی جهت عمری غصه‌شو خورده; درد بدتر اینه که هنوز بچه‌ای نداشت; تو حین و بین دوا درمون; مادر فریدون مُرد! اونجا بود که فریدون فهمید درد بدتر غم بی مادریه، بچه نداشتن چه اهمیت داشت وقتی خودش گلی به سر مادرش نزده بود و الان حسرت روی حسرت تلمبار می‌کرد.. بالاخره خدا به فریدون یه دختر سالم داد، همون لحظه اول به دستای بچه‌ش نگاه کرد که یه وقت انگشتی کم نباشه.. بچه بزرگ شد، پدر فریدون مرد، زنش مریض شد، فریدون پیر شد.. دم مرگش..; به دخترش گفت: ما آدما همیشه فکر میکنیم یه چیزی نداریم.. فکر میکنیم خونمون کوچیکه، ماشینمون خوب نمیرونه، هوامون بده، اونی که خواستیمش رفته، عزیزمون مُرده.. انقد تو زندگیمون فکر نداشته‌هاییم که یادمون میره چیا رو داریم، کیا رو داریم.. اونقد حساب کتاب دل و عقلمون اشتباهه که چشم باز می‌کنیم، می بینم ساعتای آخر عمرمونه و حیف که کیف زندگی رو نکردیم.. کاش ده انگشت نداشتم، اما کم غصه میخوردم، اون موقع کمتر هرروز می مُردم..! تو مث من نشو بابا جان..زندگی هرچی باشه..خوبه! 👤نسرین قنواتی

‏تهش تنهایی زورم به همه‌چی میرسه ولی دروغ چرا؟ دلم نمیخواست تنهایی از پس همه‌چی بربیام.

توی فیلمی می‌گفت: "عشق درمورد این نیست که شرایط قراره آسون باشه؛ اما قطعا به این معنیه که یه نفر ارزششو داره که براش تلاش کنی، بجنگی، صبوری کنی و گاهی از خودت براش بگذری. عشق به این منظوره."

‏+که جهان رنج بزرگی‌ست؛ نگارا تو بخند...
‏+که جهان رنج بزرگی‌ست؛ نگارا تو بخند...

‏مامانم حرف قشنگی می‌زنه؛ میگه: بذار تو‌ رابطه مرد عاشق‌تر باشه، رابطه‌ای که مرد عاشق‌تر باشه تا ابد ادامه پیدا می‌کنه

. این رو خوندم و دلم آروم گرفت شما هم آروم بشین امابالاخره انسان ها به هر جای دنیا که بروند در آخر به همان جایی برمی‌گردند که به آن تعلق دارند؛ به همان شهر، به همان خانه به همان قلب و به همان آغوش!

شما که غریبه نیستین یه شبایی تو زندگی هست که آدمیزاد تا خرخره پُر از نیازه؛ نیاز به شنیدن و قضاوت نشدن، نیاز به دستی که از این لجنِ تنهایی نجاتش بده؛ هر آدمی که اون شبُ تنها بگذرونه، از فردا یه آدمِ کاملاً جدیده

«امیدوارم اون روز که به آرزوت میرسی؛ هنوزم آرزوت باشه!»

نمیدونم نظریه محبوب یا نامحبوبیه ولی اونایی که تو جمع حرف نمیزنن رو تنها گیر بیارید و باهاشون صحبت کنید، حرفاشون به اندازه کُل جمع محتوا داره.

حقیقتا این دخترایی که مویرگ های دستشون از زیر پوستشون معلومه ، آدم دلش نمیاد حتی بهشون بگه «تو»، چجوری دلتون میاد اذیتشون میکنید! اینا انگار امضای خداست..