خطِ دل
Open in Telegram
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
212
Subscribers
No data24 hours
+157 days
+1130 days
Data loading in progress...
Similar Channels
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
June '26
June '26
+67
in 2 channels
May '260
in 1 channels
Get PRO
April '26
+53
in 0 channels
Get PRO
March '260
in 0 channels
Get PRO
February '26
+104
in 0 channels
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 26 June | 0 | |||
| 25 June | 0 | |||
| 24 June | +2 | |||
| 23 June | +9 | |||
| 22 June | +1 | |||
| 21 June | 0 | |||
| 20 June | +7 | |||
| 19 June | 0 | |||
| 18 June | +1 | |||
| 17 June | +1 | |||
| 16 June | +1 | |||
| 15 June | 0 | |||
| 14 June | 0 |
Channel Posts
بنویسید که جز خون خبری نیست که نیست
به تن این همه سردار سری نیست که نیست
بـنـویـسـیـد که خـورشـیـد به گـودال افـتـاد
و پس از شام غریبان سحری نیست که نیست
#زینب🥀
| 2 | #علمدار🏴 | 131 |
| 3 | #علمدار🖤 | 1 |
| 4 | نمیشود همیشه برای فرار از رنج، به لبخند پناه برد. گاهی باید ایستاد به چشمهای درد خیره شد و گفت: "من از تو بزرگترم". انسان بودن یعنی همین؛ یعنی تواناییِ حملِ غمی سنگین، در حالی که هنوز هم میتوانی به زیباییِ یک گل فکر کنی…
رومن گاری
خداحافظ گاری کوپر | 165 |
| 5 | پشت یهویی ناراحت شدنا و دورشدنا یه عالمه صبره... | 180 |
| 6 | گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند
ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤 | 197 |
| 7 | گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند
ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤✨ | 1 |
| 8 | به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 170 |
| 9 | به مرگ#دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 1 |
| 10 | به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 1 |
| 11 | من شیفتهی عمقم؛
در نگاه
درحرف
در عشق... | 158 |
| 12 | لحظاتی در زندگی هست که انسان ظاهراً ایستاده است اما در انتهای وجودش همهچیز به زانو در آمده است... | 169 |
| 13 | هیچ وقت فراموش نکن... | 192 |
| 14 | هیچ وقت فراموش نکن... | 1 |
| 15 | اما باید از این غم ها چیزی به یادگار بماند،چبزی شایسته...
آنقدر که سزاوار این حجم از اندوه باشد...:) | 195 |
| 16 | آنکه امسال برایت گریه میکند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته!
خیلی تنهاتر است...
خیلی مستاصل است...
خیلی غمگین است...
خیلی پریشان است...
سهم بیشتری از تو میخواهد امسال حسین جان🖤 | 216 |
| 17 | آنکه امسال برایت گریه میکند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته.
خیلی تنهاتر است...
خیلی مستاصلتر است...
خیلی غمگین است...
خیلی پریشان است...
سهم بیشتری از تو میخواهد امسال حسین جان🖤 | 1 |
| 18 | بعد میاین میگین ری اکشن باز کن😒 | 3 |
| 19 | دوستان ری اکشن های چنل رو باز کنم؟! | 41 |
| 20 | زخم هایش را بوسید و از خودش بابت تمام آنها عذر خواهی کرد، زندگیاش را در آغوش گرفت و از میان تاریکیها جوانه زد. | 213 |
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
