خطِ دل
Открыть в Telegram
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
212
Подписчики
Нет данных24 часа
+157 дней
+1130 день
Загрузка данных...
Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Облако тегов
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+67
в 2 каналах
май '260
в 1 каналах
Get PRO
апрель '26
+53
в 0 каналах
Get PRO
март '260
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+104
в 0 каналах
| Дата | Привлечение подписчиков | Упоминания | Каналы | |
| 26 июня | 0 | |||
| 25 июня | 0 | |||
| 24 июня | +2 | |||
| 23 июня | +9 | |||
| 22 июня | +1 | |||
| 21 июня | 0 | |||
| 20 июня | +7 | |||
| 19 июня | 0 | |||
| 18 июня | +1 | |||
| 17 июня | +1 | |||
| 16 июня | +1 | |||
| 15 июня | 0 | |||
| 14 июня | 0 |
Посты канала
بنویسید که جز خون خبری نیست که نیست
به تن این همه سردار سری نیست که نیست
بـنـویـسـیـد که خـورشـیـد به گـودال افـتـاد
و پس از شام غریبان سحری نیست که نیست
#زینب🥀
| 2 | #علمدار🏴 | 131 |
| 3 | #علمدار🖤 | 1 |
| 4 | نمیشود همیشه برای فرار از رنج، به لبخند پناه برد. گاهی باید ایستاد به چشمهای درد خیره شد و گفت: "من از تو بزرگترم". انسان بودن یعنی همین؛ یعنی تواناییِ حملِ غمی سنگین، در حالی که هنوز هم میتوانی به زیباییِ یک گل فکر کنی…
رومن گاری
خداحافظ گاری کوپر | 165 |
| 5 | پشت یهویی ناراحت شدنا و دورشدنا یه عالمه صبره... | 180 |
| 6 | گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند
ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤 | 197 |
| 7 | گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند
ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤✨ | 1 |
| 8 | به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 170 |
| 9 | به مرگ#دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 1 |
| 10 | به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 1 |
| 11 | من شیفتهی عمقم؛
در نگاه
درحرف
در عشق... | 158 |
| 12 | لحظاتی در زندگی هست که انسان ظاهراً ایستاده است اما در انتهای وجودش همهچیز به زانو در آمده است... | 169 |
| 13 | هیچ وقت فراموش نکن... | 192 |
| 14 | هیچ وقت فراموش نکن... | 1 |
| 15 | اما باید از این غم ها چیزی به یادگار بماند،چبزی شایسته...
آنقدر که سزاوار این حجم از اندوه باشد...:) | 195 |
| 16 | آنکه امسال برایت گریه میکند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته!
خیلی تنهاتر است...
خیلی مستاصل است...
خیلی غمگین است...
خیلی پریشان است...
سهم بیشتری از تو میخواهد امسال حسین جان🖤 | 216 |
| 17 | آنکه امسال برایت گریه میکند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته.
خیلی تنهاتر است...
خیلی مستاصلتر است...
خیلی غمگین است...
خیلی پریشان است...
سهم بیشتری از تو میخواهد امسال حسین جان🖤 | 1 |
| 18 | بعد میاین میگین ری اکشن باز کن😒 | 3 |
| 19 | دوستان ری اکشن های چنل رو باز کنم؟! | 41 |
| 20 | زخم هایش را بوسید و از خودش بابت تمام آنها عذر خواهی کرد، زندگیاش را در آغوش گرفت و از میان تاریکیها جوانه زد. | 213 |
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
