ru
Feedback
خطِ دل

خطِ دل

Открыть в Telegram

از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
212
Подписчики
Нет данных24 часа
+157 дней
+1130 день

Загрузка данных...

Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Облако тегов
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+67
в 2 каналах
май '260
в 1 каналах
Get PRO
апрель '26
+53
в 0 каналах
Get PRO
март '260
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+104
в 0 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
26 июня0
25 июня0
24 июня+2
23 июня+9
22 июня+1
21 июня0
20 июня+7
19 июня0
18 июня+1
17 июня+1
16 июня+1
15 июня0
14 июня0
Посты канала
بنویسید که جز خون خبری نیست که نیست به تن این همه سردار سری نیست که نیست بـنـویـسـیـد که خـورشـیـد به گـودال افـتـاد و پس از شام غریبان سحری نیست که نیست #زینب🥀

2
#علمدار🏴
#علمدار🏴
131
3
#علمدار🖤
#علمدار🖤
1
4
نمی‌شود همیشه برای فرار از رنج، به لبخند پناه برد. گاهی باید ایستاد به چشم‌های درد خیره شد و گفت: "من از تو بزرگترم". انسان بودن یعنی همین؛ یعنی تواناییِ حملِ غمی سنگین، در حالی که هنوز هم می‌توانی به زیباییِ یک گل فکر کنی… رومن گاری خداحافظ گاری کوپر
165
5
پشت یهویی ناراحت شدنا و دورشدنا یه عالمه صبره‌...
180
6
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤
197
7
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤✨
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤✨
1
8
به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃
170
9
به مرگ#دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃
1
10
به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃
1
11
من شیفته‌ی عمقم؛ در نگاه درحرف در عشق...
158
12
لحظاتی در زندگی هست که انسان ظاهراً ایستاده است اما در انتهای وجودش همه‌چیز به زانو در آمده است...
169
13
هیچ وقت فراموش نکن...
هیچ وقت فراموش نکن...
192
14
هیچ وقت فراموش نکن...
هیچ وقت فراموش نکن...
1
15
اما باید از این غم ها چیزی به یادگار بماند،چبزی شایسته... آنقدر که سزاوار این حجم از اندوه باشد...:)
195
16
آنکه امسال برایت گریه می‌کند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته! خیلی تنها‌تر است... خیلی مستاصل‌ است... خیلی غمگین است... خیلی پریشان است... سهم بیشتری از تو می‌خواهد امسال حسین جان🖤
216
17
آنکه امسال برایت گریه می‌کند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته. خیلی تنها‌تر است... خیلی مستاصل‌تر است... خیلی غمگین است... خیلی پریشان است... سهم بیشتری از تو می‌خواهد امسال حسین جان🖤
1
18
بعد میاین میگین ری اکشن باز کن😒
3
19
دوستان ری اکشن های چنل رو باز کنم؟!
41
20
زخم هایش را بوسید و از خودش بابت تمام آنها عذر خواهی کرد، زندگی‌اش را در آغوش گرفت و از میان تاریکی‌ها جوانه زد.
213