خطِ دل
رفتن به کانال در Telegram
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
نمایش بیشترکشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
212
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+157 روز
+1130 روز
در حال بارگیری داده...
کانالهای مشابه
هیچ دادهای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
ابر برچسبها
هیچ دادهای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+67
در 2 کانالها
مه '260
در 1 کانالها
Get PRO
آوریل '26
+53
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+104
در 0 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 26 ژوئن | 0 | |||
| 25 ژوئن | 0 | |||
| 24 ژوئن | +2 | |||
| 23 ژوئن | +9 | |||
| 22 ژوئن | +1 | |||
| 21 ژوئن | 0 | |||
| 20 ژوئن | +7 | |||
| 19 ژوئن | 0 | |||
| 18 ژوئن | +1 | |||
| 17 ژوئن | +1 | |||
| 16 ژوئن | +1 | |||
| 15 ژوئن | 0 | |||
| 14 ژوئن | 0 |
پستهای کانال
بنویسید که جز خون خبری نیست که نیست
به تن این همه سردار سری نیست که نیست
بـنـویـسـیـد که خـورشـیـد به گـودال افـتـاد
و پس از شام غریبان سحری نیست که نیست
#زینب🥀
| 2 | #علمدار🏴 | 131 |
| 3 | #علمدار🖤 | 1 |
| 4 | نمیشود همیشه برای فرار از رنج، به لبخند پناه برد. گاهی باید ایستاد به چشمهای درد خیره شد و گفت: "من از تو بزرگترم". انسان بودن یعنی همین؛ یعنی تواناییِ حملِ غمی سنگین، در حالی که هنوز هم میتوانی به زیباییِ یک گل فکر کنی…
رومن گاری
خداحافظ گاری کوپر | 165 |
| 5 | پشت یهویی ناراحت شدنا و دورشدنا یه عالمه صبره... | 180 |
| 6 | گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند
ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤 | 197 |
| 7 | گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند
ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤✨ | 1 |
| 8 | به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 170 |
| 9 | به مرگ#دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 1 |
| 10 | به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 1 |
| 11 | من شیفتهی عمقم؛
در نگاه
درحرف
در عشق... | 158 |
| 12 | لحظاتی در زندگی هست که انسان ظاهراً ایستاده است اما در انتهای وجودش همهچیز به زانو در آمده است... | 169 |
| 13 | هیچ وقت فراموش نکن... | 192 |
| 14 | هیچ وقت فراموش نکن... | 1 |
| 15 | اما باید از این غم ها چیزی به یادگار بماند،چبزی شایسته...
آنقدر که سزاوار این حجم از اندوه باشد...:) | 195 |
| 16 | آنکه امسال برایت گریه میکند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته!
خیلی تنهاتر است...
خیلی مستاصل است...
خیلی غمگین است...
خیلی پریشان است...
سهم بیشتری از تو میخواهد امسال حسین جان🖤 | 216 |
| 17 | آنکه امسال برایت گریه میکند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته.
خیلی تنهاتر است...
خیلی مستاصلتر است...
خیلی غمگین است...
خیلی پریشان است...
سهم بیشتری از تو میخواهد امسال حسین جان🖤 | 1 |
| 18 | بعد میاین میگین ری اکشن باز کن😒 | 3 |
| 19 | دوستان ری اکشن های چنل رو باز کنم؟! | 41 |
| 20 | زخم هایش را بوسید و از خودش بابت تمام آنها عذر خواهی کرد، زندگیاش را در آغوش گرفت و از میان تاریکیها جوانه زد. | 213 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
