ar
Feedback
خطِ دل

خطِ دل

الذهاب إلى القناة على Telegram

از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
212
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+157 أيام
+1130 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+67
في 2 قنوات
مايو '260
في 1 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+53
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+104
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
26 يونيو0
25 يونيو0
24 يونيو+2
23 يونيو+9
22 يونيو+1
21 يونيو0
20 يونيو+7
19 يونيو0
18 يونيو+1
17 يونيو+1
16 يونيو+1
15 يونيو0
14 يونيو0
منشورات القناة
بنویسید که جز خون خبری نیست که نیست به تن این همه سردار سری نیست که نیست بـنـویـسـیـد که خـورشـیـد به گـودال افـتـاد و پس از شام غریبان سحری نیست که نیست #زینب🥀

2
#علمدار🏴
#علمدار🏴
131
3
#علمدار🖤
#علمدار🖤
1
4
نمی‌شود همیشه برای فرار از رنج، به لبخند پناه برد. گاهی باید ایستاد به چشم‌های درد خیره شد و گفت: "من از تو بزرگترم". انسان بودن یعنی همین؛ یعنی تواناییِ حملِ غمی سنگین، در حالی که هنوز هم می‌توانی به زیباییِ یک گل فکر کنی… رومن گاری خداحافظ گاری کوپر
165
5
پشت یهویی ناراحت شدنا و دورشدنا یه عالمه صبره‌...
180
6
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤
197
7
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤✨
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤✨
1
8
به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃
170
9
به مرگ#دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃
1
10
به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃
1
11
من شیفته‌ی عمقم؛ در نگاه درحرف در عشق...
158
12
لحظاتی در زندگی هست که انسان ظاهراً ایستاده است اما در انتهای وجودش همه‌چیز به زانو در آمده است...
169
13
هیچ وقت فراموش نکن...
هیچ وقت فراموش نکن...
192
14
هیچ وقت فراموش نکن...
هیچ وقت فراموش نکن...
1
15
اما باید از این غم ها چیزی به یادگار بماند،چبزی شایسته... آنقدر که سزاوار این حجم از اندوه باشد...:)
195
16
آنکه امسال برایت گریه می‌کند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته! خیلی تنها‌تر است... خیلی مستاصل‌ است... خیلی غمگین است... خیلی پریشان است... سهم بیشتری از تو می‌خواهد امسال حسین جان🖤
216
17
آنکه امسال برایت گریه می‌کند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته. خیلی تنها‌تر است... خیلی مستاصل‌تر است... خیلی غمگین است... خیلی پریشان است... سهم بیشتری از تو می‌خواهد امسال حسین جان🖤
1
18
بعد میاین میگین ری اکشن باز کن😒
3
19
دوستان ری اکشن های چنل رو باز کنم؟!
41
20
زخم هایش را بوسید و از خودش بابت تمام آنها عذر خواهی کرد، زندگی‌اش را در آغوش گرفت و از میان تاریکی‌ها جوانه زد.
213