خطِ دل
前往频道在 Telegram
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
显示更多未指定国家未指定类别
212
订阅者
无数据24 小时
+157 天
+1130 天
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+67
在2个频道中
五月 '260
在1个频道中
Get PRO
四月 '26
+53
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+104
在0个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 26 六月 | 0 | |||
| 25 六月 | 0 | |||
| 24 六月 | +2 | |||
| 23 六月 | +9 | |||
| 22 六月 | +1 | |||
| 21 六月 | 0 | |||
| 20 六月 | +7 | |||
| 19 六月 | 0 | |||
| 18 六月 | +1 | |||
| 17 六月 | +1 | |||
| 16 六月 | +1 | |||
| 15 六月 | 0 | |||
| 14 六月 | 0 |
频道帖子
بنویسید که جز خون خبری نیست که نیست
به تن این همه سردار سری نیست که نیست
بـنـویـسـیـد که خـورشـیـد به گـودال افـتـاد
و پس از شام غریبان سحری نیست که نیست
#زینب🥀
| 2 | #علمدار🏴 | 131 |
| 3 | #علمدار🖤 | 1 |
| 4 | نمیشود همیشه برای فرار از رنج، به لبخند پناه برد. گاهی باید ایستاد به چشمهای درد خیره شد و گفت: "من از تو بزرگترم". انسان بودن یعنی همین؛ یعنی تواناییِ حملِ غمی سنگین، در حالی که هنوز هم میتوانی به زیباییِ یک گل فکر کنی…
رومن گاری
خداحافظ گاری کوپر | 165 |
| 5 | پشت یهویی ناراحت شدنا و دورشدنا یه عالمه صبره... | 180 |
| 6 | گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند
ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤 | 197 |
| 7 | گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند
ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤✨ | 1 |
| 8 | به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 170 |
| 9 | به مرگ#دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 1 |
| 10 | به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃 | 1 |
| 11 | من شیفتهی عمقم؛
در نگاه
درحرف
در عشق... | 158 |
| 12 | لحظاتی در زندگی هست که انسان ظاهراً ایستاده است اما در انتهای وجودش همهچیز به زانو در آمده است... | 169 |
| 13 | هیچ وقت فراموش نکن... | 192 |
| 14 | هیچ وقت فراموش نکن... | 1 |
| 15 | اما باید از این غم ها چیزی به یادگار بماند،چبزی شایسته...
آنقدر که سزاوار این حجم از اندوه باشد...:) | 195 |
| 16 | آنکه امسال برایت گریه میکند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته!
خیلی تنهاتر است...
خیلی مستاصل است...
خیلی غمگین است...
خیلی پریشان است...
سهم بیشتری از تو میخواهد امسال حسین جان🖤 | 216 |
| 17 | آنکه امسال برایت گریه میکند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته.
خیلی تنهاتر است...
خیلی مستاصلتر است...
خیلی غمگین است...
خیلی پریشان است...
سهم بیشتری از تو میخواهد امسال حسین جان🖤 | 1 |
| 18 | بعد میاین میگین ری اکشن باز کن😒 | 3 |
| 19 | دوستان ری اکشن های چنل رو باز کنم؟! | 41 |
| 20 | زخم هایش را بوسید و از خودش بابت تمام آنها عذر خواهی کرد، زندگیاش را در آغوش گرفت و از میان تاریکیها جوانه زد. | 213 |
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
