ch
Feedback
خطِ دل

خطِ دل

前往频道在 Telegram

از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013

显示更多
未指定国家未指定类别
212
订阅者
无数据24 小时
+157
+1130

数据加载中...

相似频道
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+67
在2个频道中
五月 '260
在1个频道中
Get PRO
四月 '26
+53
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+104
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
26 六月0
25 六月0
24 六月+2
23 六月+9
22 六月+1
21 六月0
20 六月+7
19 六月0
18 六月+1
17 六月+1
16 六月+1
15 六月0
14 六月0
频道帖子
بنویسید که جز خون خبری نیست که نیست به تن این همه سردار سری نیست که نیست بـنـویـسـیـد که خـورشـیـد به گـودال افـتـاد و پس از شام غریبان سحری نیست که نیست #زینب🥀

2
#علمدار🏴
#علمدار🏴
131
3
#علمدار🖤
#علمدار🖤
1
4
نمی‌شود همیشه برای فرار از رنج، به لبخند پناه برد. گاهی باید ایستاد به چشم‌های درد خیره شد و گفت: "من از تو بزرگترم". انسان بودن یعنی همین؛ یعنی تواناییِ حملِ غمی سنگین، در حالی که هنوز هم می‌توانی به زیباییِ یک گل فکر کنی… رومن گاری خداحافظ گاری کوپر
165
5
پشت یهویی ناراحت شدنا و دورشدنا یه عالمه صبره‌...
180
6
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤
197
7
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤✨
گرچه در چای عزای تو شکر ریخته اند ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله🖤✨
1
8
به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃
170
9
به مرگ#دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃
1
10
به مرگ #دچارم،با بوسه مداوایم کن...🙃
1
11
من شیفته‌ی عمقم؛ در نگاه درحرف در عشق...
158
12
لحظاتی در زندگی هست که انسان ظاهراً ایستاده است اما در انتهای وجودش همه‌چیز به زانو در آمده است...
169
13
هیچ وقت فراموش نکن...
هیچ وقت فراموش نکن...
192
14
هیچ وقت فراموش نکن...
هیچ وقت فراموش نکن...
1
15
اما باید از این غم ها چیزی به یادگار بماند،چبزی شایسته... آنقدر که سزاوار این حجم از اندوه باشد...:)
195
16
آنکه امسال برایت گریه می‌کند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته! خیلی تنها‌تر است... خیلی مستاصل‌ است... خیلی غمگین است... خیلی پریشان است... سهم بیشتری از تو می‌خواهد امسال حسین جان🖤
216
17
آنکه امسال برایت گریه می‌کند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته. خیلی تنها‌تر است... خیلی مستاصل‌تر است... خیلی غمگین است... خیلی پریشان است... سهم بیشتری از تو می‌خواهد امسال حسین جان🖤
1
18
بعد میاین میگین ری اکشن باز کن😒
3
19
دوستان ری اکشن های چنل رو باز کنم؟!
41
20
زخم هایش را بوسید و از خودش بابت تمام آنها عذر خواهی کرد، زندگی‌اش را در آغوش گرفت و از میان تاریکی‌ها جوانه زد.
213