ch
Feedback
نکبت

نکبت

前往频道在 Telegram

فضاله‌ی قدح.

显示更多
1 464
订阅者
-124 小时
-57
+930
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+29
在2个频道中
五月 '26
+43
在5个频道中
Get PRO
四月 '26
+9
在1个频道中
Get PRO
三月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+28
在3个频道中
Get PRO
一月 '26
+9
在2个频道中
Get PRO
十二月 '25
+26
在3个频道中
Get PRO
十一月 '25
+20
在2个频道中
Get PRO
十月 '25
+22
在2个频道中
Get PRO
九月 '25
+23
在3个频道中
Get PRO
八月 '25
+28
在1个频道中
Get PRO
七月 '25
+33
在3个频道中
Get PRO
六月 '25
+33
在4个频道中
Get PRO
五月 '25
+30
在4个频道中
Get PRO
四月 '25
+30
在5个频道中
Get PRO
三月 '25
+32
在1个频道中
Get PRO
二月 '25
+34
在4个频道中
Get PRO
一月 '25
+44
在1个频道中
Get PRO
十二月 '24
+63
在9个频道中
Get PRO
十一月 '24
+44
在6个频道中
Get PRO
十月 '24
+63
在3个频道中
Get PRO
九月 '24
+72
在5个频道中
Get PRO
八月 '24
+104
在8个频道中
Get PRO
七月 '24
+49
在3个频道中
Get PRO
六月 '24
+80
在2个频道中
Get PRO
五月 '24
+70
在2个频道中
Get PRO
四月 '24
+60
在4个频道中
Get PRO
三月 '24
+73
在3个频道中
Get PRO
二月 '24
+147
在2个频道中
Get PRO
一月 '24
+133
在3个频道中
Get PRO
十二月 '23
+221
在3个频道中
Get PRO
十一月 '23
+61
在2个频道中
Get PRO
十月 '23
+59
在3个频道中
Get PRO
九月 '23
+113
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+21
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+69
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+60
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+118
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+119
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+132
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+53
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+88
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+32
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+19
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+17
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+33
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+353
在0个频道中
Get PRO
七月 '22
+190
在0个频道中
Get PRO
六月 '22
+541
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
22 六月+2
21 六月0
20 六月0
19 六月0
18 六月+1
17 六月+3
16 六月+2
15 六月0
14 六月+5
13 六月+2
12 六月+1
11 六月0
10 六月0
09 六月+1
08 六月+1
07 六月+4
06 六月+1
05 六月+2
04 六月+1
03 六月+2
02 六月+1
01 六月0
频道帖子
در واقع کل نکته‌ی مطالعه اینه که یه تکونی به عقاید و افکار کسشرمون بده و در بهترین حالت یه آگاهی و نگاهی بسازه. الان هرکی رو می‌بینم که مثلاً مطالعه هم می‌کنه، صرفاً کسشری می‌خونه که نظراتش رو تایید کنه. با کوچک‌ترین تلنگری به هم می‌ریزه و فکر می‌کنه به هویتش حمله شده. چی بگم والا. لباس دلقکم رو بپوشم باز که این حرف‌های گنده به من نیومده.

2
کاش یه روز بدونم این جنون کسشر سیاسی گفتن و نوشتن ایرانی‌ها -وقتی در سیاست هِر از بِر رو تشخیص نمی‌دن- از کجا به وجود اومده. فقط بلدن توده بسازن؛ ببینن کجا و چه تفکری طرفدارش بیشتره، و چه کسشری بگن بیشتر تایید می‌شن، همون رو بلغور و نشخوار می‌کنن. نه اندیشه و فکر منحصربفردی، نه خودانتقادی‌ای، هیچی. هرچی این بگه، هرچی اون بگه، هرچی تو این کتاب -که نویسنده‌ش رو دوست دارم- نوشته، هرچی تو اون کتاب که نظراتم رو تایید می‌کنه نوشته. البته اگر مطالعه‌ای در کار باشه اصلاً. وضعیت ناامیدکننده‌ایه واقعاً.
229
3
یا به قول ماشین سکس نیشابور: ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود نی نام ز ما و نی‌ نشان خواهد بود زین پیش نبودیم و نَبُد هیچ خِلَل زین پس چو نباشیم همان خواهد بود
392
4
خوابم نمی‌بره. داشتم حساب‌کتاب می‌کردم، دیدم بی‌خاصیت‌ترین آدمی‌ام که می‌شناسم. عملاً هیچ فایده‌ای ندارم. هیچ کاری هم بلد نیستم انجام بدم. به درد هیچکی هم نمی‌خورم. عملاً اگر بمیرم، آب از آب تکون نمی‌خوره.
395
5
البته از امروز به بعد، بهترین کار آخوند شدنه. حیف اگه آخوند بشم طردم می‌کنید. البته سال‌ها طول می‌کشه و درس‌هاشون سخت و به زبان عربیه همش. یحتمل نتونم از پسش بر بیام. کی فکرش رو می‌کرد آخوند شدن انقدر سخت باشه.
577
6
یک نفر بعد از این پیام لفت داد. عجب آدم‌هایی هستند بعضی‌ها. بیا بابا شوخی کردم، خوش‌سکسم. بی‌مزه بود، می‌دونم. ولی گاهی نیازه کسشر بگم که یه مشت آدم لفت بدن زیاد شلوغ نشه. از امروز می‌خوام پرسونای مجازی‌م رو عوض کنم. از اون حکیم بامزه خسته شدم. می‌خوام از این پسرا باشم که بدنسازی می‌رن، یقه پیرهن رو باز می‌ذارن، می‌رن آرایشگاه مدل ریش و موی سکسی می‌زنن، استوری بدون تی‌شرت روی تخت می‌ذارن (که یعنی آره سکس به راهه)، فقط پاپ و رپ ایرانی و تتلو گوش می‌دن و آخر هفته‌ها با چندتا دختر خوشگل که پنج دقیقه نمی‌شه تحمل‌شون کرد می‌رن دور دور و ویلا.
569
7
ببخشید بی‌ادبی کردم. سرم درد بود (و هست) و کم خوابیدم این چند روز و موجود جالبی نیستم؛ بی‌مزه و بدسکسم؛ بی‌سواد و احمقم؛ زشت و بدترکیبم؛ منحوس و منفورم؛ یا به عبارتی بهتر، حالُم خِرابِن. شوخی کردم، نگران نباشید. همه می‌دونن که به احتمال خیلی زیادی، من جالب‌ترین آدم دنیام تقریباً.
603
8
کیرم تو اینترنت.
554
9
و دست کسخل.
و دست کسخل.
701
10
شاهکار این مرد نازنین.
610
11
عجب سرطان سیاهیه این آهنگ وقتی دپرسی =)))) کیر توش گوش ندید. آهنگ دیگری می‌فرستم.
628
12
اگر براتون سواله در کدوم نقطه از زندگی‌مم، در این نقطه‌ام.
647
13
I will be there.
774
14
مثل این کسخل‌های نچسبی که اعتماد به نفس‌شون کون خر رو پاره می‌کنه، باید کارگاه خلاقیت و طنز و این کسشرا بذارم. یه پولی ازتون بگیرم و دور هم جمع بشیم کسشر بیهوده بگیم و آخرش با ۲-۳ تا از دخترهای خوشگلی که شرکت کردن دوست بشم.
827
15
عاقبت حکیم و دانشمندی مثل من این شده، دیگه خدا به بقیه رحم کنه.
797
16
‏دوستان از اونجایی که بنده بیکار شده‌م و این پیام هم قرار نیست کاری کنه برام ولی به هر حال اگر در حوزه نویسندگی، خلاقیت، ایده‌پردازی، سناریونویسی، برنامه‌سازی، سرگرمی، کیرخر، چه می‌دونم تدریس مهدکودک، کارمند کتابخونه اصلاً، هرکاری که نیاز به نویسندگی و خلاقیت و تعامل و کسکلک و فلان داشته باشه، بهم معرفی کنید. ممنون.
858
17
مرگ یه اسکم بزرگه بچه‌ها. کسی قرار نیست بمیره. راحت باشید.
862
18
پس چرا نمی‌میریم؟
853
19
تو شهرهای دیگه هم آدما با آکاردئون و اسپیکر و ویولن وسط کوچه راه می‌رن و ساز می‌زنن یا فقط تو تهران عزیزم آه وطنم تهران قشنگم اینطوریه؟
860
20
语音消息
871