ar
Feedback
نکبت

نکبت

الذهاب إلى القناة على Telegram

فضاله‌ی قدح.

إظهار المزيد
1 464
المشتركون
-124 ساعات
-57 أيام
+930 أيام

جاري تحميل البيانات...

جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+29
في 2 قنوات
مايو '26
+43
في 5 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+9
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+28
في 3 قنوات
Get PRO
يناير '26
+9
في 2 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+26
في 3 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+20
في 2 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+22
في 2 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+23
في 3 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+28
في 1 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+33
في 3 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+33
في 4 قنوات
Get PRO
مايو '25
+30
في 4 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+30
في 5 قنوات
Get PRO
مارس '25
+32
في 1 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+34
في 4 قنوات
Get PRO
يناير '25
+44
في 1 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+63
في 9 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+44
في 6 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+63
في 3 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+72
في 5 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+104
في 8 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+49
في 3 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+80
في 2 قنوات
Get PRO
مايو '24
+70
في 2 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+60
في 4 قنوات
Get PRO
مارس '24
+73
في 3 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+147
في 2 قنوات
Get PRO
يناير '24
+133
في 3 قنوات
Get PRO
ديسمبر '23
+221
في 3 قنوات
Get PRO
نوفمبر '23
+61
في 2 قنوات
Get PRO
أكتوبر '23
+59
في 3 قنوات
Get PRO
سبتمبر '23
+113
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '23
+21
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '23
+69
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '23
+60
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '23
+118
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '23
+119
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '23
+132
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '23
+53
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '23
+88
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '22
+32
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '22
+19
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '22
+17
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '22
+33
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '22
+353
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '22
+190
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '22
+541
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
22 يونيو+2
21 يونيو0
20 يونيو0
19 يونيو0
18 يونيو+1
17 يونيو+3
16 يونيو+2
15 يونيو0
14 يونيو+5
13 يونيو+2
12 يونيو+1
11 يونيو0
10 يونيو0
09 يونيو+1
08 يونيو+1
07 يونيو+4
06 يونيو+1
05 يونيو+2
04 يونيو+1
03 يونيو+2
02 يونيو+1
01 يونيو0
منشورات القناة
در واقع کل نکته‌ی مطالعه اینه که یه تکونی به عقاید و افکار کسشرمون بده و در بهترین حالت یه آگاهی و نگاهی بسازه. الان هرکی رو می‌بینم که مثلاً مطالعه هم می‌کنه، صرفاً کسشری می‌خونه که نظراتش رو تایید کنه. با کوچک‌ترین تلنگری به هم می‌ریزه و فکر می‌کنه به هویتش حمله شده. چی بگم والا. لباس دلقکم رو بپوشم باز که این حرف‌های گنده به من نیومده.

2
کاش یه روز بدونم این جنون کسشر سیاسی گفتن و نوشتن ایرانی‌ها -وقتی در سیاست هِر از بِر رو تشخیص نمی‌دن- از کجا به وجود اومده. فقط بلدن توده بسازن؛ ببینن کجا و چه تفکری طرفدارش بیشتره، و چه کسشری بگن بیشتر تایید می‌شن، همون رو بلغور و نشخوار می‌کنن. نه اندیشه و فکر منحصربفردی، نه خودانتقادی‌ای، هیچی. هرچی این بگه، هرچی اون بگه، هرچی تو این کتاب -که نویسنده‌ش رو دوست دارم- نوشته، هرچی تو اون کتاب که نظراتم رو تایید می‌کنه نوشته. البته اگر مطالعه‌ای در کار باشه اصلاً. وضعیت ناامیدکننده‌ایه واقعاً.
229
3
یا به قول ماشین سکس نیشابور: ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود نی نام ز ما و نی‌ نشان خواهد بود زین پیش نبودیم و نَبُد هیچ خِلَل زین پس چو نباشیم همان خواهد بود
392
4
خوابم نمی‌بره. داشتم حساب‌کتاب می‌کردم، دیدم بی‌خاصیت‌ترین آدمی‌ام که می‌شناسم. عملاً هیچ فایده‌ای ندارم. هیچ کاری هم بلد نیستم انجام بدم. به درد هیچکی هم نمی‌خورم. عملاً اگر بمیرم، آب از آب تکون نمی‌خوره.
395
5
البته از امروز به بعد، بهترین کار آخوند شدنه. حیف اگه آخوند بشم طردم می‌کنید. البته سال‌ها طول می‌کشه و درس‌هاشون سخت و به زبان عربیه همش. یحتمل نتونم از پسش بر بیام. کی فکرش رو می‌کرد آخوند شدن انقدر سخت باشه.
577
6
یک نفر بعد از این پیام لفت داد. عجب آدم‌هایی هستند بعضی‌ها. بیا بابا شوخی کردم، خوش‌سکسم. بی‌مزه بود، می‌دونم. ولی گاهی نیازه کسشر بگم که یه مشت آدم لفت بدن زیاد شلوغ نشه. از امروز می‌خوام پرسونای مجازی‌م رو عوض کنم. از اون حکیم بامزه خسته شدم. می‌خوام از این پسرا باشم که بدنسازی می‌رن، یقه پیرهن رو باز می‌ذارن، می‌رن آرایشگاه مدل ریش و موی سکسی می‌زنن، استوری بدون تی‌شرت روی تخت می‌ذارن (که یعنی آره سکس به راهه)، فقط پاپ و رپ ایرانی و تتلو گوش می‌دن و آخر هفته‌ها با چندتا دختر خوشگل که پنج دقیقه نمی‌شه تحمل‌شون کرد می‌رن دور دور و ویلا.
569
7
ببخشید بی‌ادبی کردم. سرم درد بود (و هست) و کم خوابیدم این چند روز و موجود جالبی نیستم؛ بی‌مزه و بدسکسم؛ بی‌سواد و احمقم؛ زشت و بدترکیبم؛ منحوس و منفورم؛ یا به عبارتی بهتر، حالُم خِرابِن. شوخی کردم، نگران نباشید. همه می‌دونن که به احتمال خیلی زیادی، من جالب‌ترین آدم دنیام تقریباً.
603
8
کیرم تو اینترنت.
554
9
و دست کسخل.
و دست کسخل.
701
10
شاهکار این مرد نازنین.
610
11
عجب سرطان سیاهیه این آهنگ وقتی دپرسی =)))) کیر توش گوش ندید. آهنگ دیگری می‌فرستم.
628
12
اگر براتون سواله در کدوم نقطه از زندگی‌مم، در این نقطه‌ام.
647
13
I will be there.
774
14
مثل این کسخل‌های نچسبی که اعتماد به نفس‌شون کون خر رو پاره می‌کنه، باید کارگاه خلاقیت و طنز و این کسشرا بذارم. یه پولی ازتون بگیرم و دور هم جمع بشیم کسشر بیهوده بگیم و آخرش با ۲-۳ تا از دخترهای خوشگلی که شرکت کردن دوست بشم.
827
15
عاقبت حکیم و دانشمندی مثل من این شده، دیگه خدا به بقیه رحم کنه.
797
16
‏دوستان از اونجایی که بنده بیکار شده‌م و این پیام هم قرار نیست کاری کنه برام ولی به هر حال اگر در حوزه نویسندگی، خلاقیت، ایده‌پردازی، سناریونویسی، برنامه‌سازی، سرگرمی، کیرخر، چه می‌دونم تدریس مهدکودک، کارمند کتابخونه اصلاً، هرکاری که نیاز به نویسندگی و خلاقیت و تعامل و کسکلک و فلان داشته باشه، بهم معرفی کنید. ممنون.
858
17
مرگ یه اسکم بزرگه بچه‌ها. کسی قرار نیست بمیره. راحت باشید.
862
18
پس چرا نمی‌میریم؟
853
19
تو شهرهای دیگه هم آدما با آکاردئون و اسپیکر و ویولن وسط کوچه راه می‌رن و ساز می‌زنن یا فقط تو تهران عزیزم آه وطنم تهران قشنگم اینطوریه؟
860
20
رسالة صوتية
871