ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 697 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 613,并在 伊朗 地区排名第 16 925

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 697 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -223,过去 24 小时变化为 -3,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.07%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.78% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 180 次浏览,首日通常累积 745 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 697
订阅者
-324 小时
-207
-22330
帖子存档
به دست می‌آوری خیلی بهتر از چیزها و کسانی که از دست دادی، اندکی صبر ...

«می‌گفت: انسانهای خوب وقتی قلبشان می‌شکند دست از دوست داشتن برنمی‌دارند، فقط دیگر نشانش نمی‌دهند...»

‏الان دقیقاً همونجاییم که معین دهاز میگه: “دیگر انرژی لازم برای دوستی‌های بی‌معنی، تعاملات اجباری و مکالمه‌های غیرضروری را ندارم”.

‏من کیفمو گم‌ کردم، بزرگ ترشو گرفتم. ‏یکی از دوستامو از دست دادم، واقعی ترشو پیدا کردم. ‏هرگز چیزی رو از دست نمی‌دید. ‏مگه اینکه بهترش در انتظارتون باشه.

رشد درد داره. ولی می‌ارزه. خوش رنگ و لعابت می‌کنه، تراشت میده، جلات میده، برق می‌افته به ریخت و قیافت. درد داره‌ها، تا دلت بخواد، صدای شکستن استخوناتو می‌شنوی، ولی می ارزه🤌🏻

معمولا اجازه میدم آدما به طور مکرر منو ناامید کنن تا لحظه‌ی حذف کردنشون هیچ شک و تردیدی به دلم راه ندم...

دنیا برنمی‌گرده بگه "می‌دونم حالت خوب نیست، پس منم نمی‌چرخم." دنیا به هیچ‌جاش نیست که تو در چه حالی.

هیچ وقت مجبورت نمیکنم قدر منو بدونی اما وقتی رفتم اینو حس می‌کنی !

ولی اونایی که از موفقیت دیگران خوشحال میشن، زندگی آروم تری دارن

من ترکت می‌کنم. اگه باعث بشی دیدگاهم به خودم بد بشه، ترکت می‌کنم. اگه خط قرمز هام رد بشه ترکت می‌کنم. اگه احترام و ارزشم رعایت نشه ترکت می‌کنم. اگه رفتارای سمی ببینم ترکت می‌کنم. اگه دورو باشی و دروغ بگی، پشتم حرف بزنی و منو خر فرض کنی ترکت می‌کنم. اگه همون اندازه ای که برات گذاشتم نذاشتی ترکت می‌کنم. اگه مداوماً ازت انرژی منفی بگیرم ترکت می‌کنم. مگه زندگی چند روزه که بخوام وقت خودمو با این چیزا هدر بدم؟ مگه آدم‌ کمه که منتظر درست شدن احتمالی یه نفر بمونم؟ مگه کی از خودم مهم تره که حالمو به خاطرش بد‌ کنم؟ -دیاکو.

من همیشه غصه‌ی حرفایی رو می‌خورم که لیاقتم نبوده بشنوم...! از آدمایی که روشون خیلی حساب کرده بودم :)

یعنی چی با دختری که خونوادش باهاش ارتباط خوبی ندارن وارد رابطه نشید؟! مگه اون مقصر بد رفتاری پدر مادرشه؟ نه تنها وارد رابطه میشیم، بلکه جای خالی خیلی چیزا رو براشون پر میکنیم.

من تو اوج تاریکی قلبمو سفید نگه داشتم سخت بود؛ ولی درست بود!☑️

تخت خوابت گر طلا باشد و فرشش از حریر... بالش وجدان اگر راحت نباشد، خواب نیست...

نمیدونم الان چی ذهنت رو درگیر کرده اما خواستم بهت بگم: هر چه قدر ناامید و خسته شدی هر چه قدر هیچ چیز بهت انگیزه نداد، یادِ این بیوفت که: «هیچ اتفاقی، اتفاقی، اتفاق نمیفته:)» شاید باید باهاش روبه رو میشدی که قوی تر بشی تَه‌ِ این داستان🪽

اینقدر بلند تشویقت میکنم، نفهمی کیا تشویقت نکردن.

‏یه جمله‌ی خیلی قشنگ خوندم! «زیرِ آوارِ همونی جون میدی که فکر می‌کردی خونه‌ته».

حقيقت اينه كه: هر چي خوشگلتر تنها تر هر چي موفق تر تنها تر هر چي فهميده تر تنها تر هر چي باشعور تر تنها تر هرچي سالم تر تنها تر هر چی آگاه‌تر تنها تر خلاصش اينكه خوبان تنهاترن ..

نگید من محبتم رو زبونم نیست تو رفتارمه! اگر بلد نیستید یاد بگیرید! آدمیزاد «باید»بشنوه که دوست داشتنیه، زیباست و عزیزه!

آدما به اندازه درک و فهم و شعور خودشون با ما رفتار میکنن، نه به میزان احترام و ارزشی که ما بهشون میذاریم