ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 695 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 944

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 695 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -243,过去 24 小时变化为 -8,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 10.69%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 106 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 695
订阅者
-824 小时
-237
-24330
帖子存档
لطفا لطفا لطفا منو به مرحله ای نرسونید که منطقی فکر کنم ؛ من ورژن منطقی بودنم خیلی بیرحمه :)!

این خانومه تراپیسته هم راست می‌گفتا، میگفت: "تو رفتی سمت مار سمی، بهش نزدیک شدی، باهاش حرف زدی و ازش قول گرفتی بهت آسیبی نزنه و نیشت نزنه! مگه میشه؟! ارتباط با آدم سمی و تاکسیک هم همینه هرچقدر هم دوسش داشته باشی و برات مهم باشه اون در نهایت بهت آسیب میزنه."

متاسفانه تو خیلی از رابطه ها کم توقع بودن یه دختر باعث نمیشه که طرفش فکر کنه چه شانسی آورده.. گاهی وقتا پسرا تو رابطه با یک دختر پر توقع بیشتر احساس مسئولیت و قدرشناسی می‌کنن.

یادآوری برای تو عزیزم: این نمیشه و نشدن ها برای تو نیست! تو آدمِ رسیدنی ✨

نمیدونم کدومتون نیاز داره بشنوه ولی: هر چیز را نباید رها کرد به امیدِ قسمت خود قسمت هم گاهی امیدش به انسان هاست...

سالم باشید! آدم‌های سالم بدی نمی‌کنند و آزار نمی‌رسانند و خوبی هم اگر کردند، منت نمی‌گذارند. آدم‌های سالم طبیعی رفتار می‌کنند و زیاده‌روی نمی‌کنند؛ نه در دوست داشتن و نه در دوست نداشتن!!! آدم‌های سالم، یک گوشه از جهان را گرفته‌اند، راه خودشان را پیدا کرده‌اند و دارند مسیر خودشان را می‌روند. برای آدمِ خوبی بودن، دنبال روش‌های عجیب و غریب نگردید! سالم باشید و سالم زندگی کنید و مطمئن باشید که همین‌ها برای مفید و امن بودنتان کفایت می‌کند. #نرگس_صرافیان_طوفان

جمله «حالا تو رو نمیگم، ولی همه همینن » دقیقا تو رو هم میگه شایدم اصلا فقط تو رو میگه

ذوق قلبِ کوچک من .

کپشن‌های عاشقانه : • so blessed with you. درکنار تو خیلی خوشبختم. • forever and after that. تا ابد و فراتر از اون. • it's us and God. فقط خودمون و خدای خودمون. • happiest with you. با تو خوشبخت‌ترینم. • never met a heart so precious. تابه‌حال دلی ارزشمندتر از دل تو ندیده‌م. • hand in hand. دست تو دست. • my treasure. گنجینه‌ی باارزش من. • top fav God's creations: you and this sunset. بهترین مخلوقات خداوند: تو و این غروب. • struck gold with you. دلم بدجور پیشت گیره. • best one. بهترین. • thanking God for you, always. خدا رو برای داشتنش همیشه شاکرم. • my tea is sweet but honey you're sweeter. چای من شیرینه ولی عزیزم تو شیرین‌ترم هستی. • all eyes on you. همه‌ی چشم‌ها دنبال توئه. • the stars finally aligned. ستاره‌ها بالأخره متحد شدند. • there are stars in my eyes darling because of you. به‌خاطر حضور تو تو چشمام یه عالمه ستاره می‌درخشه.

‏حق با تو بود عزیزم گاهی درست شدن یه چیزی، همون تموم شدنشه

بیا زودتر کنار هم زندگی کنیم ، زندگی تموم میشه‌ها !!!!

آخرِ صْبر، سَبزه عزیزم♥️🌱

و‌شاید گناه ما این بود که اصالت داشتیم، احترام سرمان می شد و حد نگه می داشتیم. وفاداری را خوب آموخته بودیم و محبت از نگاه مان چکه می کرد. وقار در رفتار ما و درستی در کردار ما مشهود بود. و شاید؛گناه ما این بود نه زرق داشتیم نه برق، نه رنگ داشتیم نه لعاب، نه با دست پس می زدیم و نه با پا پیش می کشدیم. و شاید ؛ گناه ما این بود که زلال بودیم و آن طرف دل مان معلوم...🤍

نمی‌دونم چطور بگم ولی من پذیرفتم دیگه قرار نیست عاشق بشم. ممکنه یه روز دوباره وارد رابطه بشم و طرف رو دوست داشته باشم ولی عشق؟ نه.

به من گفت؛ تو بیشتر از اینکه زیبا باشی، تأثیرگذاری، مثل هنر، مثل کتاب و حتی مثل یک انقلاب. :")

چیزی که گذشت دیگه برنمی‌گرده نگاهت به جلو باشه...! آینده قشنگتره!

یه جمله ی خیلی قشنگ تو یه کتاب خوندم که نوشته بود: «همه چیز برای کسی که می داند چگونه صبر کند، به موقع اتفاق می افتد.» خلاصه که ریلکس باش، ببین، بشنو، بگذر، جدی نگیر و یادت بمونه که گاهی صبر خود تلاشه...

هرشب قبل از خواب مطنئن بشین که همه تلاش خودتونو کردین. بقیه‌اش در کنترل شما نیست و هر نتیجه‌ای بدست بیاد شما برنده‌اید...🌱

تا یذره میام گاردمو جلو بقیه بیارم پایین متوجه میشم که نه، حتی باید ببرم بالاتر

‏هیچوقت توی ذهنتون با کسی جلوجلو پیش نرید.