ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 711 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 711 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 711
订阅者
-124 小时
-327
-25730
帖子存档
تمام حوصله ای که برای یک دختر خرج میکنی عشق میشه و به خودت بر میگرده🤍

ونگوگ تو یکی از نامه‌هاش می‌نویسه: «با من طوری رفتار کردند که انگار قلب ندارم …!» منم همینطور آقای ونگوگ منم همینطور !

يادتون باشه كه: - خيانت نكردن - وفادار بودن - لاس نزدن با بقيه - دروغ نگفتن توى رابطه لطف نيست وظيفتونه...

وقتی سیمین بهبهانی شاعره باسواده، با فرهنگه، فرهیخته میگه: "یا رب مرا یاری بده تا خوب آزارش کنم هجرش دهم، زجرش دهم، خوارش کنم، زارش کنم" شما دیگه چه توقعی از بقيه دخترا دارین؟😂

وجود کسی که دوسش داری تو زندگی واقعا آدمو خوشگل و زرنگ می‌کنه دلخوشی داری حالت خوبه دستپختت خوبه همه‌چی خوبه

کسی که از تأثیر حرفش رو قلب دیگرون می ترسه و رعایت میکنه ، قطعا شخصیت جذابی داره !

انقدر خستم که حتی حال ندارم حرف بزنم. انقدر غمگینم که اگه یه نفر ازم بپرسه چته می‌زنم زیر گریه. انقدر نا امید که می‌شه وجود خدارو انکار کرد، انقدر دلتنگ که انگار درحال ذوب شدنم، انقدر کلافه که نمی‌تونم بخوابم، انقدر دلشکسته که هر آن ممکنه تیکه هام زخمیم کنن، و انقدر منتظر که حتی علفایی که زیر پاهام سبز شده بودن هم پوسیدن و از جا کنده شدن. دلم می‌خواد برم روی تختم، پتو رو بپیچم دورم و آروم آروم تموم بشم، دلم می خواد برم تو خیابون و هرکی‌و دیدم یقش‌و بگیرم بگم می‌شه کمکم کنی؟ من خستم، می‌شه برام یکاری کنی؟نمی‌دونم فشارا بیشتر شدن یا من کم طاقت، دلم می‌خواد از همه چی فرار کنم، دلم می‌خواد یه مدت هیچ صدایی نشنوم، هیچ چیزی نبینم، هیچکس صدام نکنه، هیچکس‌و صدا نکنم، من هیچی نمی‌دونم، فقط اینو می‌دونم که تحمل این وضع تقریبا برام غیر ممکنه. چقدر این منی که انقدر کم آورده برام غریبه‌س…

خودمونو خر نکنیم؛ از آدمی که هیچ اهمیتی براش نداریم، بگذریم از آدمی که دوسمون نداره، بگذریم از آدمی که با حرفاش قلبمونو پاره پاره کرد، بگذریم از آدمی که فرقمونو با بقیه نمیدونه، بگذریم از آدمی که بند دلمون نیست، بگذریم اگه نگذریم، بجاش باید از غرورمون از آرامشمون از قلبمون از خودمون، بگذریم که تهش باز به این نتیجه میرسیم “کاش ازش گذشته بودم″

جمله ای که ازش تا مغز استخون متنفرم: مگه من ازت خواستم؟! مگه من بهت گفتم؟! خودت کردی! آدمو اون لطف و مهربونیشو بی عزت میکنید و باعث میشید دیگه نه تنها برای شما بلکه اون ادم برای هیچکس دیگه‌ای قدمی از روی محبت برنداره....

یه دختر با سیاست این سوالات رو از پارتنرش میپرسه: ۱- وقتی اسممو میشنوی اولین چیزی که از من به ذهنت میاد چیه؟ ۲- کدوم رفتارم باعث شده از ته دلت بهم افتخار کنی؟ ۳- تا حالا شده چیزیو بخوای بهم بگی ولی نگفته باشی؟ ۴- چه چیزی رو در ظاهرم خیلی دوست داری؟ ۵- کدومیک از ویژگی های رفتاری یا ظاهری من برات خیلی جذاب بوده؟ ۶- اگر قرار باشه یه روزی باهم به سفر بریم دوس داری کجا بریم؟ ۷- اگر قرار باشه باهم یه روز فیلم ببینیم دوس داری چه فیلمی رو ببینیم؟ ۸- بهترین خاطره ای که کنارهمدیگه داشتیم مربوط به چه زمانی بوده؟ ۹-  احساستو با یه رنگ بهم ابراز کن و دلیل رو بهم بگو ۱۰- کدوم اهنگه که با شنیدنش باعث میشه دلتنگم بشی؟ ۱۱- برای اینکه هیجان رابطمون بیشتر بشه دوس داری چه کارایی رو انجام بدیم؟ ۱۲- یه لیست از اعداد آماده کنید از ۱ تا ۱۰ و به ترتیب جلوی هر عدد یه چالشی که دوستدارین باهم انجامش بدید رو بنویسید و از پارتنرتون بخواید یکی از اعداد رو انتخاب کنه و برای هیجان بیشتر یک جایزه برای برنده در نظر بگیرید.

یه اخلاق جالبی ام دارم اینه که اونقدر به یه سری ادما تو زندگیم فرصت میدم، اونقدر همه جوره خودمو میزارم وسط، اونقدر چشممو رو رو همه چی میبینم، که آخرش اگر رفتم و تموم کردم، طرف میدونه دیگه فرصتی برای برگشتن و بخشیدن وجود نداره!

دیدی وقتی تو خیابون یکی داره کتک میخوره کلی ادم وایسادن دارن نگاه میکنن!یا وقتی تصادف شده همه ترمز کردن که ببینن چیشده!! اگه خیلی دلشون بسوزه میگن: اخه‌ی طفلی!! و بعد از کنارت میگذرن توی زندگی هممون از این آدما پره که فقط تماشاگرند حذف کنید، ادمای تماشاگر زندگیتونو حذف کنید

هیچ وزنه‌ای سنگین‌تر از بلند کردنِ خودت در روزهای نااُمیدی نیست! دمت گرم که بلند میشی... دمت گرم که ادامه میدی.

آریانفر یجایی تو پادکستش میگه «چقد اذیت شدم واسه چیزی که تقصیر من نبود» همین.

«مقایسه خودتان با کسانی که خانواده‌ای حمایتگر دارند را کنار بگذارید. هر کس مسیر زندگی خاص خودش را دارد. سختی‌های مسیر شما شاید بیشتر باشد، اما همین سختی‌ها می‌تواند قدرت درونی‌تان را شکل دهد. روی پیشرفت خودتان تمرکز کنید.»

اگر انسان بتواند در برابر دوست داشته نشدن دوام بیاورد؛ تقریبا هیچ چیز در جهان نمی تواند او را بهم بریزد...

‏اسم دیگر شخصیت، «لباس» است؛ هرچه در کمدِ لباسِ کسی، لباس‌های بیشتری برای مناسبت‌های مختلف باشد، شخصیتِ سالم‌تری دارد و آدمی با تک لباس، که در عزا و عروسی و خانه و بیرون، همان تک لباس را می‌پوشد، مبتلا به اختلال شخصیت است.

بزرگ شدیم و شادی هایمان در کودکی جا مانده!

نظریه کم‌طرفدار : پارتنر یا همسرِ دوست صمیمی شما، دوست شما نیست، تا همیشه باید حد و مزرهارو رعایت کرد.

خیلی طول کشید تا به این جمله برسم، «افرادی را انتخاب کن، که انتخابشان تویی» واقعا که چقدر دوستی‌های یک طرفه، روابط کاری یک طرفه و پیگیری‌های یک طرفه؛ رنج‌آور و آزاردهنده‌اند...