ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 711 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 711 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 711
订阅者
-124 小时
-327
-25730
帖子存档
یکی میگفت: اگه با رسیدن به پنجشنبه و جمعه خوشحال نمیشین دوستاتونو عوض كنين اگه برا رسیدن به شنبه ذوق ندارین شغلتونو عوض كنين. اگه بی صبرانه منتظری شنبه بیاد و برین سر کار همسرتونو عوض كنين اگر هم کلا ذوق ندارین خودتونو عوض کنین شما چیو عوض میکنین؟

هیچ‌وقت زیاد از حد توضیح نده! شاید داری یک دشمن رو آگاه‌تر می‌کنی...

یه نگاه به خودم کردم، دیدم دیگه مثل پارسال غمگین نیست؛ بهش افتخار کردم. ‌

بدنم اینجوریه که: عه کم خوابیدی؟ سردرد به اندازه خوابیدی ولی صبح زود بیدار شدی؟ سردرد چند ساعت سر کلاس بودی؟ سردرد پریود شدی؟ سردرد ربع ساعت پیش رفتی حموم هنوز حوله دور موهاته و وقت سشوار زدنش نرسیده؟ سردرد سردته؟ سردرد گرمته؟ سردرد

برای دخترا تعریف کنید چجوری شد که روشون کراش زدید و عاشقشون شدید، عشق میکنن.

«بلوغ، فهمیدنِ اینه که تمام چیزی که نیاز داری یه خونه، درآمد باثبات، و یه پارتنر آرامش‌دهنده‌س.»

میگفت تو از خودت خیلی توقع داری، و دلیل استرس بیش از حدت همینه! توقع داری همیشه همه چیو به عالی ترین شکل انجام بدی، و وقتی اینطور نمیشه از خودت بیزار میشی. تو چشمام نگاه کرد و ادامه داد: تو یه آدم معمولی هستی نه خیلی با هوشی نه خیلی بی عرضه! آدمای معمولی یک روز قوی ان یک روز ضعیف، یک روز همه چیو خوب پیش میبرن و یک روز همه چیو خراب می کنند و این طبیعیه. هوای خودتو داشته باش. اون اولین باره که داره زندگیو تجربه میکنه...!

شوخی‌های آدم‌ها یه جور لو رفتنِ ناخودآگاهه. از چیزی که بهش می‌خندن میشه فهمید چقدر خلاقن، چقدر باهوشن، چه فرهنگی دارن، چقدر محترمن و حتی سطح اجتماعیشون چطوره. شوخی یه آینه‌ست، حواست باشه چی توش می‌بینی. 🌱

‏یه چیز جالبی که از روانکاوی یونگ فهمیدم اینه که؛《تمام رفتارهای آدم‌هایی که باهاشون در ارتباطیم، جلوه‌هایی از درون خود ماست》. مثلاً وقتی میبینم یکی در توصیف فردی دیگری میگه: "از فلانی خوشم میاد چون شفاف و بی شیله پیله‌ست"؛ به نوعی به من میفهمونه خودش اینجور آدمیه!

‏هیچ پدیده و تاریخ و اتفاقی زیباتر از دو هفته پایانی اسفند ماه نیست. آسمون همیشه ابر داره و بوی بهار میاد. انگار هیچ چیز زشتی توی جهان وجود نداشته و انسان اصلا محکوم به رنج نیست و هیچکس نمیدونه خورشت بامیه دقیقا چه مزه‌ای داره.

یه فکت از روانشناسی هست که میگه برای اینکه خوشحال باشی باید بیخیال چیزایی که رفته بشی و قدرِ چیزایی که مونده رو بدونی و منتظر چیزایی که قراره اتفاق بیفته بمونی اینطوری زندگیتم قشنگ تره و غم کمتری داری

من نمیتونم ببخشم، من باید زجر کشیدن آدمایی که اذیتم کردن و ببینم تا آروم بگیرم... باید ببینم اوناهم مثل من؛ درد رو با ذره ذره وجودشون حس کردن... آدما باید تاوان بدن! تاوان دلی که شکستن...💔 غرور و شخصیتی که له کردن... اشکی که در آوردن و اعتمادی که از بین بردن؛ تاوان داره!

سال داره تموم میشه ولی مهم اینه که کی برات موند! کی باهات راه اومد! کی تلاش کرد که خنده بیاره روی لبات وقتی که از غصه بریده بودی! کی قدر بودنت رو دونست و کی دوستت‌ داشت وقتی که اصلا دوست داشتنی نبودی! "پس همونو نگه دار...!"

گاهی رابطه های خراب شده قابل ترمیم نیستن, چون ترمیم کردنشون یعنی قبول کردن چیزی کمتر از لیاقتت, بی توجهی به نیازهات یا از دست دادن خودت برای کنار اومدن. تلاش برای حفظ این رابطه ها میتونه خیانت به خودت باشه, بعضی رابطه‌ها رو حفظ کردن، یعنی از خودت فاصله گرفتن؛ و هیچ رابطه‌ای ارزش گم کردن خودت رو نداره

ایرانی‌ها قبل مسافرت: یه ‌چند روز از این خراب شده بریم یه آب و هوایی عوض کنیم. ایرانی‌ها بعد مسافرت: هیچ‌جا خونه خود آدم ‌نمی‌شه.

نوشته بود : "آدم رفتنی اگر بمونه فاسد می‌شه."

من اگه میتونستم همه رو ببخشم که ؛ آدم نمیشدم... خدا میشدم... ببين : کینه ای نیستم نه اصلا ! ولی آلزایمرم ندارم بالاخره بعضی موقع ها نباید ببخشی تا بفهمن که، این مدت جون میکندی که... حرمتا شکسته نشه :)

از وقتی با آدمها دارم مثل خودشون رفتار میکنم دونه دونه از ادمای دورم داره کم و کم تر میشه دیگه وقتی زنگ نمیزنن، پیام نمیدن، سمتشون نمیرم از خیلی هاشون خبر ندارم! همین چند ماه پیش یکی از دوستان دوران راهنماییمو دیدم توی یک مراسمی... سالهای قبلش هر بار میدیدمش من اونی بودم ک جلو میرفت. بغلش میکرد. حالشو میپرسید امسال دقیقا چهار صندلی با من فاصله داشت سه بار چشم تو چشم شدیم و نگاهشو گرفت و حتی نگفت فلانی تو اشنا به نظرم میایا.....! خودمونیم قلبم خیلی وقتا از این بی مهری ها شکست خب؟ اما به قول یه بنده خدایی شکست هایی که چهره واقعی آدم ها رو برات رو میکنه، اسمش شکست نیست! اینا رو برد حساب کن

من وقتی ناراحتم از همه فاصله میگیرم، چون اگه حرف بزنم قلبشون رو میشکنم.

تو زندگی اون دختری برد میکنه که فقط و فقط به خودش و منافعش فکر کنه به یکی مثل من که مهربون و با گذشت و فهمیده و بی حاشیه و صبوره فقط کاپ عن میدن دوستان کاپ عن هیچ کس از این چیزا به جایی نرسیده جز آرامش الکی که خانواده به عنوان وجدان بهت تزریق کرده